Antanas Kaškelis iš visų Lietuvos jūrų kapitonų turbūt gali pasigirti margiausia ir...
Jūra
Klaipėdos politikai: Danės krantinėse trūksta laivų
Tai konstatuota trečiadienį Klaipėdos savivaldybėje įvykusiame miesto Tarybos strateginės plėtros komiteto posėdyje, kuriame buvo nagrinėjamas klausimas dėl pilies uosto ir Danės krantinių nuo upės žiočių iki Biržos tilto valdymo ir naudojimo koncesijos sutarties vykdymo.
2009 metų rugpjūčio 7-osios sutartimi Danės upės krantinė 25-iems metams buvo atiduota valdyti AB "Klaipėdos laivų remontui". Klaipėdos miesto savivaldybės nariui Audriui Vaišvilai kilo klausimas dėl bendrovės sutarties įsipareigojimų laikymosi.
Sutartyje nurodyta, jog "Klaipėdos laivų remontas" turi investuoti į pilies uosto ir Danės krantinę 4,7 mln.litų. Taip pat bendrovė iki šių metų gegužės 31-os dienos turėjo įrengti kuro kolonėlę. Deja, šis įsipareigojimas nebuvo įvykdytas.
Anot "Klaipėdos laivų remonto" direktoriaus Alvydo Butkaus, kuro kolonėlė nebuvo įrengta dėl to, jog nebuvo paruoštas ir įrengtas uostelis, kuriame turėjo būti degalinė. Be to, kol kas neatsirado nei vieno kuro pardavėjo, kuris sutiktų operuoti būsimą degalinę. Tačiau A. Butkus patikino, jog nors įmonė ir susidūrė su sunkumais, darbas vietoje nesustos, ir kuro kolonėlė bus įrengta.
Anot Strateginio plėtros komiteto nario Rimanto Cibausko, Danės upės krantinės klausimas labai svarbus, nes Klaipėdos miesto savivaldybė deda dideles pastangas senamiesčio atgaivinimui, o vienas iš jo atgaivinimo būdų - krantinės infrastruktūros sutvarkymas.
Komiteto posėdyje paminėta, jog Danės upės krantinėje trūksta laivų. Anot komiteto narių, laivai papuoštų Klaipėdą ir dar labiau išskirtų ją iš kitų Lietuvos miestų.
Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.
Komentarai
Tavo komentaras
Šiandien VE.lt skaitykite
Jūra
„Aš būčiau optimistiškesnė kruizinio laivų sezono planuotoja“, – sako Uosto direkcijos tarptautinių...
Lietuvos jūrų muziejaus projektas "Geltona. Žalia. Raudona. MĖLYNA!" pristato dešimties iškiliausių moderniosios...
Vasario 18-ąją Lietuvos žiniasklaidoje pasirodęs pranešimas apie į Ramųjį vandenyną iškritusį lietuvį...
Kriminalai, Paskelbta prieš 15 min.
Gyvūnai, Paskelbta prieš 1 val.
COVID-19, Paskelbta prieš 1 val.
Nuomonės, Paskelbta prieš 1 val.
Naujienos

Baikeris sugrąžintas į lietuvišką belangę

Mėnulio pilnatis: gal teisi Laisvės partija, legalizuojanti...

Aptiko vamzdį, nešantį teršalus į tvenkinį Kretingos... (1)

Lietuvoje - dar 25 britiškos atmainos atvejai (1)
Spektras
Savaitės lankomiausi
Daugiausiai komentuoti
- Klaipėdos meras: jei Jūros šventė tokia kaip... (7)
- Kisa, kam tau pinigai, jei neturi fantazijos... (6)
- Naujovė: virtualus policijos patrulis (6)
- Merginą išprievartavęs ir nužudęs garsus nusikaltėlis pajuto... (1)
- Gediminas Akelaitis: „Aš - gydytojas, ne avinas“ (7)
- Reketą atlaikęs Neringos meras prabilo ir apie... (3)
- Nausėda stoja į Toliato pusę: šiandien Lietuvoje... (19)
- Kretingos kapeliono kalba pasklido internete: iškrypėliai bando... (17)
- Klaipėdoje svarstoma riboti patekimą į pajūrį net... (15)
- Klaipėdos pagalba sugniuždytam verslui: gyvybės pliūpsnis ar... (10)
- Jurga Lago: Visada, kai matysit puolamą žmogų... (9)
- Dėl konservatorių išpuolių žada kreiptis į teismą (8)
Naglis Puteikis
2010-06-26 16:34
IP: 195.182.74.107
Pasukamas tiltelis nuo vidurio sukasi labai blogai -stringa. Pats kartu su projektu vadovu Ramonu išbandėme. Stringa keliose vietose, o bandant pastatyti prie kranto važiuoja o pats atgal akvatorijos link beveik 2 metrus.
Klasikinė ES lėšų išplovimo afera - panaudota beveik milijonas Lt ES pinigų, o rezultatas - sukimo prasme blogiau nei buvo. Matyt, kad nemokėjo, o gal ir nesistengė padaryti veikiančio kaip anksčiau, o tas milijonas lt "išėjo" perdažymui, kelių išorės detalių restauravimui, bei itin sunkios medinės dalies padarymui. O senojo mechanizmo restauravimui pritrūko meilės darbui.
Nieko nuostabaus - juk niekas nekontroliuoja ES lėšų "įsisavinimo".
Prisiminkime Klaipėdos senamiesčio turgaus gatvės grindinio istoriją - suklojo blogai ir ne pagal projektą, apvalius akmenis pakeitė vaikščioti netinkama skalda. Pranešiau visuomenei, nepasirašiau priėmimo akto, tačiau pasirašė visa komisija ir gatvę priėmė. Kreipiausi į prokuratūrą - atmetė. Miesto valdžia su meru priešakyje džiaugėsi ir rėmė, garbino ir gyrė savo draugus - brokdarius iš UAB "Konsolės".
Dabar lygiai toks pats scenarijus, tik vietoj ankstesnės mero meilės -"Konsolės" dabar kita mylimoji - UAB "Klaipėdos hidrostatyba"..
Dabar miesto valdžia aiškina, kad galima pasukti ir keturiese, jei kas, arba su elektra, o jei važiuoja atgal, tai virvėmis pririšti. Bet būtina leisti naudotis, nes žmonės vaikšto aplink.
Deja, net tik kad nesuderintas tiltelis taip yra gadinamas, bet ir įstatymas pažeidžiamas, nes Statybos įstatymas draudžia naudoti nepripažintus tinkamais objektus.
Naglis Puteikis
2010-06-26 16:05
IP: 195.182.74.107
Dėl konstruktyvumo.
Tada balsavau prieš, o dauguma tarybos narių tuo metu piktinos ir sakė, kad aš trukdau verslui ir esu nekonstruktyvus.
Mano kolegos savivaldybės taryboje „konstruktyvumu“ paprastai vadina miestiečių pinigų atidavimą „konsorciumams“, mero verslo draugams tais atvejai, kai naudą gauna tik valdžios draugai, o ne miestiečiai.
Dabar tiems tarybos nariams, kurie sakė, kad buvau nekonstruktyvus, gėda.
O man gėda, kad jei draugystę su konsorciumu kelia aukščiau miestiečių interesų.
keista
2010-06-25 09:10
IP: 78.61.75.2
ir meras svajoja apie dar vieną kadencija?Arba jis riboto proto,arba aferistas.
Visi komentarai (9)