„Pastaruoju metu sulaukiame nemažai nepatenkintų piliečių skundų. Deja, labai dažnai pasirodo, kad jie tiesiog netinkamai įsivaizduoja telefono numerio 112 paskirtį”, - pranešė BPC atstovai socialinio tinklo „Facebook”paskyroje.
Jie pasakojo, kad vienas piličių piktinosi, kad Bendrojo pagalbos cento operatoriai nenorėjo perduoti jo prašymo policijai, kad ši nutemptų kelyje sugedusį automobilį. Vyrą labiausiai papiktino tai, kad operatoriai pasiūlė išsikviesti techninę pagalbą.
Skambindami į BPC, kai kurie pranešėjai linkę manyti, kad operatoriai patys turi užsiimti jų bėda, o ne atsiųsti pagalbą. Štai viena moteris skundėsi, kad Bendrojo pagalbos centro operatorė neieškojo jos nurodyto pastato savininkų dėl sugedusios signalizacijos asmeniškai, o perdavė šį pranešimą policijai.
Skambinančiųjų pranešimai skirstomi į kategorijas, pagal kurias nustatomas reagavimo laikas.
Vienas vyrų piktinosi, kad BPC operatorė siūlė kreiptis į policijos komisariatą tiesigiai po to, jo sūnus eilinį kartą permetė per tvorą į kaimynų kiemą, o šie, trūkus kantrybei dėl nuolatinio vaiko laipiojimo, kamuolį nusinešė į namus.
„Informacija policijai buvo perduota, bet pilietį papiktino tai, jog jo prašymas buvo įvertintas kaip nereikalaujantis skubaus policijos reagavimo”, - aiškino BPC atstovai.
Jie primena, kad BPC operatoriai administruoja pagalbos skambučius. Jie turi ne tik priimti, bet ir įvertinti gaunamus pagalbos prašymus, nustatyti teiktinos pagalbos poreikį. Savo darbe jie vadovaujasi teisės aktais, griežtai reglamentuojančiais reagavimą į pagalbos skambučius, o ne skambinančių asmenų pageidavimais ar nurodymais.
Rašyti komentarą