2020 m. lapkričio 27 d. 11:42 val., penktadienis

ve  >  Žinios  >  Lietuva  >  Vakarų Lietuva

Vakarų Lietuva

Milijoninė dovana Klaipėdos politikų nevilioja

(8)

Milijoninė dovana Klaipėdos politikų nevilioja nuotrauka, foto

KRATOSI. Nors Klaipėdos valdžia nėra patenkinta kaip "Lietuvos geležinkeliai" prižiūri pėsčiųjų tiltą, patys šios naštos nenori prisiimti.

© Eimanto CHACHLOVO nuotr.

Uostamiesčio politikai neskuba priimti bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" siūlomos dovanos miestui - pėsčiųjų tilto per geležinkelį nuo Kretingos iki Šaulių gatvės. Nors pripažįstama, kad tiltas reikalingas miestiečiams, tačiau valdžią gąsdina numatomos išlaidos už tilto priežiūrą.

Bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" jau keletą kartų kreipėsi į uostamiesčio valdžią dėl pėsčiųjų tilto perdavimo savivaldybės nuosavybėn. Ilgą laiką patys atsirašinėję valdininkai nusprendė kreiptis į politikus, kad šie išsakytų savo poziciją.

Bendrovė "Lietuvos geležinkeliai pabrėžia, kad tilto eksploatacija nėra tiesiogiai susijusi su bendrovės vykdoma pagrindine veikla, todėl ji mano, kad kokybišką jo priežiūrą gali užtikrinti tik savivaldybė ar jai priklausančios įmonės.

Antradienį vykusiame Miesto turto komitete politikai kratėsi tokios dovanos.

"Juk mes dovanos galime ir nepriimti, nesvarbu, kad ji vertinga, bet mums per brangiai atsieis. Bent jau mano pozicija yra tokia. Suprantu, kad miestas prašė, geležinkeliečiai pastatė. Bet juk kalbame apie pelningą įmonę, o miestui papildomų išlaidų tikrai nereikia. Juolab, kad tas tiltas reikalauja ne tik priežiūros, bet ir kosmetinio remonto. Kiek aš juo vaikštau, pastebiu, kad danga jau ištrupėjusi", - savo poziciją išsakė politikas Vygantas Vareikis.

Dar daugiau, pasak jo, miestas turėtų būti dar reiklesnis bendrovei "Lietuvos geležinkeliai" ir turėtų reikalauti, kad ši įrengtų bent triukšmo slopinimo sieneles ties Herkaus Manto gatvės viaduku.

Jį palaikė ir komiteto pirmininkas Valerijus Bernotas, tad komitete nuspręsta šiam pasiūlymui nepritarti.

Žinia, šį tiltą bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" baigė statyti 2010 metais. Jis skirtas miesto gyventojų saugiam ir patogiam susisiekimui užtikrinti. Skaičiuojama, kad dabartinė tilto vertė siekia per 12 milijonų litų.

Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" pateiktais duomenimis Pėsčiųjų tilto eksploatavimo išlaidos (valymas, apsauga, elektros sąnaudos) per metus sudaro preliminariai 80 tūkstančių litų. Tačiau ir komitete pripažinta, kad tiltas nėra prižiūrimas tinkamai.

Klaipėdos miesto savivaldybės Miesto ūkio departamento darbuotojų skaičiavimu preliminarios tilto eksploatacijos išlaidos per metus siektų per 150 tūkst. Lt.

Žinia, dėl atitinkamos Pėsčiųjų tilto konstrukcijos, šio tilto pagrindas yra šildomas, kad žiemos metu neapšaltų ir juo būtų saugu vaikščioti. Tad esą ir išlaidos dėl to tokios didelės.

Galutinį sprendimą turės priimti miesto Taryba. Kadangi šiemet asignavimai nurodyto tilto eksploatavimui nėra suplanuoti, siūloma, kad savivaldybė jį galėtų perimti nuo kitų metų sausio 1 dienos.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

TAI

2013-03-20   08:09

IP: 78.61.251.193

kad savivaldybe dar nesuvoke komunistiniu, raudono akmens kartuviu, prie BIRZOS tilto reiksmes.Vien ADOLFO HITLERIO sukis-"Viena tauta,viena valstybe,vienas fiureris" ka reiskia?Tiesa ji vaikysteje bande kazkiek pataisyti sio krasto naslaitele I.Simonaityte....bet protingesni atvykeliai issivercia suki ...ir stebisi ir J.Stalino dovana LTSR ir issiputusia pusgalvyste LT.Panasu,kad cia nebelieka ne tik mokslininku-ekonomistu,politiku,bet ir galvotu zmoniu....

Orakulas

2013-03-20   01:51

IP: 78.61.100.225

Baika parasta: "miestas", t.y , savivaldybės tam tikri žmonės, tikėjos ir sau projektavo, kad net ŠILDOMAS tiltas bus ne tik sposoriuojamas LG, bet ir finansuojama jo eksploatacija. Šiandien turim mandrų darinį, nuo kurio visi (potecialūs finansuotojai), kratosi dėl vieno: baisaus eksploatacijos brangumo. Tai gal nereikėjo tokio mandraus projektuoti? Gal pakaktų per bėgius tiesiai žmones praleisti? Kaip jau daugel metų prieš tai buvo.

labai

2013-03-19   18:36

IP: 78.61.251.193

sunku tvarka kolonizuotame mieste palaikyti.Iki buvusiu seimininku ismones ir proto penki simtai metu augimo kelio.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Vakarų Lietuva

Į poilsio namus Palangoje investuoja 15 mln. eurų: išsaugos ir išplės pušyną nuotrauka, foto

Palanga, lapkričio 18 d. (ELTA). Buvusios Seimo poilsinės „Viešnagė“ teritorijoje Palangoje pradedama...

Aplinkos apsaugos departamentas, tęsdamas akciją „Lašiša 2020“, primena, kad nuo spalio 16...

Nuo rytojaus draudžiama limituota lašišų ir šlakių žvejyba nuotrauka, foto

Kretingos rajono savivaldybės administracija pradeda projektą, kurį įgyvendinus bus modernizuota maždaug 40...

Kretingoje bus atnaujinta apie 40 proc. gatvių šviestuvų nuotrauka, foto

AB „Klaipėdos vanduo“ gerina sodininkų gyvenimą – į šalia Gargždų esančias sodų...

Vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklai – ne tik mieste, bet ir sodų bendrijose nuotrauka, foto

COVID-19: ribojimai ugdymo įstaigoms nesikeičia nuotrauka, foto

Klaipėda, Šalyje pratęsus karantiną iki gruodžio 17 d., išlieka ribojimai ir dėl ugdymo...

Gajausi 5G mitai: žalingas gamtai, sveikatai ir dar internetą pabrangins nuotrauka, foto

Lietuva, Visame pasaulyje plinta įvairiausi mitai apie 5G: neva dėl jo mobilieji...

Šventiniuose pašto ženkluose – vaikystės prisiminimai apie Kalėdų laukimą nuotrauka, foto

Lietuva, Šiandien, lapkričio 27 dieną, penktadienį, likus kiek mažiau nei mėnesiui iki...

Po to, kai rašėme: Klaipėdiečiai, ginkite Girulių mišką nuotrauka, foto

Lietuva, Vakar „Vakaro žinios" priminė, kad klaipėdiečiai dar gali pareikšti savo ...

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...