Maršrutai į sodus keisis nuo kovo

Maršrutai į sodus keisis nuo kovo

Nors ir sulaukė ieškinio dėl konkurso rezultatų, uostamiesčio transportininkai vakar pasirašė 7 metų trukmės sutartį dėl keleivių vežimo į Dituvos ir Vaitelių sodus su geriausio pasiūlymo autoriumi - Klaipėdos autobusų parku.

Pagal ją 40, 41 ir 42 maršruto autobusai, kuriuose galios ir elektroniniai bilietai, pradės kursuoti jau nuo kovo 1-osios. Iki pavasario į Dituvą ir Vaitelius pagal laikinąsias sutartis dar veš Savivaldybės valdomas KAP ir "Sodų autobusai".

Dar pernai gruodį vykusio konkurso metu pasiūlymus pateikė trys įmonės - "Vlasava", KAP bei "Sodų autobusai". Kiekviena iš jų turėjo pateikti trumpų ir pailgintų autobusų įkainius. Abiem atvejais mažiausią kainą pasiūlė KAP - 63 ir 70 ct/km. "Vlasavos" pasiūlyti įkainiai atitinkamai buvo 84 ir 89 centai, o "Sodų autobusų" - 85 ir 92 centai.

Paskelbus konkurso rezultatus VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) sulaukė "Vlasavos" pretenzijų, o vėliau įmonė kreipėsi į teismą, nes yra įsitikinusi, jog KAP pasiūlyta kaina yra nepagrįstai maža. Tačiau tiek KAP, tiek KKT tvirtina, kad ji tikrai padengia sąnaudas.

"Vlasava" bandė teisme išsireikalauti laikinųjų apsaugos priemonių - draudimo pasirašyti sutartį su KAP, tačiau teismas tokio prašymo netenkino. Pasak KKT vadovo Gintaro Neniškio, vakar ryte nebuvo sulaukta jokios informacijos iš teismų, kad sutarties pasirašyti negalima, tad tai ir buvo padaryta.

"Autobusai pagal naują tvarką pradės kursuoti nuo kovo - jokių techninių kliūčių tam nėra. Kitą savaitę jau paskelbsime naujus tvarkaraščius mūsų interneto svetainėje, o paskutinę vasario dieną ir stotelėse. Sodų pirmininkų prašėme, kad įsirengtų bent minimalią infrastruktūrą jose", - sakė G. Neniškis.

40-asis autobusas važiuos maršrutu Smiltelės g. - Dituva, 41-asis - Autobusų stotis - Dituva, o 42-asis - Smiltelės g. - Vaiteliai - SB "Rasa". Maršrutai nuo dabartinių beveik nesiskirs - "ištiesintas" tik 41-asis. Numatyta, kad jis nebevažiuos per miesto centrą, o į Dituvą veš Mokyklos gatve ir Šilutės plentu. Taip padaryta, kad autobusai į sodus nukaktų greičiau. Tačiau tam labai pasipriešino dešimtys klaipėdiečių senjorų, rašiusių oficialius prašymus. Tad sezono metu bus rengiami du reisai per miesto centrą - vienas ryte, o kitaas vakare. Jie bus vykdomi ne per patį piką, kai keleiviams svarbiausia greitai nuvažiuoti į darbus ar mokslo įstaigas ar grįžti namo, o šiek tiek vėliau.

Kaip ir miesto autobusuose, taip ir vešiančiuose į sodus bus sumontuotos kameros, LED elektroninės švieslentės, o autobusuose įdiegta elektroninio bilieto sistema leis realiu laiku sekti autobusų važiavimą išmaniuosiuose įrenginiuose. Maršrutai bus įtraukti į bendrą Klaipėdos bilietų sistemą, juose bus taikoma šiai sistemai galiojanti nuolaidų sistema. Iki Dituvos bus galima nuvažiuoti turint II zonos terminuotąjį bilietą. I zonos bilietai galios važiuojant iki Laistų sodų. Anot G. Neniškio, startavus naujiesiems maršrutams autobusai šiomis kryptimis veš ir dažniau, ir ilgiau nei dabar.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder