Drabužių pardavėjai: "Tik vyrai žino, ko nori"

Drabužių pardavėjai: "Tik vyrai žino, ko nori"

Ieškojau darbo, kurį būtų galima suderinti su studijomis. Be to, mada, stilius - man įdomios sritys.

Ar pirkėjai noriai klausosi Tavo patarimų?

Vieni noriai, kiti nepageidauja patarimų. Aš pats nemėgstu, kai pardavėjas mane, vos įėjusį pro duris, užpuola su savo klausimais ir patarimais. Reikia suteikti laisvės pačiam klientui. Neprikimbu, nepatarinėju įkyriai.

Ar klaipėdiečiai - išrankūs? Praktiški ar ekstravagantiški?

Dauguma - praktiški. Lengviausia bendrauti tais, kurie orientuojasi, kas jiems tinka, ir žino, ką nori įsigyti. Sunku, kai žmogus kažko ieško, bet nežino ko. Dar blogiau, kai ateina piktas ir išsilieja ant pardavėjų. Būna, kad net pabamba dėl per aukštų kainų...

Bando derėtis? Kaip tokiais atvejais elgiesi?

Taikiai. Bandau sužinoti kliento skonį, poreikius ir galimybes. Pardavėjas privalo būti tolerantiškas bet kokioje situacijoje.

Čia ateina daug merginų. Nebando "kabinti"?

Manau, kad asmeninis gyvenimas ir darbas - atskiri dalykai. Daugiausia, ką galiu leisti sau darbo vietoje, - tai malonus pokalbis, komplimentas... ir tiek.

Jeigu matai, kad klientė įsispraudė į akivaizdžiai per mažą drabužį, bet vis tiek nori jį pirkti...

Stengiuosi būti žaismingas. Pajuokauju, paduodu didesnį...

Ar turi nuolatinių pirkėjų, savo gerbėjų?

Turiu. Prieina žmogus ir pasako, jog mano rekomenduotas drabužis jam labai patiko, ir su mano pagalba norėtų įsigyti dar ką nors. Susitikę mieste net pasisveikiname, šnektelime.

Ar, padirbėjus šioje srityje, pasikeitė Tavo požiūris į pardavėjo darbą?

Taip. Dabar atlaidžiau reaguoju į pardavėjų, padavėjų klaidas, ypač darbo dienos pabaigoje...

"Kai akys mato - širdis nori"

Miglė Kavoliūnaitė, konsultuojanti "Mango" parduotuvės klientes, prisipažįsta, jog tokioje aplinkoje sunku atsispirti pagundoms... "Moterys supras, ką turiu galvoje..." - sako ji.

Studijuoji socialinius mokslus. Ar parduotuvėje pritaikai įgytas žinias?

Taip, man praverčia psichologijos, bendravimo pagrindai.

Kuo vadovaujiesi, kai siūlai klientei vieną ar kitą drabužį?

Svarbiausia - ne drabužis, o tai, kaip žmogaus, jį vilkėdamas, jaučiasi. Šiuo principu ir vadovaujuosi. Klientė turi ne tik gražiai atrodyti, bet ir jaustis patogiai. Tuomet ji pasitikės savimi, spinduliuos teigiamą energiją ir, žinoma, puikiai atrodys.

O jeigu matai, kad pasirinkimas - nevykęs?

Nuoširdžiai pasakau savo nuomonę. Jei matau, kad netinka, - pasiūlau kitą. Tačiau jeigu klientei patinka tai, ką ji išsirinko, - nebandau nuneigti jos nuomonės.

Ar būna, kad drabužį atneša atgal? Na, namuose jis nebeatrodo toks gražus, kaip parduotuvėje...

Pasitaiko. Todėl kai moteris abejoja - pirkti ar nepirkti, siūlau jai ateiti vėliau, galbūt atsinešti rankinę arba batelius, kuriuos norėtų prie jo derinti. Ji turi būti tikra, kad nesigailės pirkusi.

Ar pasitaiko nemalonių situacijų?

Tiesą sakant, nebuvo nutikę nieko tokio, dėl ko būčiau norėjusi mesti šį darbą. Man tik iš pradžių buvo fiziškai sunku visą dieną išstovėti ant kojų.

Čia - moterų oazė. Ar nepasigendate vyrų?

Pas mus dažnai užsuka vyrai. Jie kantriai sėdi ir laukia, kol jų merginos ar žmonos pasimatuos ir išsirinks... Taigi nestokojame vyriškos kompanijos!

Ar keičiasi Tavo pačios požiūris į aprangą, stiliaus supratimas?

Taip. Kas anksčiau atrodydavo ultramadinga, dabar jau nedaro tokio įspūdžio. Kasdienė mada atsilieka nuo naujausių tendencijų, bet tai natūralu.

Kaip Tave veikia darbo aplinka - ši daugybė naujų drabužių?

Kaip reklama... Visada kyla pagunda ką nors nusipirkti...

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder