Praėjusią savaitę nuskambėjo žinia apie tai, kad prezidento Gitano Nausėdos komandą palieka...
Lietuva
„Lietuvos geležinkeliai“ pasisakė dėl Girulių miško
Reklama
Šalies geležinkelių tinklą valdanti LTG grupės įmonė „LTG Infra“ informuoja, jog visuomenėje aptarinėjamas plėtros Giruliuose projektas bendrovėje šiuo metu nėra svarstomas, be to, yra pradedamos alternatyvios geležinkelių plėtros Klaipėdoje studijos.
„Šiuo metu atnaujiname galimybių studiją ir atliekame papildomas analizes kaip planuoti geležinkelių veiklą Klaipėdos mieste, tarp daugelio aspektų vertinant ir kintančius tam tikrų rūšių krovinių srautus ar atidėtus sprendimus dėl išorinio uosto. Mes matome skirtingų alternatyvų plėtrai uostamiestyje, kurios tenkintų uosto ekonominius poreikius, miesto gyventojų interesus ir padėtų išsaugoti gamtos turtą“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.
Pasak bendrovės vadovo, atnaujinta studija yra ruošiama įtraukiant visas susijusias šalis, įskaitant Klaipėdos miesto bendruomenes. „LTG Infra“ yra pasiruošusi įgyvendinti visų šalių poreikius geriausiai atitinkantį plėtros projektą.
„Šiandien Klaipėdos miesto geležinkelių infrastruktūra sunkiai, bet dar atliepia uosto poreikius. Tačiau uosto veikla kasmet auga, todėl tvariausias krovinių pristatymo būdas – geležinkeliais – turi prie to prisitaikyti. Tam nereikia revoliucinių sprendimų, anaiptol, tereikia, jog visos šalys susitartų, racionaliai įvertintų visas galimybes, tuo pačiu ir Europos žaliojo kurso kryptį. Projekto įgyvendinimui mes esame pasiruošę“, – pasakoja K. Sankovski.
Bendrovė taip pat iki 2023 metų pabaigos planuoja pabaigti elektrifikuoti geležinkelių linijos Vilnius-Klaipėda. Elektriniams traukiniams pritaikyta linija sieks Klaipėdos miesto Pietinėje dalyje esančią „Draugystės“ stotį.
Tai leis krovinių vežimo bendrovėms pagrindinėje šalies geležinkelių linijoje naudoti elektrinę trauką, kuri yra draugiškesnė gamtai, yra tylesnė, taip pat, finansiškai naudingesnė. Skaičiuojama, jog kasmet bus apie 150 tūkst. tonų sumažinta oro tarša.
Reklama
„LTG Infra“ planuoja, jog visame ruože bus naudojama žalioji elektros energija, pagaminta iš atsinaujinančių energijos šaltinių.
Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.
Komentarai
Tavo komentaras
Šiandien VE.lt skaitykite
Lietuva
Artimiausią parą numatomos sudėtingos orų sąlygos.
Savaitgalį Vilniaus oro uoste pradeda darbą 25 Raudonojo Kryžiaus savanoriai, jie...
Atnaujintą paveiktų šalių ir regionų, iš kurių atvykus taikomos griežtesnės izoliacijos sąlygos,...
Lietuva, Paskelbta prieš 38 min.
In Memoriam, Paskelbta prieš 1 val.
Pasaulis, Paskelbta prieš 2 val.
SE, Paskelbta prieš 2 val.
Naujienos

Jurga Lago: Jeigu aš šiandien būčiau Raskevičius

Sekmadienį - "Neptūno" ir "Cbet" akistata (4)

Izraelio ministras atskleidė paslaptį: šalis susidūrė su... (1)

Asta Šarkauskienė: "Man olimpinės vertybės - artimos...
Spektras
Savaitės lankomiausi
Daugiausiai komentuoti
- Sukrėsti dėl berniuko mirties: kaip galėjo nutikti... (2)
- Taršos Salantuose atomazga: nustebino radinys po žeme (1)
- Pedagogai: kodėl tą mėšlą leidžia būtent mums? (3)
- Telšių rajone rastas dingusio berniuko kūnas (papildyta)
- Atlikėjas Romas Dambrauskas: Dabar okupaciją vykdo savi (3)
- Policiją triukšmadariams kvietęs klaipėdietis sulaukė netikėto atkirčio (1)
- Nausėda stoja į Toliato pusę: šiandien Lietuvoje... (20)
- Jolanta Blažytė: Stop like‘ų tironijai. Stop Sodomai... (15)
- Policija pradeda reidus internete - jus stebi... (14)
- Už LGBT kritiką atleistas kapelionas P.Vaineikis mišiose:... (8)
- Klaipėdos „Neptūnas” sutriuškintas Utenoje (7)
- Rumpiškės g. kvartale - 43 dėžutės šunų... (6)
Alona
2020-12-14 21:28
IP: 78.61.176.132
Įdomu ką jie veš, jei visi kroviniai persiorientuoja į kitus kaimynus, tai kam kirsti mišką, jei kaštai bus brangūs geležinkelio ir tųščias, be darbo stovės???
Kaip
2020-12-14 19:58
IP: 78.57.205.236
Labai įdomu, kaip atskirsite žalią elektros energiją nuo visos kitos, tai tik gražios kalbos, o gal lokomotyvai važiuos su saulės ir vėjo jėgainėmis ant stogų?
Iešmininkas
2020-12-14 16:55
IP: 88.118.160.21
kuo labiau modernizuojamas geležinkelis tuo labiau brangsta pervežimo tarifai. Visa tai įkalkuliuojama į pervežimo tarifus ir tuo mažesni pelnai uosto kompanijų savininkams. Jie labiausiai tos modernizacijos ir nenori. Pigiausia iškirsti valdišką mišką ir pasiimti valdišką žemę.
Visi komentarai (4)