Nuo šiandien gyventojai gali deklaruoti praėjusių...
Klaipėda
Pradedami didelės apimties darbai Malkų įlankoje
© Redakcijos archyvo nuotr.
Reklama
Netrukus prasidės vienų iš seniausių Klaipėdos uoste krantinių, kurias naudoja UAB Klaipėdos konteinerių terminalas, rekonstrukcija. Neabejojama, kad iš esmės sutvarkius numatytas krantines bei investavus į naujus kokybinius parametrus Malkų įlankoje, čia veikiančios įmonės taps dar konkurencingesnės.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija su konkursą laimėjusiais rangovais AS „Latvijas tilti“ ir UAB „Borta“, veikiančiais jungtinės veiklos sutarties pagrindu, pasirašė sutartį dėl 127 ir 128 krantinių rekonstrukcijos, 127 A ir 129 A krantinių sutvirtinimo, taip pat komunikacijų sutvarkymo. Rangos darbų vertė – 23,99 mln. eurų su PVM.
„Tai labai reikšmingi darbai, kurie padės Malkų įlankoje veikiančioms bendrovėms tapti dar konkurencingesnėms. UAB Klaipėdos konteinerių terminalas – viena produktyviausiai dirbančių uosto kompanijų, mus ypač džiugina jų veikla. Ši bendrovė pati daug investavo į savo teritorijos išvystymą, sėkmingai plėtojo naujus žemės plotus. Tikimės, kad atlikus šiuos darbus įmonė galės priimti didesnius laivus, didinti krovos apimtį, mat pirsas bus ne tik iš esmės atnaujintas, bet ir gerokai pailgintas“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Jo teigimu, atlikus rekonstrukciją bus galima priimti iki 100 tūkst. tonų vandentalpos laivus. Planuojama, kad vėliau, po rekonstrukcijos, II etape prie naujų krantinių bus išgilinta iki 14 metrų.
„Tai vienos iš seniausių Klaipėdos uoste krantinių su labai ribotomis infrastruktūros galimybėmis (maksimali laivų grimzlė yra 8,5–7,2 m). Tačiau, nežiūrint į tai, prieš 24 metus prie šių krantinių mums pavyko išvystyti konteinerių krovą ir pritraukti į Klaipėdą naujas ro-ro linijas. Esame tikri, kad rekonstravus krantines ir atlikus Malkų įlankos gilinimo darbus mums pavyks padidinti terminalo konkurencingumą ir pritraukti naujus krovinių srautus“, – sako UAB Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Anot jo, jau dabar įmonė yra nemažai investavusi į suprastruktūros vystymą, naujų sandėlių statybą, o rekonstravus krantinę atsiras ir nauja moderni krovos technika, galinti priimti Panamax tipo laivus.
Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.
Komentarai
Tavo komentaras
Šiandien VE.lt skaitykite
Klaipėda
Prasidėjus ūkininkavimo sezonui, Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras (KRATC) vėl kviečia Klaipėdos...
Tikėtina, kad jau šiais metais net ant 9 Klaipėdos švietimo įstaigų stogų...
"Klaipėdos nafta" jau gerą dešimtmetį diegia įvairias priemones naftos produktų krovos kvapams...
COVID-19, Paskelbta prieš 16 min.
Lietuva, Paskelbta prieš 31 min.
Kriminalai, Paskelbta prieš 31 min.
Klaipėda, Paskelbta prieš 1 val.
Naujienos

Sporto klubai nori 20 mln. eurų valstybės...

Jurga Lago: "Ir pavojingiausia išsigimusiam pasauliui tampa...... (4)

Vyriausybė nustatė prievolę atvykstant į Lietuvą turėti...

Premjerė: kultūros įstaigas būtų galima atverti savivaldybėse,...
Spektras
Savaitės lankomiausi
Daugiausiai komentuoti
- Naujovė: virtualus policijos patrulis (7)
- Gediminas Akelaitis: „Aš - gydytojas, ne avinas“ (7)
- Reketą atlaikęs Neringos meras prabilo ir apie... (3)
- Policiją V.Landsbergiui iškvietusiam kauniečiui gresia kalėjimas (4)
- Ieškoti tėvas ir sūnus atsirado gyvi ir... (papildyta)
- Nausėda stoja į Toliato pusę: šiandien Lietuvoje... (19)
- Nausėda stoja į Toliato pusę: šiandien Lietuvoje... (19)
- Kretingos kapeliono kalba pasklido internete: iškrypėliai bando... (17)
- Jolanta Blažytė: Stop like‘ų tironijai. Stop Sodomai... (15)
- Klaipėdos pagalba sugniuždytam verslui: gyvybės pliūpsnis ar... (10)
- Jurga Lago: Visada, kai matysit puolamą žmogų... (9)
- Dėl konservatorių išpuolių žada kreiptis į teismą (8)
PETRAS PIKŠRYS
2018-01-15 13:32
IP: 78.57.206.88
Tokia krantinių ir viso terminalo rekonstrukcija yra visiškai logiškas ir gerai apskaičiuotas projektas. Šiuolaikinėje laivyboje itin sparčiai naudojami didelės vandentalpos laivai, kurie yra ekonomiškai itin efektyvūs. Ne veltui pastatė naują giliavandenį Panamos kanalo šliuzų kompleksą, pagilino Sueco kanalą, pagilino ir mūsų Klaipėdos jūrų uostą. Logiškas darbų tęsinys yra modernizuoti Klaipėdos konteinerių terminalą.