2020 m. lapkričio 29 d. 01:18 val., sekmadienis

ve  >  Žinios  >  Savaitės ekspresas  >  SE

SE

Artūras Bogdanovas: "Svarbu didinti gyventojų pasitikėjimą ir gerinti paslaugų teikimą"

2020-10-31, 16:01

"Vakarų ekspreso" inf.

Artūras Bogdanovas: "Svarbu didinti gyventojų pasitikėjimą ir gerinti paslaugų teikimą" nuotrauka, foto

Reklama

Skubėjimas šių laikų visuomenėje jau yra tapęs ne išimtimi, o taisykle. Ir tai nėra blogai. Mes esame reiklesni ne tik sau, bet ir kitiems. Ir reiklesni ne iš neigiamos pusės, o dėl to, kad norime geresnio, greitesnio ir kuo kokybiškesnio galutinio rezultato. Ypač kai kalbame apie viešąjį sektorių - savivaldybes, valstybės įmones ir kita.

Tenka pripažinti, kad tobulėti tikrai dar yra kur. Turime nemažai galimybių efektyvinti savo veiklą, kad mūsų gyventojai paslaugas gautų kuo greičiau. Tad svarbi tinkama vadyba, kad organizacija veiktų kaip vienas didelis organizmas.

Jau turime ir gerųjų pavyzdžių. Savivaldybėje beveik metus veikia "vienas langelis", kuris, manau, žmonėms davė tikrai apčiuopiamos naudos. Jiems nebereikia vaikščioti iš kabineto į kabinetą, nebereikia ieškoti specialistų. Ateini į Savivaldybę, pateiki dokumentus vienoje vietoje, užpildai prašymą, o jei būtina - iškviečiamas ir konkretus specialistas, kuris atsako į rūpimus klausimus. Greita, patogu ir nereikia gaišti brangaus laiko.

"Vienas langelis" - patogumas ir nauda mūsų gyventojams. Artūras Bogdanovas, Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos direktorius.

Tačiau žengiame dar toliau. Norime, kad mūsų gyventojai būtų aptarnaujami dar sparčiau, o paslaugos suteikiamos kuo kokybiškesnės. Pradedame diegti LEAN metodiką. Ir ne mes vieni, kartu tą darys ir Klaipėdos bei Kretingos rajono savivaldybės. Trys regiono savivaldybės supranta, koks svarbus yra jų gyventojas ir prie projekto jungiasi siekdamos gerinti būtent žmonių aptarnavimą, jiems teikiamas paslaugas.

Sveikintina, kad LEAN metodika viešajame sektoriuje vis labiau įsitvirtina. Džiugu, kad valstybės institucijų požiūris į klientą keičiasi. Juk mūsų klientas - tai gyventojas, kuriam reikia ne tik informacijos, bet ir paslaugų. Kuo efektyviau jis bus aptarnautas, tuo gyventojo pasitenkinimas ir pasitikėjimas Savivaldybe didės. Toks ir yra mūsų pagrindinis tikslas.

Reklama

Kaip šis projektas mums padės to pasiekti? Peržiūrėsime vidinius mūsų procesus. Tikrai yra veiksmų, kurių galima atsisakyti, kurie neduoda jokios naudos nei mums, nei gyventojams, tik ilgina sprendimų priėmimo laiką. Nereikia pamiršti ir mūsų darbuotojų, juos labiau įtraukti, išnaudoti jų kūrybiškumą. Kiekvienam žmogui yra svarbu būti vertinamam ir išklausytam.

Mes esame sau išsikėlę tikslą - kuo mažesniais ištekliais sukurti kuo didesnę vertę, ir tai galima padaryti tik nuolat tobulėjant, siekiant efektyvumo, kuriant kokybiškesnes ar net naujas paslaugas. Iš to laimės visi - gyventojas greičiau gaus paslaugą, o Savivaldybė dirbs dar efektyviau.

Ir pabaigoje. Kiekvienoje savivaldybėje bus parengta piliečių chartija, kurioje bus įtvirtinti kokybiškų paslaugų principai, geri piliečių elgesio standartai. Tad savivaldybės privalės jų laikytis, o gyventojai galės ne tik ginti savo teises, bet ir iš darbuotojų reikalauti paslaugos kokybės ir atitinkamo elgesio.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

SE

Kuri koronaviruso banga klaipėdiečiams baisesnė? nuotrauka, foto

Kuri koronaviruso banga klaipėdiečiams baisesnė? (1) Laikraščio straipsnis

Lietuvoje, kaip ir kitose šalyse, sparčiai daugėja žmonių, susirgusių COVID-19. Teiravomės, kaip...

"Albumas "Reverie" yra mano vidinio pasaulio refleksija, jausmų žemėlapis, kuriuo keliauju už...

INGAJA "Reverie" - kad atsisuktum į save nuotrauka, foto

Pagerbdami mirusiųjų protėvių atminimą, tęsiame straipsnių ciklą, skirtą Vėlinių tematikai. Šįsyk kalbame...

Kodėl mūsų kapinėse turi augti medžiai? nuotrauka, foto

"Šis darbas pranoko ir mūsų pačių lūkesčius", - džiaugiasi Klaipėdos hostelio savininkai...

Spalvingi paukščiai - pasveikinimas atvykusiems į Klaipėdą nuotrauka, foto

Uostamiesčio gyventojų teiravomės, ar senamiesčio grindinio kokybė atitinka jų lūkesčius: ar jis...

Ką klaipėdiečiai mano apie senamiesčio grindinį? nuotrauka, foto

„Gargždai“ krito namuose nuotrauka, foto

Sportas, Povilo Šakinio auklėtiniai išvykoje 64:52 (17:15, 19:8, 10:19, 18:10) įveikė Gargždų „Gargždus“ (7-1)...

Molėtuose dramatiška „Neptūnas-Akvaservis“ pergalė nuotrauka, foto

Sportas, Klaipėdos „Neptūnas-Akvaservis“ Nacionalinėje krepšinio lygoje iškovojo dramatišką pergalę. Molėtuose rezultatu 77:76 (21:21, 17:24, 21:16,...

Skelbiama neteisinga informacija dėl pagalbos numerio 113 nuotrauka, foto

Vakarų Lietuva, Šiomis dienomis pakeistas greitosios pagalbos iškvietimo telefono numeris 003  nauju 113 numeriu...

Naktį keliuose bus slidu, įspėja kelininkai nuotrauka, foto

Lietuva, Šeštadienio pavakarę šalyje valstybinės reikšmės kelių dangos daugiausia šlapios arba drėgnos.Pietinėje Lietuvos...

Sportas, Paskelbta prieš 4 val.

Vakarų Lietuva, Paskelbta prieš 5 val.

Lietuva, Paskelbta prieš 6 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...