Registrų centras atleis 241 darbuotoją

Registrų centras atleis 241 darbuotoją

Valstybės įmonė Registrų centras atleis 241 darbuotoją. Apie tokius planus jiems pranešta pernykštį gruodį.

Iki šiol Registrų centre veikusi organizacinė struktūra buvo decentralizuota, paini ir nelogiška. Aiškios ir pagrįstos sistemos nebuvo nei įmonės valdyme, nei klientų aptarnavime, nei personalo politikoje. Taip aiškino Registrų centro atstovas Mindaugas Samkus.

„Dėl šiuo metu Registrų centre vykdomų pokyčių ir struktūrinės įmonės pertvarkos bus atleista mažiau nei dešimtadalis įmonės darbuotojų“, – lrytas.lt sakė pašnekovas. 

Didžiąja dalimi atleidžiami darbuotojai yra nuo kovo naikinamų filialų administracijos darbuotojai, taip pat tie darbuotojai, kurie nesutiko su pateiktais pasiūlymais toliau dirbti pakeistomis sąlygomis. Ketinama atsisakyti valymo, saugos ar priežiūros funkcijas atliekančių darbuotojų, nes, M.Samkaus teigimu, šias paslaugas ekonomiškiau įsigyti rinkoje.

„Iki šiol Registrų centre dirbo apie 270 vadovaujančių asmenų. Pati administracija buvo atitrūkusi nuo veiklos, paslaugų teikimo gyventojams, todėl vadovų grandis bus optimizuota trečdaliu iki 170. Esamiems vadovams buvo pasiūlytos pareigybės naujoje įmonės struktūroje, jie taip pat gali dalyvauti šiuo metu Registrų centro vykdomose vadovų atrankose.

Didžioji dalis atleidžiamų darbuotojų yra šalies didmiesčiuose. Rajonuose pokyčiai palies 2 proc. įmonės darbuotojų“, – komentavo Registrų centro atstovas.

Visi pokyčiai įmonėje turėtų būti baigti iki kovo 1 dienos. Tuomet ir paaiškės realūs skaičiai, kiek lėšų pareikalaus personalo pokyčiai.

Nepaisant sumažėsiančio darbuotojų skaičiaus, ir po kovo 1 dienos visoje Lietuvoje toliau veiks 53 Registrų centro klientų aptarnavimo taškai.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder