Pirko televizorių, gavo „dovanų“ iš „Bitės“

Praėjusių metų pabaigoje naują televizorių įsigijusi klaipėdietė iš karto telefonu iš „Bitės Lietuva“ sulaukė pasiūlymo pasinaudoti „dovana“ - pusei metų nemokamai naudotis „Go3“ televizija. Tik po pusmečio suprato, kad už tai reikės gerokai patuštinti kišenę.

„Maloni konsultantė telefonu pasiūlė pasinaudoti dovana. Sakė, kad vėliau bet kada galėsiu atsisakyti“, - prisimena Aleksandra (vardas ir pavardė redakcijai žinomi).

Anot jaunos mamos, per tą pusmetį „Go3“ televizija pasinaudojo vos kelis kartus. Žiūrėjo su vaikais loteriją.

„Šį mėnesį sužinojau, kad, norėdama atsisakyti televizijos, turėsiu sumokėti už sutarties nutraukimą“, - sako Aleksandra.

Ji pripažįsta, kad pasitikėdama konsultante neskaitė sutarties. Tik susidūrusi su problema pamatė, kad įsipareigojo naudotis „Go3“ televizija 2 metus. Pasibaigus nemokamam pusės metų laikotarpiui toliau paslauga kainuoja 14,99 euro per mėnesį.

„Parašo ant jokių sutarčių nedėjau, tačiau man paaiškino, kad užtenka žodinio sutikimo telefonu“, - dalinasi patirtimi Aleksandra.

Atkūrusi įvykius ji prisiminė, kad pirma jai buvo atsiųsti prisijungimo prie televizijos duomenys, kodai. O tik vėliau ji gavo sutarties tekstą, kuriame užfiksuotos „dovanos“ sąlygos su dvejų metų įsipareigojimu.

„Bandžiau prašyti, kad būtų perklausytas mano pokalbio įrašas su konsultante, bet tai nebuvo padaryta. Kiek domėjausi, socialiniuose tinkluose yra ir daugiau žmonių, kuriems buvo tokia “dovana„ įsiūlyta “, - pasakoja klaipėdietė.

Aleksandra nori perspėti ir kitus žmones, kad nebūtų patiklūs ir netikėtų konsultantų gražiais žodžiais.

„Vakarų ekspresas“ bandė išsiaiškinti UAB „Bitė Lietuva“ poziciją dėl šios problemos. Tačiau per dvi savaites į pateiktus klausimus atsakymų negavome.

Po rašinio publikacijos gavome "Bitė Lietuva"komentarą.

Komentuoja Jaunius Špakauskas, „Bitė Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas: 

"Dėkoju, kad kreipiatės dėl šios situacijos ir atsiprašome, jog dėl techninių kliūčių ši užklausa pasimetė. Mums visada svarbu tinkamai išsiaiškinti visas aplinkybes, pateikti tikslią informaciją klientui, įsitikinti, jog tikrai neįsipainiojo klaida „Bitės“ sistemose ar procesuose. 

Apgailestaujame dėl nesusikalbėjimo su kliente. Situaciją išsprendėme ir suradome ją tenkinantį sprendimą. Visada kviečiame klientus kreiptis į „Bitės“ ekspertus – ieškome abipusiai tinkamiausio sprendimo bei stengiamės užtikrinti kuo sklandesnį naudojimąsi tiek mūsų paslaugomis, tiek įrenginiais. "

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder