"Šilko kelio" maratone lietuviai įveikė pirmąjį išbandymą

"Šilko kelio" maratone lietuviai įveikė pirmąjį išbandymą

Šeštadienį finišavo pirmasis tarptautinio ralio maratono - "Šilko
kelias 2010" ("Silk Way 2010") greičio ruožas. Sankt Peterburgo (Rusija)
komandai "City Service Spb" atstovaujantis Benedikto Vanago ir Sauliaus
Jurgelėno ekipažas pirmąją dieną užbaigė sunkiai, tačiau
užtikrintai. Po ne itin sėkmingai susiklosčiusio greičio ruožo
gausiame patyrusių varžovų būryje lietuviai kol kas yra šešiolikti.

Šeštadienį dalyviams teko įveikti 415 kilometrų, iš kurių 86
driekėsi greičio ruožu. Likusią maršruto dalį sudarė dvi kelio
sekcijos. Maratonas "Šilko kelias 2010" prasidėjo ne bet kur, o
kariniame poligone, kur paprastai bandomi Rusijos kariuomenės tankai.
Karinė technika, žinoma, nevažinėjo, tačiau sudėtingų išbandymų
netrūko. Greičio ruožą sudarė daugiausia siauri, smėlėti bei
duobėti keliai, daugelyje vietų apsupti medžiais. Važiavimas tokiais
keliais pareikalavo maksimalios koncentracijos bei ištvermės ekipažams
ir jų technikai.

"Diena buvo sunki. Duobės, provėžos ir balos vietomis nenusileido
toms, kurias dar vasaros pradžioje matėme Ladogos visureigių maratone, -
po finišo kalbėjo B. Vanagas.

- Greičio ruožas pasižymėjo dideliu purvo kiekiu. Sunkumų atsirado po to, kai sutriko priekinio stiklo
apipurškimas skysčiu ir pusę distancijos teko važiuoti turint labai
prastą matomumą. Taip pat turėjome problemų su navigacija ir dėl to
praradome dar apie 10 minučių. Tačiau džiaugiamės, kad pirmuosius
išbandymus įveikėme ir sėkmingai pasiekėme greičio ruožo finišą".

Bendrojoje įskaitoje tarp automobilių kaip ir tikėtasi tempą diktavo
gamyklinė "Volkswagen" ekipa. Neseniai vokiečiai pristatė naujausią
lenktyninio automobilio "Race Touareg 3" modelį, kuriuos šiuo metu
naudoja Markas Milleris ir Carlosas Sainzas. Likę komandos
nariai - Ginielis De Villiersas ir Nasseras Al-Attiyah vairuoja tuos pat
automobilius, kuriais važiavo šių metų Dakare. Kol kas geriau sekasi
būtent pastariesiems, kurie ir pirmauja lenktynėse. Trečias kol kas yra
puikų tempą pademonstravęs Rusijos atstovas - Borisas Gadasinas su
savuoju prototipu.

Iškart po automobilių startavo sunkvežimiai. Kaip ir prognozuota,
lyderiais tapo KAMAZ, kurie į maratoną atsiuntė net septynis
ekipažus. Įdomiausia kova užsimezgė tarp Vladimiro Čagino ir Firdauso
Kabirovo - būtent šis lenktynininkas šeštadienį buvo nepralenkiamas.
Trečiąją ir ketvirtąją vietas taip pat užėmė KAMAZ, vairuojami
Eduardo Nikolajevo ir Ilgizaro Mardejevo. Čekas Alesas Lopraisas su
"Tatra" šįkart liko penktas.

Apibendrinant lenktynių dieną, vien prarastos minutės lietuviams
kainavo maždaug devynias pozicijas, tačiau važiavimo tempas yra išties
aukštas. Jei rytojus bus sėkmingesnis, tikėtina, kad B. Vanagas
su S. Jurgelėnu pakils keliomis pozicijomis aukščiau. Kitas greičio ruožas
vyks sekmadienį ir susidės iš dviejų sektorių, kurių bendras ilgis
bus 336 kilometrai.

Pirmasis penketukas (automobiliai):

1. Ginielis De Villiersas (PAR) - "Volkswagen Race Touareg 2" 54 min. 58
sek.
2. Nasseras Al-Attiyah (Kataras) - "Volkswagen Race Touareg 2" +2 min. 6
sek.
3. Borisas Gadasinas (Rusija) - "Proto G Force" +2 min. 27 sek.
4. Carlosas Sainzas (Ispanija) - "Volkswagen Race Touareg 3" +2 min. 29
sek.
5. Ilja Kuznecovas (Rusija) - "Mitsubishi L201" +11min. 1 sek.
...
16. Benediktas Vanagas (Lietuva) - "OSCar 03" +24 min. 44 sek.

Pirmasis penketukas (sunkvežimiai):

1. Firdausas Kabirovas (Rusija) - KAMAZ 1 val. 6 min. 35 sek.
2. Vladimiras Čaginas (Rusija) - KAMAZ +16 sek.
3. Eduardas Nikolajevas (Rusija) - KAMAZ +2 min. 6 sek.
4. Ilgizaras Mardejevas (Rusija) - KAMAZ +4 min. 3 sek.
5. Alesas Lopraisas (Čekija) - „Tatra" +4 min. 34 sek.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder