Tęsinys. Pradžia - 2015 m. gegužės 22 d. numeryje.
Butuose darbininkai pradėjo gręžti papildomas skyles kiaurai lubas ir grindis. Pradėję nuo viršutinių aukštų jie leidosi žemyn. Butuose, kuriuose buvo gręžiama, ir esančiuose šalia jų darbų metu buvo nelengva išbūti - triukšmas buvo išties didelis. Dėl to gyventojai buvo dėkingi už tai, kad, prieš pradėdami darbuotis konkrečiame bute, statybininkai perspėdavo apačioje gyvenančius žmones, kad tuoj pradės gręžti. Vis dėlto kai kurie žmonės nebuvo pasiruošę tam, kad gali atitrūkti ir pradėti kristi tinko gabalai...
Išgręžę skyles statybininkai iškart pro jas prakišo naujus vamzdžius. Galbūt juos įsivaizdavome kitaip, masyvesnius, kaip buvusieji, tad kelias pirmas dienas keistokai atrodė ploni, apie 1,5 centimetro skersmens, vamzdeliai. Kadangi fiziškai būtų sudėtinga įsivaizduoti vamzdį, kurio ilgio užtektų visam namui, butuose buvo sujungtos atskiros dalys. Tam darbininkai naudojo specialų presą, kuriuo sujungė ir vamzdžius apspaudė specialia detale. Vesdami vamzdžius iki radiatorių viename bute darbininkai truko nuo valandos iki dviejų - priklausomai nuo to, kiek bute radiatorių.
Nustebino ir net prajuokino šilumos reguliatoriai, pritvirtinti ant radiatorių. Jie panašūs į didesnius nei įprasta plastikinius butelio kamštelius. Ant jų nėra jokios skalės, nurodančios šildymo intensyvumą, tik rodyklės su pliuso ir minuso simboliais, - susipraskit, į kurią pusę didinti, į kurią mažinti šilumą namuose. Taigi turbūt reguliatoriaus naudojimas bus panašus į dušo - "Per karšta", "Per šalta", "Pats tas", bet vėl - "Per karšta", "Per šalta"... Turbūt patiems gyventojams reikės kaip nors ant reguliatoriaus pasižymėti, kiek į kurią pusę pasukus namuose yra maloniausia temperatūra.
Po vamzdžių prijungimo sulaukėme žinios, kad dvi dienas name nebus karšto vandens. Bet sulaukėme dovanėlės - jo nebuvo dar ir trečiąją. Siurprizo sulaukė ir automobilių savininkai. Dvi dienas buvo vykdomi gelžbetoninių konstrukcijų nuo džiovyklų viršutinių aukštų demontavimo darbai. Dėl to palei namą buvo ištempta "Stop" juosta, kuri beveik palei visą namo ilgį neleido statyti automobilių. Abi dienas plokštes nuo namo viršaus kėlė įspūdingo dydžio ir aukščio kranas, kuris vėliau ant stogo perkėlė akmens vatos paketus.
Rašyti komentarą