"Sony" ir "Microsoft" daugiau dėmesio skirs išmaniesiems telefonams vidutiniam vartotojui

"Sony" ir "Microsoft" daugiau dėmesio skirs išmaniesiems telefonams vidutiniam vartotojui

Barselonoje vykstančiame pasaulio mobiliųjų technologijų kongrese "Mobile World Congress 2015" bendrovės "Sony" ir "Microsoft" ketina pristatyti naujus vidutiniam vartotojui skirtus išmaniuosius telefonus. Apie tai praneša BBC.

"Microsoft" nurodo apie naująjį gaminį paskelbsianti tik pasirodžius "Windows 10" operacinei sistemai, nors prabangusis jos "Lumia 930" buvo rinkoms pristatytas jau gana seniai - dar 2014-ųjų balandį. Tiesa, naujieji "Lumia 640" ir "Lumia 640 XL" bus valdomi "Windows Phone 8.1", tačiau šiemet pasirodžius "Windows 10" sistemai bus atnaujinti. Abiejuose įdiegti 4G ryšio davikliai, galimybė vienu metu palaikyti dvi SIM korteles, 5 bei 5,7 colio įstrižainės ekranai. Jų kaina svyruos nuo 139 iki 219 eurų, priklausomai nuo modelio.

"Sony" sukurtas "Xperia Z3" ne toks senas, jis pasirodė rinkose rugsėjį. Tiesa, bendrovė anksčiau rinkoms naują savo gaminį pristatydavo vidutiniškai kas šešis mėnesius. Įmonė teigia šiuo metu daugiausiai dėmesio skirianti "savo klientų bazės plėtrai". Jos pristatomas "Xperia M4 Aqua" taip pat turės 5 colių įstrižainės ekraną, o daugiausiai vartotojų simpatijų turi sulaukti retesnis įkrovimo poreikis ir nepralaidumas vandeniui iki 1,5 metro gylyje. Rinkose jo kaina sieks apie 300 eurų.

Bendrovių dėmesio nukreipimas nuo prabangiųjų savo modelių pirkėjų turi ir savų pranašumų: jų planuojamų naujienų neužtemdys dar sekmadienį rinkoms pristatytas "Samsung" išmanusis telefonas "Galaxy S6". Taip pat negalima nuvertinti sparčiai augančios vidutiniams vartotojams skirtos produkcijos rinkos svarbos, teigia ekspertai.

"Sunkiau iškovoti pasiturinčių klientų simpatijas nei vidutinių vartotojų, tai ir kainuoja daugiau, ypač jeigu nesi vienas iš populiariausių prekių ženklų, - nurodo tyrimų įmonės "KWP ComTech" ekspertė Karolina Milanys (Carolina Milanese). - Vidutiniai vartotojai ne tokie lojalūs - jie mėgsta keisti favoritus - todėl čia susidaro didesnė siekiama rinkos dalis. Lengviau rodyti vertę pristatant skirtingą kainos ir galimybių santykį. Tiesa, čia iškyla savi iššūkiai: konkuruojama su daugiau įmonių, o kai kurios jų tampa gana nuožmios prabilus apie kainą".

Konkurentės LG, "Motorola" bei ZTE taip pat pristatė naujų vidutiniam vartotojui skirtų gaminių MWC kongreso išvakarėse.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder