Tiltas nebebus karšta bulve

Tiltas nebebus karšta bulve

Šaulių ir Kretingos gatves jungiantis pėsčiųjų tiltas per geležinkelį pagaliau nebebus mėtomas it karšta bulvė. Ketvirtadienį miesto politikai nusprendė priimti šį objektą ir juo rūpintis.

Europos Sąjungos ir AB "Lietuvos geležinkeliai" lėšomis pastatytą tiltą iki šiol eksploatavo "Lietuvos geležinkeliai". Paskutinį kartą perimti tiltą buvo siūloma pernai spalį, tačiau miesto Taryba tam nepritarė.

Bendrovė Savivaldybei adresuotuose raštuose akcentavo, kad šio tilto eksploatacija nėra tiesiogiai susijusi su bendrovės vykdoma pagrindine veikla, todėl laiku atliekamą ir kokybišką tilto priežiūrą galėtų užtikrinti Savivaldybė ar jai priklausančios įmonės.

"Kiekvienais metais gauname tuos raštus", - kad tiltą buvo nuolat siūloma perimti miestui, sakė Savivaldybės administracijos Turto skyriaus vedėjas Edvardas Simokaitis.

Politikams diskutuojant nuomonės išsiskyrė. Dalis laikėsi pozicijos, kad tiltas jau yra tapęs miestiečių gyvenimo dalimi, integruotas į transporto ir judėjimo arterijas, tad verta jį perimti. Kiti manė, kad tilto prireikė dėl to, kad per miestą driekiasi geležinkelio bėgiai, kuriuos žmonės turi įveikti saugiai, tad ir rūpintis tuo turėtų geležinkelininkai.

Buvo ir politikų, išsakiusių nepasitenkinimą, kad "Lietuvos geležinkeliai" jau kone dešimtmetį bando nusimesti jiems tekusią atsakomybę dėl tilto priežiūros. Kiti siūlė pagalvoti apie tai, kad po keliolikos metų gali prireikti ir nepigaus kapitalinio remonto.

"Pasiklausius jūsų susidaro nuomonė, kad miestui būtų labai gerai, jeigu nebūtų geležinkelio, nebūtų uosto ir čia mes tokiam miestely šoktume, dainuotume ir labai gerai gyventume. Tai visiška nesąmonė - reikalingas ir geležinkelis, ir visi kiti infrastruktūros objektai", - kolegas pašiepė Valdemaras Anužis.

Balsavimo metu nuomonių skirtumas taip pat buvo matomas - už tilto perėmimą balsavo 15 Tarybos narių, prieš - 5, susilaikė - 4.

Perėmusi statinį, už priežiūrą ir eksploataciją bus atsakinga Savivaldybė. Prieš perdavimą "Lietuvos geležinkeliai" dar atliks tilto remontą ir pašalins šiuo metu išryškėjusius trūkumus.

Pėsčiųjų tilto eksploatavimo išlaidos (valymas, apsauga, elektros sąnaudos) per metus sudaro apie 12 tūkst. eurų. Dalį išlaidų prideda tai, kad žiemą tilto paviršius yra šildomas, kad neapšaltų ir juo būtų saugu vaikščioti.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder