Savivaldybė nei pažadėjo, nei vykdys

Savivaldybė nei pažadėjo, nei vykdys

Dalies Minijos ir Kalnupės gatvės namų gyventojai spaudžia uostamiesčio savivaldybę, kad ši imtųsi priemonių siekiant uždrausti sunkiasvorio transporto judėjimą į uostą pro jų namus. Tačiau klaipėdiečių siūlomi problemos sprendimo variantai pasirodė nepriimtini.

Į bendruomenės susirinkimą pakviesta savivaldybės administracijos direktorės pavaduotoja Alina Velykienė, kuriai žmonės guodėsi, kad į KLAB "Klaipėdos smeltė" daugybė sunkvežimių dieną ir naktį važiuoja per Minijos ir Kalnupės gatvių sankryžą, o dėl to kyla didžiulis triukšmas, nuo vibracijos sutrūkinėjo Minijos gatvės 144 namo sienos.

Gyventojai norėtų, kad sunkiasvoris transportas važiuotų tik Jūrininkų prospektu, iš jo - Minijos, Senosios Smiltelės arba Nemuno gatvėmis.

"Ir problemos neliktų. Ar galite garantuoti, kad ji bus išspręsta?" - klausė valdininkės žmonės.

Tačiau garantijų nebuvo, o jau kitą dieną šią atkarpą apžiūrėjęs Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda gyventojų versiją paneigė.

"Sunkvežimiams įvažiuoti į uosto teritoriją tinkama tik dalis Senosios Smiltelės gatvės. Nevėžio gatvė netinkama, nes yra vietų, kur per arti važiuojamosios dalies stovi tvora, iš kitos pusės - gyvenamasis namas. Išeina, kad juos reikėtų griauti. Be to, ne vietoje stovi degalinė, vietoj kurios galėtų būti įvažiavimas iš Minijos į Nevėžio gatvę", - po apžiūros sakė jis.

Be to, L. Dūda teigė, kad vibracija ir triukšmas sumažės nuo rugsėjo, kai bus baigtas šis gatvės remonto etapas - dabar jis esą didelis todėl, kad danga yra nelygi.

Be to, priminta, kad ženklai "fūroms" Minijos gatve nuo Baltijos prospekto iki Kalnupės gatvės leidžia važiuoti tik 8-20 valandomis, o išvažiuojant atgal iš Kalnupės gatvės leidžiama sukti tik į dešinę.

"Na taip, ne visi ženklų laikosi. Man stovint prie sankryžos vieno sunkvežimio vairuotojas suko į kairę. Bet čia jau kultūros reikalas", - sakė departamento direktorius.

Jis taip pat paminėjo, kad vakarykščiame Tarybos posėdyje buvo pristatytas miesto triukšmo žemėlapis, pagal kurį per didelis triukšmą girdi net 55 tūkst. klaipėdiečių.

"Pagrindinis jo šaltinis - ne sunkiasvorio, o apskritai transporto eismas. Tai negi visur jį stabdyti? Gal reikėtų paieškoti kitų sprendimų. Pavyzdžiui, renovacija - sienų apšiltinimai - sumažintų ir triukšmą. Arba dviejų stiklo paketų langai bei kondicionieriai kambariuose - juk taip daroma daugelio miestų centruose", - svarstė L. Dūda.

Anksčiau Klaipėdoje dėl keliamo triukšmo ir kitų pavojų sunkiasvorių transporto priemonių eismas uždraustas Statybininkų prospekte. Tai nutarta padaryti po gyventojų prašymo.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder