Savaitgalio laimikis: važiavo žvejoti lydekų, sugavo įspūdingą šamą

Šeštadienį žvejoti lydekų išsiruošę klaipėdiečiai Karolis Kaupys ir Egidijus Gumuliauskas nesitikėjo, kad namo iš žvejybos važiuos sugavę vos vieną žuvį. Tačiau toji žuvis pranoko visus lūkesčius – Nemune ties Rusne užkibo 22 kilogramų šamas.

Pirmas dienos laimikis

K. Kaupys “Vakarų ekspresui” pasakojo, kad šeštadienį su draugu žvejojo ties Rusne.

“Atvažiavome žvejoti apie 14 valandą, užmetėme meškeres, pagavome vieną žuvį ir iškart namo, nes ir taip jau daug. Mes važiavome gaudyti lydekų, tai tas šamas užkibo visai netyčia, to nesitikėjome”, - juokėsi žvejys.

Laimikį vyrai dviese traukė apie valandą.

“Valas buvo labai plonas. Kad jis nenutrūktų, iš pradžių įkišau ranką šamui į burną, tai jis man įkando. Užsienyje žvejai taip žuvis traukia su pirštinėmis, kad nesukandžiotų. Vėliau laikiau už žiaunų ir dviese jį išlupome iš vandens. Panašiu laiku praėjusiais metais paleidome panašią labai didelę žuvį, tiksliau, ji pabėgo. Šį kartą pavyko pagauti. Šamas svėrė tiek pat, kiek mano dukra”, - džiaugėsi K. Kaupys.

Iki šiol jam yra tekę pagauti tik mažus šamus, kuriuos žvejoti draudžiama, tad juos teko paleisti. K. Kaupys sakė, kad šamui užaugti iki 20 kilogramų svorio reikia apie 7-8 metų. Pasak jo, pastaruoju metu žvejai sako, kad pradeda pagauti daugiau didelių šamų, pavyzdžiui, sveriančių ir po 30 kilogramų, jų daugėja, o kitos žuvies tarsi mažėja.

Šeštadienį sugautą šamą draugai pasidalijo perpus, o šamo galva taps E. Gumuliausko trofėjumi. Patiekalus iš žuvies K. Kaupys valgys pats ir, ko gero, vaišins draugus, nes kiti šeimos nariai jos nevalgo.

“Aš geras esu – visiems, kas ateina į svečius, siūlau - “gal nori žuvies?” - kvatojosi K. Kaupys.

Žvejoja kur tik turi galimybę

K. Kaupys pasakojo, kad šis šamas yra vienas įsimintiniausių jo laimikių. 27-erių žvejys dar gali pasigirti sugauta 9 kilogramų lydeka, 28 kilogramų raja, 7 kilogramų barakuda. Pastaroji tapo trofėjumi.

Vykdamas į darbo komandiruotes K. Kaupys naudojasi proga pažvejoti ir užsienyje – yra gaudęs krabus, aštuonkojus, įvairiausias žuvis.

“Tai yra atsipalaidavimas, kai išvyksti pailsėti nuo visų darbų. Laiko tada nebeskaičiuoji, tik pamatai, kad jau reikia važiuoti namo. Dažniausiai žvejoju ne dėl žuvies, bet dėl poilsio. Taip pat įdomu eksperimentuoti, daryti ir naudoti tai, ko nedaro ir nenaudoja kiti, pavyzdžiui, pats gaminu avižėles stintoms žvejoti, kurias išbando ir kiti žvejai, kiekvienoje žvejyboje išbandau kokias nors naujoves”, - pasakojo K. Kaupys.

Žvejoti pašnekovas pradėjo būdamas dešimties metų. Sąlygos tam buvo puikios, mat K. Kaupys augo Ventės rage: “Žuvies jau esu atsižiūrėjęs... Klausėte, kodėl žvejoju - kai nuo pat mažens esi tokioje aplinkoje, niekur nedingsi, teks žvejoti...”