„Rimi“ plečia jautriems ir alergiškiems žmonėms skirto maisto asortimentą

„Rimi“ plečia jautriems ir alergiškiems žmonėms skirto maisto asortimentą

Palyginti su ankstesniais metais, šiemet „Rimi“ parduotuvėse produktų be laktozės ir be glitimo parduodama 6 proc. daugiau. Šių maisto prekių daugiau perka jaunesnio amžiaus pirkėjai, daugiausia – moterys. Įvertinusi poreikį, „Rimi“ įvairius specialios paskirties produktus, kurių sudėtyje nėra glitimo, laktozės, riešutų bei kiaušinių, apjungė, jiems suteikdama naują prekės ženklą „Rimi FreeFrom“. Jau dabar tinklo parduotuvėse galima įsigyti pirmųjų nauju prekės ženklu pažymėtų produktų – jogurto, grietinėlės ir sūrio be laktozės. Ateityje „Rimi“ planuoja reguliariai papildyti šių prekių asortimentą.  

„Laktozė yra gyvulių piene esantis cukrus, disacharidas, susidedantis iš gliukozės ir galaktozės. Laktozei skaidyti reikia fermento – laktazės. Dalinis ar visiškas šio fermento trūkumas gali sukelti virškinimo trakto sutrikimų. Produktuose be laktozės ji yra suskaidoma gamybos procese, todėl produktus be laktozės gali vartoti laktozės netoleruojantys žmonės. Taigi, nė vienam nereikia atsisakyti įprastų, mėgstamų pieno produktų, kuriuos paprastai valgo“, – sako „Rimi“ sveikesnės mitybos konsultantė, gydytoja dietologė dr. Edita Gavelienė.

Kiekvienas „Rimi FreeFrom“ produktas yra rūpestingai patikrintas, kad atitiktų ne tik prekių ženklo, bet ir griežtus kokybės kriterijus. Pavyzdžiui, nuoroda „be laktozės“ naujų produktų etiketėse reiškia, kad pieno produktuose laktozė yra suskaldyta ir jos kiekis 100 g arba 100 ml neviršija 10 mg. Pristačius naujos privačios etiketės prekes, specialūs produktus tapo labiau prieinami pirkėjams, taip pat išplėstas kokybiškų prekių už prieinamą kainą asortimentas.

„Specialių produktų prekybos tinklo parduotuvių lentynose buvo ir anksčiau, tačiau prekės ženklas „Rimi FreeFrom“ juos sujungs į vieną grupę, jie bus labiau prieinami pirkėjams, kurių organizmas jautriai reaguoja į vieną arba kelias maisto sudedamąsias dalis, arba tiesiog norintiems paįvairinti savo valgiaraštį. Siūlome pirmuosius produktus be laktozės, tačiau mūsų tikslas yra išplėsti nauju prekės ženklu pažymėtų produktų grupę, pirkėjams siūlant vis daugiau naujų produktų be laktozės, glitimo, kiaušinių ir riešutų“, – sakė Andris Airė, „Rimi Baltic“ privačių etikečių prekių direktorius. 

Nors Lietuvoje maistui jautriems arba alergiškiems žmonėms skirtos prekės rinkoje pristatytos ne taip seniai, „Rimi“ prekybos tinkle pagal pardavimus jos patenka tarp 30-ies populiariausių prekių kategorijų.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder