Tikriausiai nėra miestiečio, kuris nežinotų, kur yra Klaipėdoje senasis turgus, kuo ten...
Klaipėda
Vyriausybė patvirtino Klaipėdos uosto bendrąjį planą
Reklama
Ministrų kabinetas patvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrąjį planą, kuriame numatomos būtinos ir ilgalaikės uosto plėtros kryptys. Šio plano sprendiniai sudarys prielaidas uostui išlaikyti konkurencingumą, operatyviai reaguoti į besikeičiančias globalios rinkos sąlygas ir kurti reikiamą uosto infrastruktūrą.
Bendrajame plane numatomos strateginės uosto plėtros kryptys ir erdvinė raidos koncepcija parengtos 25 metams, o konkretizuoti sprendiniai – 15 metų.
Patvirtintas dokumentas – dalis įgyvendinamo ypatingos valstybinės svarbos projekto, jis nustato uosto teritorijos, esančios Klaipėdos miesto savivaldybėje, taip pat vidinės akvatorijos, Lietuvos teritorinės jūros dalies Baltijos jūroje (uosto išoriniame reide) ir susijusios infrastruktūros plėtrą.
Bendruoju planu nustatyti teritorijų planavimo sprendiniai sukuria prielaidas kompleksiškai uosto ir susijusių veiklų plėtrai esamose bei planuojamose naujose uosto plėtros teritorijose, taip pat šiai veiklai būtinos susisiekimo ir inžinerinės infrastruktūros plėtrai.
Klaipėdos uostas galės plėtoti pietinę dalį – panaudoti rezervinę teritoriją ir suformuoti naują sausumos teritoriją ties Smeltės pusiasaliu, pasiekti jau šiuo metu aktualų 17 metrų gylį laivybos kanale, o atsiradus dar didesniam teritorijų poreikiui – plėstis į šiaurę.
Bendrasis planas užtikrina galimybę įgyvendinti ir visuomeninius projektus – pietinėje uosto dalyje išvysčius teritoriją prie Smeltės pusiasalio, būtų įrengti pietiniai uosto vartai su rekreacinės paskirties marina, miesto centre šalia Danės upės būtų galima įrengti naują kruizinių laivų terminalą ir vystyti kitus projektus.
Reklama
Įgyvendinus bendrojo plano sprendinius bus sudarytos sąlygos esamiems ir potencialiems uosto teritorijos naudotojams įgyvendinti įvairius investicinius projektus, vykdyti ir plėtoti veiklą, kuri kurtų naujas darbo vietas ir generuotų papildomas pajamas į valstybės biudžetą.
Klaipėdos uosto bendrojo plano įgyvendinimas svarbus visos Lietuvos ekonomikai, ypač regiono ekonominiam gyvybingumui. Apskaičiuota, kad 1 euras, uosto direkcijos investuotas į infrastruktūros plėtrą ir jos kokybės gerinimą, paskatina vidutiniškai 2 eurų privačias investicijas į uosto suprastruktūrą. Uosto direkcijos investicijos per metus vidutiniškai siekia 32 mln. eurų, o verslas investuoja apie 66 mln. eurų.
Preliminariais skaičiavimais, patvirtinus uosto bendrąjį planą ilgalaikėje perspektyvoje bendra investicijų vertė į uosto plėtros projektus sieks apie 1,2 mlrd. eurų, trumpalaikėje – apie 635,4 ml. eurų.
Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.
Komentarai
Tavo komentaras
Šiandien VE.lt skaitykite
Klaipėda
Vienas didžiųjų Klaipėdos prekybos centrų "Banginis" ruošiasi rekonstrukcijai, po kurios pasikeis ne...
Nauja parduotuvė turėtų artimiausiu metu iškilti sklype, esančiame adresu Laukininkų g. 15.Pastato...
Šeštadienį klaipėdiečius džiugina reto grožio žiemiškas oras – per naktį gausiai prisnigo,...
Ūkis, Paskelbta prieš 4 val.
Klaipėda, Paskelbta prieš 4 val.
In Memoriam, Paskelbta prieš 5 val.
Sportas, Paskelbta prieš 7 val.
Naujienos

Pirmųjų šalčio aukų Klaipėdoje išvengta

Antroji COVID-19 vakcinos dozė - pagal planą

Nuo koronaviruso mirė dar vienas Klaipėdos gydytojas (1)

Apdovanoti Klaipėdos sporto lyderiai (1)
Spektras
Savaitės lankomiausi
Daugiausiai komentuoti
- Ligita Girskienė „Senojo turgaus“ klausimą iškėlė visai... (26)
- Saulius Budinas: Kam rūpi senjorai Klaipėdoje? (16)
- Arvydas Vaitkus sveikina su Klaipėdos krašto prijungimo...
- Norvegijoje užfiksuotos 23 mirtys po vakcinacijos nuo... (9)
- Santaros klinikose COVID-19 serga 79 medikai, paskiepyti... (9)
- Senasis turgus - kaip lagaminas be rankenos?... (7)
EP
2019-12-13 12:33
IP: 185.246.208.36
Klaipėda turi savo rekreacijos zonas, tačiau miestas nėra kurortas, tos zonos yra skirtos miestiečiams. Jas reikia išsaugoti, kad liktų kitoms klaipėdiečių kartoms. Nereikia sakyti, kad klaipėdiečiai nori atsikratyti uosto ir pramonės. Dauguma yra už darną tarp uosto, pramonės ir miesto. Pavyzdžiui, LEZ, puikus pavyzdys. Neturiu omeny "Fortum", kitas "brandas", bet kitas netaršias LEZ'o įmones. Uosto krovos įmonėms reikia sureguliuoti taršos klausimus. Kad Vilniuje auga apetitai, tai teisingai. Planai dėl išorinio uosto ir Kuršių marių betonavimo ties Kiaulės nugarą tai visai primena tarybinių laikų "superprojektus", kai norėjo upes pasukti priešinga kryptimi, o praktikoje dėl medvilnės derlių nusausino Aralo jūrą. Kokie dalykai Visatoje yra begaliniai? Atsakymas - žmogaus kvailumas ir godumas. Mums klaipėdiečiams rūpi miesto klestėjimas, bet tai turėtų būti daroma kažkaip darniai. Mes esame trečias didmiestis, nesame provincija, kaip bando mus pateikti Lietuvai kai kurie vilniečiai-kauniečiai. Kad Vilnius kažką ten nutarė dėl išorinio uosto, tai dar ne pabaiga, brangūs klaipėdiečiai. Juk tai bus "kiniškas žaisliukas". O Europa jau imasi sprendimų, kaip uždėti apynasrį išnaglėjusių kinų projektams. Manau Klaipėdos uostas nebus išimtis.
klp gyventojas
2019-12-13 10:30
IP: 83.241.139.70
pagaliau
Kop
2019-12-11 22:57
IP: 185.11.26.161
Bolsevikai nusprende kai gavo zadanija
Visi komentarai (15)