Apmaudi klaida sugadino kelionę

Apmaudi klaida sugadino kelionę

Atostogų meto laukia kiekvienas ir kaip apmaudu tampa, kai kažkas jas ima ir sugadina, kad ir kokia smulkmena pakiša koją. Taip nutiko ir vienai šeimai, išsiruošusiai autobusu iš Palangos į Žemaičių Kalvariją. Nekantriai laukę autobuso, nugabensiančio jų į norimą vietą, turėjo nusivilti, nes įlipo į visai ne šia kryptimi važiuojantį autobusą. Ir tai ne dėl to, jog būtų sumaišę įlaipinimo stotelę – tuo pačiu metu, kai turėjo atvykti jų autobusas, atvyko kitas. „Kaip taip gali būti?“ – stebėjosi vyras.

Sąmoningai klaidinami?

Į redakciją kreipęsis Donatas papasakojo, kaip dėl apmaudžios klaidos buvo sugadinta jų kelionė, norėdamas įspėti neapsigauti ir kitus. „Manau, kad tai sąmoningas keleivių klaidinimas, kadangi nėra tikslios informacijos nei autobusų stoties internetiniame puslapyje, nei tvarkaraščių lentelėse prie įlaipinimo stotelių“, – įsitikinęs buvo vyras.

Jis papasakojo, kaip toji istorija prasidėjo ir kodėl taip sugadino nuotaiką.

„Vieną liepos dieną susiruošėme nuvykti į Žemaičių Kalvariją. Gerokai anksčiau atėjome į naują Palangos autobusų stotį. Iš karto stotyje įsigijome bilietus ir paklausėme, iš kurios aikštelės išvyksta 10.30 val. autobusas Mažeikių kryptimi pro Žemaičių Kalvariją. Darbuotoja, pardavusi bilietus, nurodė 9 aikštelę, tačiau neperspėjo, kad 10.30 val. iš 9 aikštelės važiuoja kitas autobusas Panevėžys-Šventoji. Taip likimas lėmė, kad patekome į Šventąją vykstantį autobusą. Klaidą supratome, kai autobusas jau išvažiavo iš Palangos ir pasiekė oro uostą“, – nepavykusią kelionę nupasakojo Donatas.

Nusivylęs vyras neabejoja, jog taip klaidinami keleiviai. „Grafikas sudarytas visiškai absurdiškai. Ar galite įsivaizduoti, kai du autobusai 10.30 val. tuo pačiu įvažiuoja ir išvažiuoja iš tos pačios 9 aikštelės? Atrodo negali taip būti, bet autobusų stoties darbuotojams taip neatrodo. Pasirodo jiems tai normalus grafikas ir išvykimo vieta, – piktinosi keleivis. – Dėl klaidinančio autobusų grafiko neteisinga kryptimi ateityje gali išvykti ir daugiau keleivių, nes kažkodėl maršrutas į Mažeikius per Kretingą, Plungę 10.30 val. ir 19 val. organizuojamas iš visiškai neteisingos autobusų išvykimo krypties, tai yra nurodyta Šventosios kryptis. Klausimas kodėl taip sąmoningai padaryta? Juk turėtų būti atskira Mažeikių kryptis, o jeigu nesugebama padaryti tokios krypties, tai nors turėtų būti įdėta prie Kretingos krypties, kas visiems būtų aiškiau ir neklaidintų.“

Būtina pasitikslinti

Palangos autobusų stoties vyr. vadybininkė Ingryda Gagilaitė patikino, jog tai, kad kitas autobusas atvažiavo tuo pačiu metu – įmanomas dalykas, kadangi, vykstant kelio remonto darbams Kretingos gatvėje, autobusai kartais nespėja laiku atvykti į stotį.

„Ne visada dėl remonto darbų tiksliai pataikoma į grafikus. Tad galėjo taip sutapti, jog atvyko kitas autobusas ne pagal savo grafiką. Vasaros metu autobusų stotyje apkrovimas – didžiulis, kur kas daugiau autobusų nei kitu metų laiku. Vairuotojai skuba atvykti laiku, bet ne visada taip gaunasi dėl nenumatytų aplinkybių, tad keleiviams kartais tenka palaukti 10-15 minučių. Susidaro įvairių nemalonių situacijų. Kaip ir jūsų minėtu atveju. Vieni atidžiau nepasižiūrėjo, kiti nepasakė, taip ir gaunasi. Visi skuba. Norėčiau keleivius perspėti būti atidesniems ir pasižiūrėti į lentelę, esančią  autobuso priekyje. Arba paklausti vairuotojo. Visada reikia pasitikslinti, jeigu žmogus nėra įsitikinęs, jog teisinga kryptimi nuvyks būtent šiuo autobusu. Žinoma, jeigu keliaujama kasdien, tai ir vairuotojai jau tampa pažįstami, tačiau kitu atveju reikia būtinai tikslintis“, – kalbėjo I. Gagilaitė.

Pašnekovė patikino, jog nusivylusių keleivių vasaros metu atsiranda gal vienas ar du, o kartais nebūna nė vieno. Tačiau būna įvairiausių kurioziškų situacijų, kurioms darbuotojos ir stengiasi užkirsti kelią, tačiau nesėkmingai.

„Būna, kad darbuotojas keleivį nukreipia į šeštą aikštelę, bet būtinai jis nueis ir atsistos prie devintos. Kiekvienam keleiviui yra pasakoma visa jam reikalinga informacija. Žiūrėk, nusidriekia prie kasos ir eilės, bet vis tiek kiekvienam viskas susakoma. Darbuotojos tai yra išmokusios kaip maldą. Bet juk visų už rankos paėmusi nenuvesi iki jų aikštelių ir neįsodinsi į autobusus. Todėl patys žmonės privalo būti atidūs, jog išvengtų tokių nemalonių situacijų“, – perspėjo keleivius Palangos autobusų stoties vyr. vadybininkė, patikinusi, jog vasaros metu darbuotojos susiduria ir su itin reikliais žmonėmis.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder