Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis aptarnavimas

Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis aptarnavimas

Užimtumo tarnyba nuo birželio 1 dienos klientų aptarnavimo skyriuose atnaujina kontaktinį paslaugų teikimą klientams. Nuo šios datos individualios informavimo ir konsultavimo paslaugos taip pat pradedamos teikti darbo ieškantiems asmenims.

Akcentuojama, kad klientų aptarnavimo skyriuose lankytojų srautai bus ribojami, paslaugos bus teikiamos tik iš anksto rezervavus apsilankymo laiką.

„Siekiant darbuotojų ir klientų saugumo, darbo ieškantys asmenys bus aptarnaujami taip, kad būtų užtikrintos nustatytos būtinos visuomenės sveikatos saugos, higienos, asmenų aprūpinimo būtinosiomis asmeninėmis apsaugos priemonėmis sąlygos. Atvykstant į susitikimą su specialistu iš anksto sutartu laiku, klientas turės dėvėti veido apsaugos kaukę“, – sako Užimtumo tarnybos direktorė Inga Balnanosienė.

Registruotiems Užimtumo tarnyboje klientams dėl susitikimo reikės susisiekti su savo specialistu arba atvykti specialistui paskyrus konkretų atvykimo laiką.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder