Skrydį Palanga-Dortmundas pribaigė virusas

Skrydį Palanga-Dortmundas pribaigė virusas

Praėjusių metų pavasarį atsiradusį naują oro linijų maršrutą į Vokietiją Palanga-Dortmundas po karantino pabaigos dar buvo bandoma gaivinti, bet nesėkmingai. COVID-19 įtaka oro pervežimams tokia didelė, kad šio maršruto neišgelbėjo ir tikslinė regiono savivaldybių parama.

VĮ "Lietuvos oro uostai" atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas "Vakarų ekspresui"sakė, kad oro bendrovė "Wizzair" šių metų birželio mėnesį priėmė sprendimą stabdyti maršrutą kol kas neapibrėžtam laikotarpiui.

"Iš esmės tai lėmė esami iššūkiai visai aviacijos rinkai dėl COVID-19 pandemijos ir keleivių srautų sumažėjimo daugelyje krypčių - taip pat ir maršrute Palanga-Dortmundas", - sako T.Vasiliauskas.

Pasak asociacijos "Klaipėdos regionas" vadovės Klaudijos Kionies, nors maršruto Palanga-Dortmundas marketingo priemonių rėmimo programa, kurią koordinavo asociacija, buvo numatyta trims metams, praktiškai įgyvendintos tik pirmiems metams numatytos priemonės.

"Dėl COVID-19 viruso teko situaciją pripažinti "force majeure" ir programą sustabdyti", - sako K. Kionies. Anot jos, šiems metams numatyti 200 000 eurų, kuriuos buvo įsipareigojusios skirti 7 regiono savivaldybės, lieka pačioms savivaldybėms.

Virusas išsprendė klausimą dėl maršruto, kuris buvo vertinamas ne vienareikšmiškai. Nors daugelis ir sutiko, kad nauja kryptis į Vokietiją yra geriau nei nieko, tačiau regiono verslas akcentavo, kad oro linija į Hamburgą ar Frankfurtą prie Maino būtų žymiai patrauklesnė.

Tikslūs linijos Palanga-Dortmundas veiklos rezultatai yra komercinė paslaptis. Pati "Wizzair" maršruto starte minėjo, kad du kartus per savaite skrydžius vykdžiusio lėktuvo užpildymas siekė apie 65 proc. ir tuo metu nuteikė optimistiškai.

T. Vasiliauskas atkreipia dėmesį į tai, kad tikruosius krypties rezultatus galima vertinti po 3 metų nuo pradžios, kai maršrutas atranda savo keliautojų grupę ar kelias grupes, kryptis gerai žinoma rinkoje, atsiranda nuolatinių keliautojų. Tris tarptautinius Lietuvos oro uostus valdančios bendrovės atstovas tikisi, kad ne visiškai sėkminga projekto baigtis neatbaidys regiono savivaldybes remti naujas kryptis ateityje.

"Regioninių maršrutų plėtrai savivaldybių ir turizmo atstovybių įsitraukimas yra būtinas. Daugeliu atveju tokia parama oro bendrovei leidžia atsverti rizikas dėl mažo keleivių skaičiaus, žemų bilietų kainų bei silpno krypties žinomumo," - sako T.Vasiliauskas.

Jam antrina ir K. Kionies, kuri sako, kad darbas dėl naujų oro linijų pritraukimo į Palangą nesustos, tačiau viskas priklausys nuo COVID-19 pandemijos suvaldymo.

"Vokietija yra viena iš verslo ir turizmo prioritetinių rinkų Klaipėdos regionui, tai labai gerai suprantame, todėl, net esant vienai didžiausių krizių aviacijos istorijoje, vis tiek aktyviai dirbame tiek su regiono asociacijomis, tiek su potencialiomis oro bendrovėmis dėl naujų maršrutų į skirtingus Vokietijos miestus. Reikia suprasti, kad daugeliu atveju šiuo metu oro bendrovės ilgalaikių sprendimų nenori priimti, nes situacija dėl pandemijos ir vis keičiamų valstybių keliavimo apribojimų daro neigiamą įtaką maršrutų užpildymui", - sako T.Vasiliauskas.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder