Sveikuoliški įpročiai skverbiasi vis labiau: skaito net vandens sudėtį

Sveikuoliški įpročiai skverbiasi vis labiau: skaito net vandens sudėtį

Norintys atsigaivinti šiandien tikrai turi iš ko rinktis – be populiariausių gazuoto ir negazuoto vandens, pirkėjams siūloma išbandyti sodos vandenį bei pakankamai naują vandens su skoniu kategoriją – „near water“, tai tarpinis, sveikesnis, variantas tarp vandens ir vaisvandenių, kurių dažnai vengiama dėl itin didelio cukraus kiekio. Visgi „Maximos“ pirkėjai pirmenybę teikia tradiciniam vandeniui, kurio pardavimai auga nuosekliai, o daugiausiai jo parduodama ne tik vasarą.

„Vandens pardavimai kelerius pastaruosius metus nuosekliai auga, o mineralinio vandens šuolis itin ryškus – 24 procentai per pastaruosius dvejus metus. Savo pirkėjams siūlome platų, skirtingų sudėčių, vandens pasirinkimą, nes ne visi mėgsta vienodai sūrų ar labai gazuotą vandenį. Taip pat daugelis renkasi paprastą negazuotą vandenį, kurio taip pat galima rasti įvairių rūšių, pavyzdžiui, tinkamą kūdikių maistui ruošti ar pagardintą įvairiais skoniais. Beje, įdomu tai, kad itin ryški vandens paklausa pastebima ne tik vasarą, bet ir žiemą, metų pabaigos šventės išaugina vandens pardavimus keliais procentais“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Vanduo skiriasi ne tik skoniu, bet ir sudėtimi

Vanduo skiriasi savo išgavimo būdu ir sudėtimi. Mineralinis vanduo, šaltinio, vanduo iš miesto vandentiekio ar dažniausiai kavinėse siūlomas stalo vanduo – skiriasi savo chemine sudėtimi, skoniu ir savybėmis.

Natūralus mineralinis vanduo skiriasi savo cheminėmis savybėmis, kurio sudėtis nurodoma ant etiketės. Šaltinio vanduo yra natūralus ir artimesnis geriamajam vandeniui, o stalo vanduo yra gaminamas – skiedžiamas ar paskaninamas.

„Mes, kaip rinkos lyderiai, pastebime, kad žmonės pradeda skaityti vandens etiketes. Vartotojams tampa vis svarbiau, kokį vandenį geria, kokios jo savybės, nauda, natūrali kilmė bei mineralinė sudėtis. Vis daugiau žmonių atsisako ar sumažina cukraus vartojimą, renkasi sveikesnius gėrimus be konservantų, saldiklių ir kitų dirbtinių priedų. Atkreipdami dėmesį į vartotojų poreikius, mes taip pat plečiame savo asortimentą ir kuriame naujus skonius, todėl netrukus pristatysime vartotojams naują vandenį su 100 proc. natūraliais skoniais“, – sako Deimantas Gervė, „Birštono mineralinių vandenų“ komunikacijos direktorius.

Daugiausiai vandens nuperkama birželį ir gruodį

„Tai, kad daugiausiai vandens parduodama vasarą, natūralu ir įprasta – šiluma, šašlykų sezonas, Joninės, lietuviai vasarą stengiasi atsigriebti už likusius metus, kai būna tamsu ir šalta. Vykdami iškylauti į pirkinių krepšelius įsideda ne tik maisto, bet neužmiršta ir vandens. Tuo tarpu išaugusius pardavimus gruodžio mėnesį galime sieti su šventėmis ir Naujųjų metų pažadais gyventi sveikiau, gerti daugiau vandens. Ryškiausias gazuoto vandens sezoniškumas pastebimas rugpjūčio ir gruodžio mėnesį, o negazuoto vandens pardavimai ryškiausiai šokteli gruodžio mėnesį“ , – sako V. Drulienė. 

Tiek vasarą, tiek gruodžio mėnesį išauga visų vandens rūšių pardavimai. Vandenį su skoniu ir sodos vandenį gegužės-rugpjūčio mėnesiais renkasi dvigubai daugiau pirkėjų nei kitais metų mėnesiais.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder