Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Algio Latako manymu, Lietuvos uostas...
Jūra
Pasirašyta sutartis dėl ES finansavimo
Reklama
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija su Centrine projektų valdymo agentūra pasirašė sutartį dėl ES finansavimo skyrimo laivybos kanalo gilinimui iki 15 metrų. Projektui Europos Sąjunga skyrė 17,3 mln. Eur.
Nuo šiaurinės uosto dalies iki Malkų įlankos padidinus laivybos kanalo gylį bei leistiną laivų grimzlę iki 13,8 m, į uostą atvykstantys laivai galės būti pilniau pakrauti, tai sumažins laivybos intensyvumą – trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša, bus užtikrinamas dar didesnis laivybos saugumas.
„Pasaulinės tendencijos logistikoje lemia tai, kad laivybos verslo efektyvumą siekiama užtikrinti didesniais laivais. Tokių laivų vis daugiau sulaukiama ir Klaipėdos uoste. Išanalizavus pastarųjų metų statistiką, į Klaipėdą atplaukiančių laivų talpa per paskutinius 6 metus padidėjo 26,6 %. Norėdami sėkmingai prisitaikyti prie globalių rinkos pokyčių, privalome žiūrėti toliaregiškai ir sistemingai investuoti į infrastruktūros gerinimą“, – sakė Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Uosto gilinimo projektas yra itin svarbus ir aplinkosauginiu požiūriu. Laivybos kompanijos, negalėdamos išnaudoti efektyviausių transporto priemonių, šiuo metu dalį krovinių į Klaipėdos uostą gabena nepilnai pakrautais arba mažesniais laivais, todėl tam pačiam krovinių kiekiui pergabenti išnaudojama santykinai daugiau resursų. Susiformavusi aplinka lemia tai, kad tam pačiam krovinio kiekiui transportuoti sugaištama daugiau laiko ir patiriamos didesnės kelionės sąnaudos, o intensyvesnė laivyba neigiamai veikia aplinkos oro kokybę.
Gilinimo darbai turėtų startuoti kitų metų pradžioje. Uostas iki 15 metrų gylio turėtų būti pagilintas iki 2022 metų pavasario.
2021–2024 metais į Klaipėdos uosto plėtrą planuojama investuoti 483 mln. eurų, iš jų dalis bus finansuojama iš ES struktūrinių fondų lėšų. Daugiausiai lėšų ketina skirti uosto krantinių statybos ir rekonstrukcijos projektams bei akvatorijos ir krantinių gilinimo darbams.
Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.
Tavo komentaras
Šiandien VE.lt skaitykite
Jūra
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas...
Šiandien Aplinkos ministerija rengia spaudos konferenciją, kurioje galbūt bus atsakyta į klausimą,...
Pavakarę uosto akvatorijoje ties krantine Nr. 62 pastebėtos pavienės teršalų dėmės. Į įvykio vietą...
SE, Paskelbta prieš 49 min.
Žmonės, Paskelbta prieš 1 val.
Kriminalai, Paskelbta prieš 1 val.
Klaipėda, Paskelbta prieš 1 val.
Naujienos

Ištyrus 5428 ėminius, 836 nauji koronaviruso atvejai

Gyvenimas pro langą: Nuo Sibiro platybių iki...

Pradedamas pakartotinis pirmą kartą paskiepytųjų vakcinavimas nuo...

Krašto apsaugos savanorių pajėgų 30-ųjų metinių proga...
Spektras
Savaitės lankomiausi
Daugiausiai komentuoti
- Norvegijoje užfiksuotos 23 mirtys po vakcinacijos nuo... (9)
- Virš Baltijos jūros formuojasi ypatingas reiškinys (1)
- Saulius Budinas: Kam rūpi senjorai Klaipėdoje? (16)
- Senamiesčio šaligatvių ypatumai: elektra kratomi keturkojai (2)
- V.Puodžiūnas: "Nė vienas "Klaipėdos" redakcijoje nebedirba"... (Papildyta) (6)
- Ir Seimo pirmininkui A. Paulauskui turėtų būti...
- Ligita Girskienė „Senojo turgaus“ klausimą iškėlė visai... (26)
- Saulius Budinas: Kam rūpi senjorai Klaipėdoje? (16)
- Arvydas Vaitkus sveikina su Klaipėdos krašto prijungimo...
- Norvegijoje užfiksuotos 23 mirtys po vakcinacijos nuo... (9)
- Santaros klinikose COVID-19 serga 79 medikai, paskiepyti... (9)
- V.Puodžiūnas: "Nė vienas "Klaipėdos" redakcijoje nebedirba"... (Papildyta) (6)