Prekybos centrai apie didesnius kainų pokyčius turės informuoti Ūkio ministeriją

Prekybos centrai apie didesnius kainų pokyčius turės informuoti Ūkio ministeriją

Šalies didieji prekybos centrai apie didesnius kainų pokyčius, galinčius sukelti visuomenėje į cukraus kainų burbulą panašų rezonansą, nuo šiol turės informuoti Ūkio ministeriją.

"Mes su prekybos tinklais sutarėme, kad, atsiradus atitinkamiems signalams, ateityje savo veiklą su prekybos centrais koordinuosime. Jie informaciją pateiks pačioje pačioje pradžioje ir Ūkio ministerija stengsis užkirsti kelią panikai", - pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo teigė ūkio ministras Dainius Kreivys.

Kaip Eltai teigė bendrovės "Maxima LT" Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Mužienė, su ministru buvo sutarta pradėti glaudesnį ir nuosaikesnį bendradarbiavimą, tai yra keistis informacija ir dažniau kalbėtis tam, kad ministerija turėtų aiškesnį įsivaizdavimą apie realią situaciją, apie priežastis, kodėl vyksta vieni ar kiti kainų pokyčiai.

"Kalbos apie kažkokius reglamentuotus, nuolatinius, formalizuotus informavimus apie kainų kitimą nebuvo, nes produktų perkainojimai vyksta nuolat. Perkainojama keli tūkstančiai prekių kiekvieną savaitę, tad tiek brangimai, tiek pigimai yra nuolatinis procesas. Apie tai teikti informaciją būtų neadekvatu, tačiau apie ženklesnius pokyčius buvo nutarta keistis informacija ir kalbėtis", - pažymėjo L. Mužienė.

UAB "Palink" priklausančių prekybos centrų "Iki" ir "Ikiukas" atstovas spaudai Valdas Lopeta pabrėžė, jog Ūkio ministerijos inicijuotas prašymas neturėtų sukelti jokių keblumų.

"Mes tam bendravimui atviri, jeigu pagal teisės aktus ir dokumentus dirbame ir dirbsime, o jeigu tai bus dokumentuota - tuo labiau. Bet kuriuo atveju kainos yra viešas dalykas, nuolat žiūrimas, vertinamas ir viešinamas", - teigė V. Lopeta.

ELTA primena, jog ūkio ministras D. Kreivys, pirmadienį ministerijoje sukvietęs didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų vadovus, teigia buvęs patikintas, kad cukraus Lietuvoje yra ir užteks visiems. Pasak prekybininkų, cukraus kaina galėjo kilti dėl to, kad jo gamintojai nespėja fasuoti cukraus ir tiekti jo prekybos tinklams.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder