2020 m. spalio 30 d. 18:46 val., penktadienis

ve  >  Žinios  >  Ekonomika  >  Euras

Euras

Kaip prekybos centrai mus apgauna: 10 gudrybių, apie kurias reikia žinoti

(5)

2020-09-27, 11:05

paskolos internetu. eu | Alfa.lt

Kaip prekybos centrai mus apgauna: 10 gudrybių, apie kurias reikia žinoti nuotrauka, foto

Prekybos centras © Alfa.lt

Reklama

Šie rinkodaros specialistų triukai verčia išleisti pinigus daiktams, kurių neketinote įsigyti.

1. Apetito sužadinimas

Pojūčiai yra aktyviausi rinkodaros sąjungininkai. Kiek kartų girdėjote: „Neikite į parduotuves alkani!“, nes kuo labiau norėsite valgyti, tuo daugiau nereikalingų prekių pirksite. Tačiau net jei nesate alkanas, prekybos centruose taikomi įvairūs būdai, kaip sužadinti jūsų apetitą.

Pavyzdžiui, puikiai užirekomendavo šviežių kepinių kvapas: jis vilioja pirkėją išleisti daugiau. Teisingai apšviestas apšvietimas taip pat veikia gerai: vitrinoje produktai atrodo šventiškai ryškūs, sultingi ir įdomūs.

Tačiau vienas iš galingiausių būdų sukelti seilėtekį ir su juo susijusį norą nusipirkti ką nors sukramtyti, yra nemokami degustaciniai pavyzdžiai. Pirma, jie kvepia, traukia ir jūs norite juos nusipirkti. Antra, nemokamai pasivaišinęs pradedi jaustis įpareigotas padėkoti parduotuvei. Jei nebūtumėt gavę šios dešros paragauti, apie ją net neprisimintumėte, o dabar jūs turite tai savo krepšelyje ir, žinoma, čekyje.

2. Hipnozė su muzika

Reklama

Prekybos centre išgirdote žvalią muziką – maksimaliai įjunkite dėmesingumą. Greito tempo melodijos paleidžiamos tuomet, kai svarbu padidinti pardavimų skaičių. Amerikos rinkodaros asociacijos tyrimas rodo, kad energinga muzika išprovokuoja spontaniškus pirkimus.

Nesąmoningai prisitaikydami prie melodijos tempo, mes į krepšelį dedame brangesnes prekes ir net didesniais kiekiais.

Kita vertus, lėta muzika taip pat yra triukas. Parduotuvės specialiai parenka kompozicijas, kurių ritmas yra daug lėtesnis nei vidutinis širdies ritmas. Tai verčia žmones ilgiau pabūti prie lentynų, praleisti daugiau laiko prekybos zonoje ir dėl to išleisti daugiau pinigų. Ir netgi beveik 30% daugiau – taip tikina Amerikos rinkodaros konsultantas ir knygos „Smegenų sprogdinimas! Kaip rinkodaros specialistai manipuliuoja mūsų protu ir verčia pirkti tai, ko jie nori “ autorius Martinas Lindstromas.

Norėdami apsisaugoti nuo tokios muzikos įtakos, apsipirkti galite su ausinėmis arba vadovautis sveiku protu.

3. Spalvų schema

Žmonės „traukiami“ į parduotuves, kurių sienos ir įėjimas iš išorės nudažyti šiltomis spalvomis: raudona, oranžine, geltona. Tačiau viduje spalvų schema keičiasi: šalti atspalviai interjere – mėlyna ir žalia – priverčia klientus išleisti daugiau. Leidinyje CNN, remdamasis „Business Review“ paskelbtu tyrimu „Kaip spalva veikia jūsų išlaidas“, teigiama, kad mėlynai žaliais atspalviais dekoruotose parduotuvėse klientai palieka 15% daugiau pinigų nei tose, kurių sienos ir lentynos dažytos šiltomis spalvomis.

Reklama

4. Nuolaidų kortelės ir lojalumo programos

Ar manote, kad nuolaidų kortelės yra sukurtos padėti Jums sutaupyti? Turime pripažinti, kad tai iš dalies tiesa. Bet toli gražu ne visa. Parduotuvė gauna lojalumo kortelių turėtojų sąskaita daug daugiau nei pastarieji dėl įvairių priežasčių.

Nuolaidų kortelė pririša jus prie konkretaus prekybos centro

Rinkdamiesi dvi absoliučiai identiškas parduotuves, tikriausiai eisite į tą, kurioje turite lojalumo programą.

Kortelė jus stebi

Tai reiškia, kad parduotuvės marketologams pateikiama informacija apie jūsų apsipirkimo įpročius. Kokios kainų kategorijos mėsa labiau patinka? Kaip dažnai perkate šunų maistą? Ar jums patinka šokoladas ar, pavyzdžiui, fermentuoto pieno desertai?

Reklama

Kortelės dėka prekybos centras viską žino apie jūsų išlaidas ir gauna galimybę jas paveikti.

Jei kada nors gavote individualių pasiūlymų, tokių kaip „Pirk šokoladą už 3 eurus ir gauk 15% nuolaidą“, žinote, apie ką kalbama. Žinoma, atrodo, kad pasiūlymas yra naudingas. Bet pirmiausia tai pelninga parduotuvei, kuri paskatino pirkti daugiau saldumynų, nei esate įpratęs.

Kortelė provokuoja išleisti daugiau

Daugelis prekybos centrų skiria taškus už kiekvieną eurą, išleistą jų tinkle. Vėliau šiuos taškus galima konvertuoti į pinigus, sumokant sukauptais taškais kasoje. Ar tai naudinga? Viena vertus, taip. Kita vertus, jūs pats nepastebite, kaip parduotuvė verčia jus išleisti daugiau, kad sukauptumėte daugiau geidžiamų taškų.

5. Prekė-masalas

“Pirk 10 vienetų vos už 1 eurą!” – senas geras rinkodaros triukas. Daugelis žmonių užkimba ant tokio pasiūlymo, todėl perka daugiau produktų, nei jiems reikia.

Reklama

Yra ir subtilesnių manipuliacijų. Parduotuvė siūlo populiarų produktą už tikrai gerą kainą. Pavyzdžiui, mėsa kepsnių sezonu arba didelė firminių sauskelnių pakuotė. Tai masalas.

Aktyviai reklamuojamas pirkėjui naudingas produktas, kad pirkėjai užsuktų į konkretų prekybos centrą. Bet jei jau įžengėte į mėsos ar sauskelnių prekybos salę, kodėl gi nepirkti ko nors kito? Būtent dėl ​​šių pirkinių parduotuvė atsigriebia savo dalį.

Pelną, kurį jis praranda už masalą, atperka papildomi pinigai, kuriuos klientai palieka prekybos centre.

6. Papildomi produktai

Eini į parduotuvę, norėdamas įsigyti pakuotę savo mėgstamų krekerių, o šalia toje pačioje lentynoje rasite vaikišką šokoladą ir zefyrus. „Oi, kaip į temą!“ – galvoji ir meti visus tris gaminius į krepšį. Taip veikia šie deriniai.

Kai kurie deriniai yra akivaizdūs, pavyzdžiui, šampūnas ir kondicionierius. Kai kurie būna subtilesni, pavyzdžiui, vienkartinės plastikinės lėkštės ir dailios popierinės servetėlės. Mums atrodo, kad servetėles nusprendėme nusipirkti patys. Tiesą sakant, jūsų tariamai spontaniškas pirkimas buvo numatytas iš anksto.

Reklama

Jei jūsų ranka siekia produkto, kurio neplanavote įsigyti prieš sekundę, tiesiog paklauskite savęs: “Ar man to tikrai reikia?”

7. Pakuotės, kuriose maistas greitai genda

Šviežia duona dažnai parduodama popieriniame maišelyje. Gražu? Faktas. Bet tai nėra praktiška: tokioje pakuotėje esanti duona greitai išdžius, ir jūs turėsite vėl eiti į parduotuvę. Tai taip pat yra viena iš rinkodaros gudrybių. Todėl grįžę iš prekybos centro pabandykite perpakuoti pirkinius, kad jie kuo ilgiau išliktų švieži.

8. Prekės su pridėtine verte

Prekybos centrai žaidžia su kainomis, pakeldami į akių lygį tuos produktus, kuriuos ypač nori parduoti, o nebrangias ir parduotuvei ne tokias pelningas prekes nuleidžia beveik iki grindų lygio. „Stebuklingo devyneto“ efektas taip pat plačiai paplitęs, kai produktas, kurio kaina 99 centai, atrodo naudingesnis pirkėjui nei produktas už 1 eurą.

Gerai parduodami produktai, paaiškinantys klientams, kodėl juos verta paimti. Pavyzdžiui, daržovė gali būti pažymėta piktograma „užauginta Lietuvoje”, o tai reiškia, kad jis atneš pelno mūsų ūkininkams. Tyrimai rodo, kad pirkėjai yra pasirengę už šias prekes mokėti iki 25% daugiau.

Reklama

Kitas variantas yra produktai su receptais, kuriuos galima paruošti iš jų. Pirkėjams jie atrodo praktiškesni, todėl jų pardavimo lygis yra aukštesnis.

9. Daugkartiniai firminiai ekologiniai maišeliai

Ekologiški daugkartiniai krepšeliai vietoj plastikinių maišelių – išradingas rinkodaros triukas! Pirma, jie yra firminiai: prekybos tinklai ant jų uždeda savo logotipus, klientus paversdami vaikščiojančiais skelbimais. Antra, jie priverčia pirkėjus jausti pasitikėjimą prekybos centru: „geras, jie rūpinasi aplinka!“ Trečia, jie padidina vidutinę čekio sumą.

Harvardo verslo mokykla paskelbė tyrimo rezultatus, įrodančius, kad pirkėjai, turintys firminių ekologiškų maišelių, išleidžia daugiau. Persmelkti rūpesčio gamta, jie pirmiausia teikia pirmenybę brangesniems natūraliems ir ekologiškiems produktams, o vėliau įsigyja ir nesveikų prekių – kaip atlygį už savo dorybę.

10. Priekasiai

Prie kasos pardavėjai sudeda brangias ir ne visada būtinas smulkmenas: šokoladus, želė saldainius ryškių spalvų pakuotėse, ledus, drėgnas servetėles, rankų dezinfekavimo gelius, prezervatyvus ir pan. Tikimasi, kad jūs, pavargęs nuo sprendimų priėmimo prekybos salėje, atsipalaiduosite prie kasos ir nusipirkite sau (arba ne mažiau pavargusiam nei jūs vaikui) atlygį. Ir tai veikia.

Kasos kasose esančios smulkmenos gali būti atrodyti parduotuvės rūpesčiu klientu: galbūt pamiršote, kad jums reikalingos drėgnos servetėlės, ir štai jos! Bet jei grįžtumėte į prekybos salę, rastumėte panašių servetėlių, kurių kaina būtų pusantro karto mažesnė. Grąžinti nepatogu, todėl perkate prekes už išpūstą kainą, vėl tapdami „auksinės vilnos“ tiekėju prekybos centrui.

paskolos internetu. eu

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

2020-10-01   19:20

IP: 185.11.26.161

Nesąmones

dede Dzefas

2020-09-30   11:39

IP: 172.69.190.14

brangias prekes dedam 1 - 1,7 metro aukstyje. pigiausius produktus pagal kaina dedam i lentynu apacia, kad reiktu pasilenkt norint paziureti kaina ar paimti preke. brangios prekes - didesnis antkainis - didasnis pelnas pardavejui.

2020-09-29   15:39

IP: 84.17.50.179

Attention:
Are you looking for a REAL FINANCIAL LOAN COMPANY  to give you loan between 5,000 Euro and 50,000,000 Euro (for a business or company loan, personal loan, home loans, car loan, debt consolidation loans, venture capital, healthcare loan, etc.)
Or have you been denied a loan from a bank or financial institution because of one reason or the other?
Apply now and get a real financial loan processed and approved within 3 days.
LYDIA MOON CO-OPERATIVE LOAN COMPANY, we are an "Internationally Accredited Loan Lender" that give REAL FINANCIAL LOANS to individuals and companies in a low interest rate of 2% with your valid identity card or your country international passport for verification.
Our loan Repayment starts 1 (One) year after you have received your loan, and repayment duration ranges from between 3 to 50 years duration.

FOR IMMEDIATE RESPONSE AND PROCESSING OF YOUR LOAN REQUEST WITHIN 2 WORKING DAYS,
Contact us directly through this email: [email protected]


Contact us with the following information:

Full Name:____________________________
Amount Needed as Loan:________________
Loan Duration:_________________________
Purpose for Loan:______________________
Date of Birth:___________________________
Gender:_______________________________
Marital status:__________________________
Contact Address:_______________________
City/Zip code:__________________________
Country:_______________________________
Occupation:____________________________
Mobile Phone:__________________________

Send your request for immediate response to: [email protected]

Thank you.
LYDIA MOON
Director.
LYDIA MOON CO-OPERATIVE LOAN COMPANY
Email:[email protected]

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Euras

Bankrutuojanti Gargždų statybos bendrovė „Hidrostatyba“, dalyvavusi europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ tiesimo...

Bankrutuojanti „Hidrostatyba“ atleidžia visus darbuotojus nuotrauka, foto

Kai kuriems verslo atstovams siūlant pagal amžių diferencijuoti minimalią mėnesio algą (MMA),...

G. Nausėda: MMA negali mažinti jaunų žmonių atlyginimo nuotrauka, foto

Rodos ilgainiui įpratome, kad pirmieji parduotuvių vitrinose sužibę blizgučiai tarytum duoda startą...

Zero waste kalėdinė komunikacija naujosios realybės ritmu – dovanok tik tai, ko reikia! nuotrauka, foto

Kartu su valstybės biudžetu Vyriausybė ir Seimas svarsto valstybės investicijų programą. Specialistams...

Kur norima leisti pinigus: sraigtasparnių aikštelė, gilesnis uostas, kareivinės nuotrauka, foto

Bankrutuojanti „Hidrostatyba“ atleidžia visus darbuotojus nuotrauka, foto

Euras, Bankrutuojanti Gargždų statybos bendrovė „Hidrostatyba“, dalyvavusi europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ tiesimo...

Šilutės ligoninėje - koronaviruso protrūkis nuotrauka, foto

COVID-19, Šiandien, spalio 30-ąją, Šilutės ligoninės 6 darbuotojams nustatyti teigiami COVID-19 tyrimo...

Klaipėdos akvarelės: namai ir žmonės (651) nuotrauka, foto

Klaipėdos akvarelės, Pasakojimų cikle apie senuosius Klaipėdos namus ir juose gyvenusius, dirbusius ar besimokiusius...

Nuo lapkričio nebeišvysime dar vienos alkoholio pakuotės nuotrauka, foto

Lietuva, Lapkričio 1 d. įsigalios Alkoholio kontrolės įstatymo pataisos, kuriomis uždrausta prekiauti alkoholiu „jogurtiniuose“...

COVID-19, Paskelbta prieš 46 min.

Klaipėdos akvarelės, Paskelbta prieš 1 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...