2020 m. spalio 24 d. 15:07 val., šeštadienis

ve  >  Žinios  >  Ekonomika  >  Euras

Euras

DFDS keltais į Lietuvą jau grįžo 7 tūkst. keleivių, parplukdyta bemaž 200 tūkst. tonų krovinių

(2)

Reklama

Per pirmąjį karantino mėnesį į Lietuvą vien DFDS keltais grįžo daugiau nei 7 tūkst. keleivių. Pavyzdžiui, tik iš Vokietijos miesto Kylio į Lietuvą aptariamu laiku parvyko net trečdaliu daugiau žmonių nei tuo pačiu metu pernai.

Vyriausybės pritarimu, keltai Kylio kryptimi iki šiol plaukia įprastai: reisai organizuojami pagal grafiką, keltais vykti gali krovininių automobilių vairuotojai ir keleiviai, vykstantys į būtinas keliones. Žinoma, išskirtinis dėmesys skiriamas vidinėms saugumo priemonėms. Keleiviai iš Švedijos į Lietuvą praktiškai nebeplukdomi.

„Mūsų keltai yra vienas iš nedaugelio sprendimų, kaip svetur esantiems lietuviams grįžti į Lietuvą, o vykstantiems darbo reikalais – pasiekti kitas Europos valstybes. Reaguodami į susidariusią padėtį dėl koronaviruso, sumažinome parduodamų vietų skaičių keleiviams, tačiau lyginant tiek su praėjusiu mėnesiu, tiek su praeitais metais, keliaujančiųjų skaičius išaugo“, – sako vieno didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS vykdantysis direktorius Lietuvoje Jonas Nazarovas.

Per pirmąjį karantino mėnesį daugiau nei procentu padaugėjo ir DFDS keltais atvežtų krovinių. „Jei į vieną eilę sustatytume vilkikus su puspriekabėmis, keleivinius automobilius ir kitą ratinę techniką, bendra eilė siektų daugiau nei 124 kilometrus. Kaip nuo Vilniaus iki Druskininkų“, – skaičiuoja J. Nazarovas.

Anot pašnekovo, šį augimą lėmė kelios priežastys. Viena jų – vežėjams iškilusios kliūtys: Lietuvos ir Lenkijos, Lenkijos ir Vokietijos pasieniuose buvo susidariusios vilkikų eilės. Kita – įvairūs ribojimai ir gamybos stabdymas kai kuriuose pramonės sektoriuose. Dėl to logistikos kompanijos turėjo koreguoti įprastus maršrutus.

„Dirbame tam, kad būtų užtikrintas šiuo metu aktualių asmens apsaugos priemonių, maisto produktų, įrangos pramonei ir statybai, kitų prekių tiekimas. Tačiau didžiausias mūsų prioritetas šiuo metu – saugumas. Siekiame išlaikyti aukštus standartus saugumui ir užtikrinti reikalingų apsaugos priemonių tiekimą“, – aiškina AB DFDS Seaways vykdantysis direktorius.

Reklama

J. Nazarovas taip pat dėkoja visiems 731 DFDS komandos nariui – įguloms jūroje ir darbuotojams krante, kurių dėka saugiai ir laiku į Lietuvą gali grįžti svetur esantys lietuviai, yra plukdomi svarbūs kroviniai. Per pirmąjį karantino mėnesį DFDS keltuose iš viso dirbo net 600 jūrininkų, kiti darbuotojai krante rūpinosi, kad sklandžiai veiktų verslą palaikančios funkcijos. Pavyzdžiui, siekiant optimizuoti klientų užklausų srautus, prie skambučių centro komandos prisijungė ir rinkodaros bei aptarnavimo laivuose departamento specialistai.

J. Nazarovas džiaugiasi, kad per aptariamą mėnesį nė vienam darbuotojui nebuvo diagnozuotas užsikrėtimo koronavirusu atvejis.

„Privalome užtikrinti saugų keleivių ir krovinių gabenimą jūra, tad ekstremalių situacijų valdymas mums nėra nauja. Vis dėlto ši pandemija sutrikdė daugelio organizacijų darbą. Nelengva buvo prisitaikyti prie greitai besikeičiančių reguliavimų, tam tikro informacinio chaoso. Dėjome visas pastangas, kad mūsų keleiviams ir klientams procesai būtų kuo sklandesni, užmezgėme glaudų bendradarbiavimą su vietos ir centrinės valdžios, sveikatos priežiūros institucijomis, pasienio ir policijos tarnybomis“, – teigia pašnekovas.

Kursuodami maršrutu iš Vokietijos ir Švedijos į Lietuvą ir atgal iš viso DFDS keltai per pirmąjį karantino mėnesį nuplaukė beveik 100 tūkst. kilometrų arba apie 50 tūkst. jūrmylių.

Žymos: dfds

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

2020-04-23   18:42

IP: 185.11.26.161

Kodel is Švedijos keleiviu neplugdo kiek zmoniu laukia kada gales grysti is Kylio galima is Karshamo ne kas cia per nesamone

nuostabu

2020-04-23   11:15

IP: 172.69.190.76

7 tūkst. koronų

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Euras

Kartu su valstybės biudžetu Vyriausybė ir Seimas svarsto valstybės investicijų programą. Specialistams...

Kur norima leisti pinigus: sraigtasparnių aikštelė, gilesnis uostas, kareivinės nuotrauka, foto

Vidutinė senatvės pensija 2021 metais priartės prie 50 proc. vidutinio darbo...

Vidutinė pensija kitąmet priartės prie 50 proc. algų vidurkio nuotrauka, foto

Kai nuo COVID-19 pandemijos sukeltos krizės turizmo verslas traukiasi ir uždaro biurus,...

Lietuvoje kuriasi turkų turizmo agentūra nuotrauka, foto

Antradienį Seimo narys socialdemokratas Algirdas Sysas Seimui planuoja pateikti Pelno mokesčio įstatymo...

Siūlo didinti pelno mokesčio tarifą nuotrauka, foto

Internetinių sukčių išmonė tobulėja nuotrauka, foto

Kriminalai, Išeities iš nusibodusio ir vienišo gyvenimo kiekvienas ieško savaip. Kai vieni...

Tiesa paaiškėjo po 76 metų: kodėl I. Bagramianas prieš 76 metus nesugebėjo užimti Klaipėdos (Mėmelio)? nuotrauka, foto

Klaipėdos istorija, 1944 m. spalio 23 dieną, lygiai prieš 76 metus, dvi sovietų ...

„Auska“ išbraukta iš privatizuojamų objektų sąrašo nuotrauka, foto

Vakarų Lietuva, Buvusi sovietmečio nomenklatūros vila „Auska“ Palangoje lieka valstybės nuosavybėje.

Meilė virtuvei gimė sulaukus trijų atžalų nuotrauka, foto

Vakarai, Artimiau pažįstantys Vidmantą Girdvainį neleis sumeluoti, kad nieko nėra maloniau, kaip sulaukti...

Kriminalai, Paskelbta prieš 46 min.

Klaipėdos istorija, Paskelbta prieš 1 val.

Vakarų Lietuva, Paskelbta prieš 1 val.

Vakarai, Paskelbta prieš 2 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...