2021 m. sausio 20 d. 16:31 val., trečiadienis

ve  >  Žinios  >  Ekonomika  >  Ūkis

Ūkis

Baltijos prospekte tunelio kol kas nebus

(9)

Baltijos prospekte tunelio kol kas nebus nuotrauka, foto

TYRIMAS. Eismo intensyvumo tyrimai parodė, kad Baltijos prospekto-Minijos gatvių sankryža maksimalų apkrovimą patiria vakarinio piko metu, kada formuojasi nedidelės spūstys Minijos gatvės šiaurinėje dalyje ir Baltijos prospekto pietinėje dalyje.

© KVJUD nuotr.

Reklama

Miestui baiminantis dėl naujų kamščių Baltijos pr. ir Minijos g. sankryžoje uostas pareiškė, jog problema ne ten - atlikus transporto srautų analizę paaiškėjo, jog į ar iš uosto judantis transporto srautas tesudaro mažąją dalį.

Vakar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje pristatyti miesto pageidavimu atlikto minėtos sankryžos transporto srautų monitoringo rezultatai ir aptartos penkerių metų transporto srautų prognozės.

Paaiškėjo, kad didelės įtakos transporto srautams Centrinis Klaipėdos terminalas (CKT), kuriame švartuojami AB "DFDS Seaways" keltai, nedaro. Didžiausio piko metu į uostą važiuojantis transportas nesudaro net 5 procentų. Didžiausio vakarinio piko metu užfiksuota, kad jis sudarė tik 9 proc. viso miesto transporto srauto. Su uostu susijusioje sankryžoje - krovininio transporto vos 4,5 procento.

Studijos rengėjai teigia, kad šios sankryžos techniniame projekte, kuris buvo parengtas 2010 metais, antro rekonstrukcijos etapo metu buvęs numatytas tunelis iš esmės situacijos nepagerintų, siūlomas kitas optimalus variantas be tokių didžiulių išlaidų.

Studijos rengėjai rėmėsi prognozėmis, kad iki 2030 metų Klaipėdoje liks tik apie 130 tūkst. gyventojų. Pasak Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, jų optimistiškiausias variantas mažesnis už miesto pesimistiškiausius variantus, turint omenyje miesto "Mėlynąjį proveržį" - Klaipėdos mieste iki tų metų gyvens 190 tūkst. gyventojų.

Klaipėdos meras, Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas teigia, kad klausimas, ar reikalingas minėtos sankryžos antrasis rekonstrukcijos etapas ir koks, turi būti sprendžiamas kompleksiškai, t. y. turinti omenyje ir kitas Baltijos pr. sankryžas su Šilutės pl. ir su Taikos pr. A. Vaitkus su tuo sutinka 100 proc.

Reklama

Vicemeras Artūras Šulcas stebėjosi, kad jeigu nedaromas tunelis, vadinasi, pinigai būsią išmesti į balą, nes per pirmą etapą buvo sutvarkytos visos požeminės komunikacijos. Pasak S. Budino, jeigu kartą pinigai buvo išmesti, tai nereiškia, kad juos ir toliau reikia leisti veltui. Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, išleisti pinigai sutvarkant požemines komunikacijas nebuvo veltui. Jų būklė buvo prasta, jos prašėsi remonto.

Centrinio Klaipėdos terminalo vadovas Karolis Grigalauskas atkreipė dėmesį į tai, kad tokių variantų, kai sutrinka keltų eismas dėl audrų, kaip pernai lapkritį, kai sunkiasvoris transportas užkimšo Baltijos prospektą, per metus būna 1-2 kartus, tad verta pagalvoti, ar reikia įrengti transporto sukaupimo vietas tokiems atvejams prie CKT.

"Galimybė įrengti dviejų lygių sankryžą niekur nedingo. Jeigu būtų rasta papildomos" vietos Baltijos pr., tunelio įrengimas galimas. Tačiau transportas labiau priartėtų prie gyvenamųjų daugiaaukščių. Ir tai jau pareikalautų milžiniškų investicijų. Mano manymu, tai galima daryti ateityje, o ne dabar", - sakė A. Vaitkus.

Studijos rengėjų atstovas, UAB "Atamis" projektų vadovas Marius Noreika sako, kad pirmiausia reikia sutvarkyti posūkius iš Baltijos pr. į kairę, į Minijos g. Pasak jo, galima žiūrėti, kiek vietos yra Minijos g. norint pagerinti eismą joje. Anot jo, yra įvairių sprendimų ir be tunelio. "Tunelio projektas turi trūkumų, tai faktas. Bet galima pasiūlyti, kaip juos eliminuoti", - teigė jis.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

FAKE NEWS

2018-04-11   15:46

IP: 195.14.177.98

Vaitkui pas Putiną dirbti.Visas tyrimas ir visas straipsnis yra FAKE NEWS.Kaip mums bando paaiškinti, kad juoda yra balta.Ir dar protingą veidą bando išlaikyti.Ar jis galvoja, kad mes durniai? O kur įsipareigojimai, visuose sutartyse keliais antspaudais užtvirtint?Prisižada, o paskui ieško būdų ,kaip netesėti...Labai negarbinga...Vemt verčia, tokią demagogiją matau kaimyninėje šalyje, kur žmonės idiotais verčiami.
Gal koks specialistas mums įrodytų, kad dviejų lygių sankryža turi mažesnį pralaidumą, negu vieno? Jaučiu, gautų Nobelio premiją.O, kad gaila kažką duoti miesto infrastruktūrai, tai suprantama, jokio bizniuko.

Tunelis

2018-04-11   15:38

IP: 195.14.177.98

Kilo idėja, tegus Vaitkus sukiša gyventojus į tunelį, o visą miestą paverčia didele krovos aikštele.Panašu, kad jis mato tokius sapnus.Tai yra jo didingoji vizija.

Tunelis

2018-04-11   15:36

IP: 195.14.177.98

Vargeli, vargeli, užsakyti tyrimą žuvies pardavėjui, ar jis pats neperbrangiai žuvimi prekiauja. Plėsti uostą, didinti krovą, o infrastruktūros mieste tobulinti nereikia-kokį dar demagogijos lygį gali pasiekti Vaiktus!O valdžia paklusniai linksi galvą.Brangiai tunelis kainuos-o uosto plėtra tai pigiai kainuos? O išorinis uostas tai kapeikos?Neįtikėtinas valdžios infantilizmas.Tyrimą turėjo atlikti absoliučiai nepriklausomi tyrėjai nuo uosto valdžios, finansuoti tik iš miesto biudžeto.Užduotis iš uosto pusės buvo aiški-įrodykite, kad tunelis nenaudingas ir viskas.Gal reikėtų tiems tyrėjams kvalifikaciją atimti-ir arkliui aišku, kad du lygiai yra geriau, nei vienas-kam dar pinigus mėtyti-tik dėl to apsimoka, kad nieko nedaryti.O dėl šviesaforų tegul uosto direkcija nesirūpina-kai pastatys tunelį, miestas šviesassusireguliuos.Beje, kiek esu skaičiusi interviu su Uosto direkcija, tai dar negirdėjau,kad nors vienas objektas skirtas miesto infrastruktūrai gerinti būtų naudingas miestui(mažųjų laivų uostas, Baltijos pr. rekonstrukcija, prieigos prie vandes ir pan.).Kodėl tas Vaitkus taip nekenčia Klaipėdos ir jos gyventojų?
Miesto administracija turėtų užsakyti alternatyvų tyrimą, kad sulyginti-tada bus objektyvu.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Ūkis

Pagaliau, praėjus penkeriems metams, kai buvo parengtas projektas, AB "Smiltynės perkėla" pradės...

Naujoji perkėla - lakmuso popierėlis, kaip Lietuvoje vyksta statybų darbai nuotrauka, foto

Ekonomikos vadovėlius galima atidėti į šalį. Finansų ar kvalifikuotų darbuotojų trūkumo klausimus...

Verslas COVID-19 įvardija didžiausia 2021 metų kliūtimi nuotrauka, foto

Klaipėdos laisvoji ekonominė zona (LEZ) įdiegė programinę ir techninę oro stebėsenos įrangą,...

LEZ prisijungė prie oro kokybės stebėsenos iniciatyvos nuotrauka, foto

Trečiadienį buvo pakartotinai pristatyti Turgaus aikštės techninio projekto sprendiniai. Pasak Klaipėdos savivaldybės...

Laukia leidimo statyboms nuotrauka, foto

Internetinių sukčių era: nukentėjusiems negali padėti net teisėsaugos institucijos nuotrauka, foto

Skaityk dabar, Didžiajai daliai prekybos persikeliant į internetą, gyventojai vis dažniau susiduria su internetiniais...

Klaipėdos bėgikas savo balsu pribloškė scenos vilkus nuotrauka, foto

Sportas, Klaipėdos lengvosios atletikos mokyklos auklėtinis, daugkartinis šalies trumpų nuotolių bėgimo per barjerus...

Gabeno naminę - neteko automobilio nuotrauka, foto

Kriminalai, Klaipėdos apylinkės teismo Klaipėdos rajono rūmuose priimtas baudžiamasis įsakymas byloje, kurioje E....

Pavogta savivalda, arba Kaip važiuoti per Klaipėdos sankryžas, sprendžia aukščiausiosios Lietuvos valdžios biurokratai nuotrauka, foto

Skaityk dabar, Klaipėdos miesto tarybos narys Arvydas Vaitkus priežasčių, kodėl taip nutiko, siūlo pradėti...

Skaityk dabar, Paskelbta prieš 30 min.

Kriminalai, Paskelbta prieš 43 min.

Skaityk dabar, Paskelbta prieš 47 min.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...