Tikrinama karkliškių kantrybė

Tikrinama karkliškių kantrybė

Karklės gyvenvietės prieigose jau pusmetis vyksta kelio rekonstrukcijos darbai, platėja kelias, ryškėja būsimo dviračių tako kontūrai. Vietiniai gyventojai ir čia verslą vystantys verslininkai taikstosi su nepatogumais ir supranta, kad darbus baigus žymiai pagerės susisiekimo kokybė. Tačiau kartu negaili karčių žodžių darbus vykdančiai bendrovei.

Akcinė bendrovė "Eurovia Lietuva" darbus planuoja baigti iki Naujųjų, tačiau vietiniai gyventojai ir Karklės gyvenvietėje įsikūrę verslininkai su nerimu laukia žadėtos darbų pabaigos.

- Šį pirmadienį ryte važiavau keliu, jokie kelio remonto darbai nevyksta, - piktinosi kempingo "Pajūrio takas" vadovas Henrikas Jazbutis.

Apie nepatogumus pasakoja ir kavinės-baro "Žvejo sodyba" savininkė Loreta Biliartienė:

- Išvažiuodami iš "Žvejo sodybos" į remontuojamą kelią mūsų klientai ir darbuotojai dažnai nežino, kur sukti: į kairę ar į dešinę. Jie nemato šviesoforo ir jeigu pasirenka ne tą kryptį, atsiduria prieš eismą. Tada tenka važiuoti atbulomis arba ieškoti platesnės vietelės apsilenkti. Daugybę kartų matėme, kad niekas nedirba, ir tai kelia abejonių, ar darbai bus baigti laiku.

Karklės kaimo gyventojai buvo susitikę su Klaipėdos rajono administracijos direktoriumi Sigitu Karbausku, kuris asmeniškai pažadėjo, kad prižiūrės šį projektą ir spaus darbus vykdančią bendrovę, kad darbus atliktų laiku.

Karkliškių turimomis žiniomis, konkurse dėl kelio remonto dalyvavo keturios kompanijos. Visam šitam reikalui sutvarkyti buvo paskirti 4 milijonai eurų. Laimėjo bendrovė, pasiūliusi beveik perpus mažesnę sumą. Todėl iškilo abejonių, ar bendrovė, disponuodama nedidelėmis lėšomis, sugebės samdyti rangovus, ar vieni "paveš". Tačiau darbai vyksta ir patys karkliškiai pripažįsta, kad teigti, jog kelias nebus baigtas laiku, kol kas nėra jokio pagrindo. Karklės kaime įsikūrusiems verslininkams labiausiai kliūva, jų nuomone, prastas darbų organizavimas

- Dažnai degant žaliam šviesoforui vis tiek nepavyksta pravažiuoti, nes likusią vieną kelio juostą užtveria koks nors dirbantis traktorius ar kita technika. Darbininkai 9 valandą pradeda darbą, 12 valandą pradeda pietauti, su parūkymais baigia puse dviejų, o penktą vakaro baigia darbą, - dėsto H. Jazbutis.

- Mūsų klientai latviai ir estai, kurie masiškai atvažiuodavo pernai ir apsistodavo mūsų svečių namuose, šiemet pas mus nebeatvyksta. Kol toks painus privažiavimas iki mūsų, jiems patogiau apsistoti Klaipėdoje ar Palangoje. Lyginant su pernai, mes dirbame minus aštuoniasdešimt procentų. Visai neturime gyventojų, - skundžiasi svečių namų "Karkelbek" savininkė Aušra Mendelė

- Mes taikstėmės su vienu šviesoforu, tikėjomės, kad pabaigus dalį darbų jis bus perkeltas į kitą vietą. Bet galų gale atsirado ir antrasis šviesoforas, - piktinasi kavinės-baro "Žvejo sodybos" savininkė Loreta Biliartienė. - Trijų su puse kilometro kelio ruožui sutvarkyti duota lygiai metai laiko.

Gintaro Tomkaus nuotr.

Karklės kaimo seniūnaitė Rasa Bučienė įsitikinusi, kad bendrovė "Eurovia Lietuva" daugmaž laikosi numatyto grafiko. Tik ji palinkėjo kelio remontininkams geresnės darbo kultūros. Nebuvo laistomi keliai, vėjas nešiojo dulkes, šiukšles ir smėlį. Visa tai sukėlė daug nepatogumų ne tik karkliškiams, bet ir patiems darbininkams. Buvo paliktos labai aštrios asfalto briaunos ir nuolat kilo pavojus sugadinti automobilių padangas.

Akcinės bendrovės "Eurovia Lietuva" direktorus Vakarų regionui Artūras Valys paaiškino, kad AB "Eurovia Lietuva" pagal sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija bei sutartį su Klaipėdos rajono savivaldybės administracija vykdo valstybinės reikšmės rajoninio kelio Klaipėda-Karklė- Dargužiai 8,6-11,7 km rekonstravimo darbus. Projektas bei visi atliekami projektiniai sprendimai yra suderinti su užsakovais... Šiuo metu darbai minėtame kelyje nuo numatyto pirminio plano atsilieka trimis savaitėmis. Dėl topografinės nuotraukos netikslumo buvo apsvarstyti bei keisti tam tikri priimti sprendiniai.

"Minėtame kelyje darbai negali būti atliekami pasitelkus tik vieną transporto eismą kontroliuojantį šviesoforą, kadangi maksimalus šviesoforais nereguliuojamo ruožo ilgis gali būti tik 50 metrų",- situaciją pakomentavo A. Valys.

Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos direktorius Sigitas Karbauskas yra tikras, kad bendrovės "Eurovia Lietuva" darbuotojai darbus atliks pagal numatytą grafiką.

Lieka tik palinkėti, kad Karklės kaimo gyventojams ir čia įsikūrusiems verslininkams užtektų kantrybės susitaikyti su laikinais nepatogumais, o kelio remontininkams linkime viską atlikti laiku - iki Naujųjų!

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder