Padidėjusio skambučių srauto sistemos neatlaikė

Padidėjusio skambučių srauto sistemos neatlaikė

Šalyje įvedus karantiną gyventojai susidūrė ir su telefono ryšio trikdžiais. Daugelis ėmės skųstis, kad neįmanoma prisiskambinti, stringa ryšys. Pasak telekomunikacijų bendrovių atstovų, taip nutiko dėl itin padidėjusio skambučių srauto.

Kai kurių bendrovių duomenimis, pirmadienio rytą jis buvo pakilęs 70 proc. ir daugiau. Tokia situacija suprantama, nes dėl karantino daugelis žmonių dirba iš namų, taip pat vengiant tiesioginio kontakto daugiau bendraujama telefonu.

Viešojoje erdvėje daugiausiai buvo skundžiamasi dėl stringančio mobiliojo ryšio operatoriaus "Tele2" ryšio. Pasak šios bendrovės atstovo Andriaus Baranausko, balso paslaugų sutrikimai šiame tinkle buvo pašalinti pirmadienį, tad klientai ir vėl gali skambinti.

"Daliai mūsų klientų pirmadienį ryšys buvo užstrigęs maždaug dvi valandas. Paslaugų tiekimas buvo atnaujintas, bendrovės inžinieriams sutvarkius ryšio tiekimą. Atsivežėme naują įrangą iš Latvijos. Paslaugų sutrikimo priežastimi tapo stipriai išaugęs skambučių srautas įmonės tinkle. Pirmadienio rytą, palyginti su įprastu vartojimu piku, jis buvo pakilęs per 70 procentų", - teigia "Tele2" atstovas.

Pasak jo, duomenų perdavimo paslaugos sutrikusios nebuvo - klientai jomis galėjo naudotis nevaržomai.

A. Baranauskas vylėsi, kad tokio didelio skambučių srauto, koks buvo pirmadienio ryte, nebebus.

"Puikiai suprantame, kad pirmąją karantino dieną daugelis organizacijų turėjo perdėlioti savo darbus, tikimės, kad dabar jau žmonės "įėjo į ritmą" ir dabar srautai nebebus tokie dideli", - kalbėjo A. Baranauskas.

Kad karantino metu itin padidėjo skambučių srautas, antrina ir kitų bendrovių atstovai.

"Dėl koronaviruso per savaitę balso skambučių srautas "Telia" tinkle išaugo 30 proc., tarptautinių duomenų srautas fiksuotu internetu padidėjo 40 proc., o mobiliųjų duomenų srautas pakilo 10 procentų. Nors mūsų tinklas yra pajėgus priimti gerokai didesnius duomenų ir skambučių srautus, preventyviai didiname visų tinklo dalių pajėgumą", - sako "Telia" technologijų vadovas Andrius Šemeškevičius.

Bendrovė informuoja, kad dėl didžiulio momentinio srauto galimi sutrikimai skambinant trumpaisiais numeriais. Patarimas tokiu atveju: nebandyti skambinti nuolatos, o šiek tiek palaukti. Primenama, kad dėl visoje šalyje paskelbto karantino "Telia" iki kovo 30 d. sustabdė salonų darbą ir visus klientus aptarnaus internetu ar telefonu. Dauguma bendrovės padalinių dirba nuotoliniu būdu.

"Bitė Lietuva" taip pat pranešė, kad visus savo klientus aptarnaus internetu ir telefonu, o nuo šių metų kovo 16 d. bent iki kovo 30 d. bendrovės darbuotojai dirbs iš namų. Uždaromi ir visi bendrovės klientų aptarnavimo salonai.

"Siekiame, kad paslaugų teikimą nuotoliniu būdu užtikrintume sklandžiai, o visomis "Bitės" paslaugomis, nuo skambučių, duomenų perdavimo, iki reikalingos įrangos įsigijimo, klientai naudotųsi kaip įprasta", - sako "Bitės" vykdomasis direktorius Pranas Kuisys.

"Vakarų ekspreso" inf.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder