2020 m. spalio 23 d. 05:52 val., penktadienis

ve  >  Žinios  >  Lietuva  >  Lietuva

Lietuva

„Estijos įtraukimas į sąrašą – techninė klaida“

(2)

„Estijos įtraukimas į sąrašą – techninė klaida“ nuotrauka, foto

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga.

© Irmanto SIDAREVIČIAUS nuotr.

Reklama

Estijos įtraukimas į koronaviruso paveiktų šalių sąrašą – techninė klaida, iš šios šalies atvykstantiesiems nebus taikoma privaloma dviejų savaičių izoliacija, sako sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga.

„Lietuva tikrai negriauna Baltijos šalių burbulo. Klaidų pasitaiko visiems ir Estijos įtraukimas į paveiktų šalių sąrašą yra techninė klaida, kuri jau ištaisyta. Dėl to atsiprašome“, – socialiniame tinkle „Facebook“ penktadienį rašė ministras.

„Baltijos šalys yra sutarusios dėl 10 proc. paklaidos vertinimo. Ją įvertinus, net ir be papildomų diskusijų Estija į paveiktų šalių sąrašą neturi patekti“, – pridūrė jis.

Kiek anksčiau penktadienį Sveikatos apsaugos ministerija pranešė, kad Estija įtraukiama į koronaviruso paveiktų šalių sąrašą, todėl atvykus iš šios šalies bus privaloma dvi savaites izoliuotis.

A. Veryga taip pat teigė besidžiaugiantis, kad „pozityvų sprendimą dėl Baltijos burbulo išsaugojimo priėmė ir Latvija“.

„Tad mažiausiai dar savaitę jokių pasikeitimų dėl kelionių į Baltijos šalis nebus. Tikėkimės, kad situacija ne blogės, o gerės ir galėsime išlaikyti Baltijos šalių burbulą“, – rašė ministras.

Reklama

Latvijos vyriausybė penktadienį pranešė, kad Estija ir Lietuva dar bent savaitę nebus įtrauktos į vadinamąjį „geltonąjį“ COVID-19 paveiktų šalių sąrašą.

Naujausiais Europos ligų prevencijos ir kontrolės centro duomenimis, šiuo metu Lietuvoje sergamumo koronavirusu rodiklis yra 16,1 atvejo 100 tūkst. gyventojų, Estijoje – 16,4, Latvijoje – 4,3.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

Planas B: reklaminis planas su kauke

 

Kai klientas, sužinojęs apie grąžinamą kaukių prievolę, prašo paruošti du reklamos planus – tai tik dar kartą patvirtina ore sklandančią mintį, kad TUOJ BUS. VĖL.


„Lockdown“ baigėsi. Atsikvėpę laukiame antrosios serijos. Reklamų kūrėjai, rinkodaros specialistai - ypatingos parengties būsenoje.


Kiekvienas iš mūsų šiandien gyvena kitaip nei anksčiau. Nesigilinsiu, kodėl taip įvyko, ar reikėjo, kas galėtų būti... Pažiūrėkime į susiklosčiusią situaciją iš kitos pusės: 2020-ųjų pradžioje ar anksčiau pasitvirtintos reklamos strategijos nebeveikia. Reklaminiame tvenkinyje oriai plaukioja ne tik baltos, bet ir juodos gulbės.


Jūs tai dar tik vadinate galima krize? Ir laukiate antrosios bangos, kuri Jūsų nepalies? Svarstote, kaip išlysti iš apkasų – eiti, sparčiai eiti ar oriai bėgti?


Kiekvienas veiksmas turi pasekmes – taip Visata sutverta ir šis dėsnis galioja reklamos sferoje. Negalima saviizoliuotis, dingti, nutilti, o po to tikėtis, kad buvę, esami ar būsimi klientai jums plos, sustoję rateliu.


Reklamos pasaulis padalintas į koronavirusinį laikotarpį, laiką po jo ir pasiruošimą dar vienai izoliacijai. Planui B.


Galima kovoti už išlikimą. Galima užsimerkti, pasislėpti spintoje, bet tikrovė nedings. Nei šiandien, nei rytoj.


Tikrove pasikeitė. Kalbu ne tik apie jūsų įmonės vadovą ir jo nuotaikas – pasikeitė visų vartotojų požiūris. Pasikeitė miestai, verslai ir reklama.


Niekas negali jau teigti, kad žmonės – vienodi ir niekas jų nepakeis. Todėl jau šiandien be savo įprastų reklaminių veiksmų ir biudžetų svarbu pasiruošti planą B, paremtą ne sausais skaičiais ir buvusiomis sėkmingomis patirtimis.


Planas B – tai atviras, sąžiningas žvilgsnis į


jūsų pirkėjų, vartotojų elgesį. Nuo to, kaip lanksčiai ir greitai sugebėsite susivokti ir paruoštu atitinkamų veiksmų seką – priklauso jūsų verslo ateitis.


Suprantama, kad smulkiems ir vidutiniams verslininkams globaliniai dalykai nerūpi, jiems svarbiausia - čia ir dabar: kol mūsų reikia – darom. Bet ką veiksite, kai nebereikės?


Europoje atlikti reklamos rinkos tyrimai byloja, kad išlaidų reklamai sumažėjimas turėtų grįžti į savo normos ribas iki metų pabaigos. Tačiau nenuginčijama tiesa yra tokia, kad COVID-19 ir ekonominė krizė ženkliai koregavo reklaminių biudžetų dydį ir paskirtį.


Jums reikia plano B, nes antroji koronavirusinė banga gali vėl išmušti kietą pagrindą iš po kojų, svarbu tiksliai ir aiškiai suvokti, ko mus išmokė pirmoji krizė:


- sumažinus reklamos išlaidas negalima visiškai dingti iš eterio. Didžiausią efektyvumą pirmosios karantino bangos metu užtikrino investicijos į socialinius tinklus;


- iš anksto paruoštos kelios reklamos strategijos, situacijai pritaikyti reklaminiai pranešimai ir taktiniai veiksmai (auditorijos nustatymas, turinys) padeda išlaikyti dėmesį;


- kuo labiau žmonės izoliuoti, tuo stipriau veikia įvykių ir situacijų rinkodaros instrumentai;


- reklaminėse kampanijose dominuoja akcentas į mobiliuosius įrenginius (telefonai, planšetės) ir vietinės auditorijos nustatymai;


Efektyviai valdydami savo reklaminį biudžetą nepamirškite, kad išlaidų optimizavimas – t. y. racionalesnis (tebūnie - mažesnio biudžeto) paskirstymas ar nuolaidos prekėms ir paslaugoms nėra ideali išeitis. Jūsų pirkėjai ir vartotojai krizę tapatina su planu B, visiems mums planas B. Todėl tiesiog reikia būti atvirtiems, aktyviems, pasiekiamiems, naudingiems. Nuolaidos ir akcijos – pigi, trumpalaikė atgyvena.


Galvodami apie planą B vertinkite reklamos kanalų efektyvumą: pirmoji COVID-19 banga parodė, kad ženkliai krito išorinės reklamos nauda. Prarado aktualumą įvaizdinė reklama televizijoje, radijuje, spaudoje. Numeris vienas – draugiškas, atviras ryšys socialiniuose tinkluose.


Remiantis Europos reklamos analitikų duomenimis, dabartis ir ateitis priklauso strategijai „Mobile First“. O efektyviausius ir teisingiausius sprendimus reklamoje priima ir įgyvendina ne įmonėse dirbantys ir iš komforto zonos bijantys išeiti specialistai, o dažniausiai nešališkos reklamos agentūros.


Daktaras Algimantas Matulevičius,


LSDDP Prezidiumo narys, LPK Garbės Prezidentas, politikos ir verslo ekspertas


Šis tekstas – asmeninė autoriaus nuomonė. VE.lt portalo rubrikoje „Nuomonės“ publikuojamos politinės ar kitos tematikos nuomonės, už kurias VE.lt portalo redakcija neatsako.

E.

2020-09-04   19:57

IP: 78.57.248.175

Didžiausia techninė klaida - Veryga ir valstiečiai LR valdžioje.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Lietuva

Nuo pirmadienio keičiasi paveiktų šalių sudarymo tvarka bei izoliacijos taikymo principai. Sveikatos...

A. Veryga: izoliuotis reikės keliaujantiems turistiniais tikslais nuotrauka, foto

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga sako, kad, nuo pirmadienio pradedant registruoti maitinimo...

Privaloma lankytojų registracija: reikės pateikti vardą, pavardę ir telefono numerį nuotrauka, foto

Parlamente jau įregistruotas pasiūlymas, kaip kovoti su Lietuvą užplūdusiu pigiu biokuru iš...

Seime bręsta užmojai pabranginti šildymą nuotrauka, foto

Ketvirtadienį baigiasi išankstinis balsavimas antrajame Seimo rinkimų ture. 

Šiandien baigiasi išankstinis balsavimas antrajame Seimo rinkimų ture nuotrauka, foto

Spalio 23-oji Lietuvoje ir pasaulyje nuotrauka, foto

Įvairybės, Dangaus kūnai: saulė teka 8.04 val., leidžiasi 18.01 val. Dienos ilgumas 9.57...

Viešasis transportas regione: laimi keleiviai nuotrauka, foto

Automobiliai, Pirmieji Lietuvoje pradėję plėtoti regioninę viešojo transporto sistemą Klaipėdos transportininkai džiaugiasi matomais...

Klaipėdoje - didžiausias Lietuvoje salės tinklinio mėgėjų turnyras nuotrauka, foto

Sportas, Klaipėdoje vykusiame tinklinio mėgėjų "Gitana Volley Fest 2020" turnyre, kuris įtrauktas ir...

„Žalgiris“ patyrė pirmą nesėkmę Eurolygoje nuotrauka, foto

Sportas, Pirmą nesėkmę Eurolygoje patyrė Kauno „Žalgirio“ krepšininkai. Martino Schillerio auklėtiniai namuose...

Įvairybės, Paskelbta prieš 52 min.

Automobiliai, Paskelbta prieš 5 val.

Sportas, Paskelbta prieš 8 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...