Ieškos norinčių reklamuotis paplūdimiuose

Ieškos norinčių reklamuotis paplūdimiuose

Klaipėdos miesto taryba vakar pritarė, kad būtų organizuojamas konkursas naujoms paplūdimio persirengimo kabinoms ir suoliukams įsigyti. Visgi noras sutaupyti ir verslininkams leisti reklamuotis ant kabinų tarp politikų sukėlė nesutarimų bangą.

"Vakarų ekspresas" jau rašė, jog šiemet šalia senųjų ir dar visiškai nesusidėvėjusių persirengimo kabinų norima statyti nuo 60 iki 80 naujų komplektų (kabiną ir suoliuką). Projektą paruošę valdininkai tikino radę būdą sutaupyti. Skaičiuojama, kad inventorius kainuotų maždaug 48 tūkst. eurų, o dėl to, kad konkurso laimėtojams būtų suteikta galimybė ant trijų persirengimo kabinos sienelių lipdyti reklamas per 5 metus rinkliavų pavidalu Savivaldybės biudžetas esą papilnėtų maždaug 43 tūkst. eurų.

Sprendimo projektą vakar pristačiusi Savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėja Irena Šakalienė teigė, jog šiuo metu turimas inventorius itin susidėvėjęs. Maždaug apie 50 vienetų persirengimo kabinų ir suoliukų perdažius bei aptvarkius įmanoma naudoti, tačiau didžioji dalis jų yra visiškai sulūžę ir nebenaudojami.

Visgi posėdžio metu pasigirdo abejonių, kad neatsiras konkurse norinčių dalyvauti bendrovių. Pati I. Šakalienė patvirtino, jog uostamiesčio autobusų stotelių paviljonus prižiūrinti "JCDecaux" tokio noro neišreiškė.

"Prieš 8 ar 9 metus jie bandė, tačiau neturėjo iš to pelno. Kiek šiuo metu turime informacijos, tokia galimybe domisi kitos reklamos kompanijos", - sakė vedėja.

Ji pridūrė, kad jei konkursas neįvyktų, šiemet dar pavyktų išsisukti ir su turimu inventoriumi.

Tačiau toks būdas sutaupyti patiko ne visiems politikams. Viačeslavas Titovas siūlė nelipdyti jokių reklamų, o duoti viešuosius darbus dirbantiems žmonėms dažų ir plaktukus, kad jie suremontuotų sulūžusį inventorių. Opozicionierė Nina Puteikienė taip pat ragino nebalsuoti už šį sprendimą ir siūlė norintiems reklamuotis verslininkams organizuoti konkursą, kuriame jiems būtų išnuomotas visas paplūdimys. Esą pats verslas tokių būdu galėtų nuspręsti, kaip ir kokiais būdais daugiau užsidirbti.

"Opozicijos priedermė yra kritikuoti, kad valdantieji neracionaliai naudoja pinigus. Dabar, kai norima atsinaujinti nenaudojant miesto pinigų, siūloma daryti atvirkščiai", - stebėjosi vicemeras Artūras Šulcas.

Jis tvirtino, jog galimybe organizuoti reklamą ant persirengimo kabinų domisi iki 10 agentūrų.

Beje, nemažai diskutuota ir dėl to, kas ant kabinų būtų reklamuojama. Pasak valdininkų, tai yra reglamentuojama visai kitais dokumentais.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder