„Volvo Trucks“ pristato naujos kartos sunkvežimius, sukurtus galvojant apie vairuotoją

„Volvo Trucks“ pristato naujos kartos sunkvežimius, sukurtus galvojant apie vairuotoją

„Volvo Trucks“ pristato keturis naujus sunkvežimius, kuriuose didelis dėmesys skiriamas vairuotojo darbo aplinkai, saugumui ir produktyvumui. „Labai didžiuojamės šia svarbia investicija į ateitį. Siekiame būti geriausiu klientų verslo partneriu, leidžiančiu jiems tapti dar konkurencingesniais, ir padėdančiu pritraukti geriausius vairuotojus rinkoje, kurioje konkurencija vis didėja“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.

Keturi sunkvežimiai „Volvo FH“, „Volvo FH16“, „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ sudaro apie du trečdalius „Volvo Trucks“ parduodamų sunkvežimių.

Numatoma, kad dėl augančios transporto paslaugų paklausos visame pasaulyje kuo toliau, tuolabiau trūks kvalifikuotų vairuotojų. Pavyzdžiui, skaičiavimai rodo, kad šiandien Europoje yra neužimta apie 20 procentų visų vairuotojų darbo vietų. Siekdama vežėjams padėti įdarbinti ir išlaikyti geriausius vairuotojus, „Volvo Trucks“ sutelkė pastangas naujiemssaugesniems, efektyvesniems ir patrauklesniems, kvalifikuotiems vairuotojams sunkvežimiamskurti.

„Vairuotojai, kurie saugiai ir efektyviai vairuoja sunkvežimius, yra neįkainojamas turtas bet kuriai transporto įmonei. Atsakingas vairavimas gali padėti sumažinti į aplinką išmetamo CO2 kiekį ir degalų sąnaudas, taip pat sumažinti avarijų, sužalojimų ir neplanuotų prastovų riziką. Mūsų naujieji sunkvežimiai padės vairuotojams dirbti dar saugiau ir produktyviau, o mūsų klientai įgisstiprių argumentų siekdami pritraukti geriausių vairuotojų dėmesį“, – tęsia Rogeris Almas.  

Įvairius sunkvežimių modelius iš atnaujintos „Volvo Trucks“ gamos galima užsisakyti su skirtingomis kabinomis, juos galima optimizuoti įvairioms pritaikymo sritims. Tolimųjų gabenimų sunkvežimių kabina dažnai yra vairuotojo antrieji namai. Regioniniuose gabenimuose naudojami sunkvežimiai dažnai yra tarsi mobilus biuras, o statybų sektoriuje naudojami sunkvežimiai yra tvirti ir praktiški darbo įrankiai.

Todėl matomumas, patogumas, ergonomiškumas, triukšmo lygis ir saugumas buvo pagrindiniai dėmesio taškai kuriant visiškai naujus sunkvežimių modelius. Sunkvežimių išorė taip pat buvo atnaujinta, kad atspindėtų naujas ypatybes ir būtų patrauklaus bendro dizaino.

Nauja erdvesnė ir geresnį matomumą užtikrinanti „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ kabina
Naujųjų „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“ kabinos yra visiškai naujos, o jų prietaisų ekrane rasite daugelį funkcijų, iki šiol naudotų tik didesnėse „Volvo“ transporto priemonėse. Vidinis kabinos tūris padidintas beveik vienu kubiniu metru, todėl dabar čia daugiau erdvės ir patogumo dirbti. Dėl didesnių langų, žemesnės jų linijos ir naujų veidrodžių reikšmingai pagerėjo apžvalgavisomis kryptimis.

Dėl reguliuojamo palenkimo kampo vairaratį galima tiksliau nustatyti į pageidaujamą padėtį. Apatinis gultas miegamojoje kabinoje yra aukščiau nei ankstesnėje versijoje, todėl suteikia didesnį patogumą ir daugiau erdvės daiktams po gultu. Kabinos galinėje sienoje yra nauja 40 litrų, iš vidaus apšviestadaiktadėžė.

Patogumą kabinoje dar labiau padidina pagerinta šilimos ir garso izoliacija, o davikliais valdoma klimato kontrolės sistema su anglies filtru užtikrina gerą oro kokybę bet kokiomis sąlygomis.

Visuose modeliuose montuojamas naujas prietaisų skydelis

Vairuotojo darbo vietoje dabar yra visiškai naujas prietaisų skydelis informacijai ir komunikavimui, sukurtas taip, kad būtų lengviau apžvelgti ir valdyti įvairias funkcijas ir būtų mažiau blaškomas vairuotojo dėmesys, kuriama papildoma įtampa jam. Prietaisų skydelis yra skaitmeninis, o 12 colių ekrane vairuotojui paprasta pasirinkti informaciją, kurios tuo metu reikia labiausiai.

Vairuotojui lengvai pasiekiamoje vietoje galima įrengti papildomą 9 colių ekraną ir čia peržiūrėti informaciją bei valdyti pramogų sistemą, naudotis navigacija bei stebėti kamerų perteiiamą vaizdą. Funkcijas galima valdyti mygtukais ant vairo, balsu arba jutikliniame ekrane ir ekrano valdymo skydelyje.

Patobulintos saugumo sistemos, padedančios išvengti avarijų

Saugumas buvo dar labiau sustiprintas įdiegus tokias funkcijas kaip adaptyviųjų tolimųjų šviesų žibintai „Volvo FH“ ir „Volvo FH16“ sunkvežimiuose. Sistema padidina visų eismo dalyvių saugumą, nes automatiškai išjungiami kai kurie tolimųjų LED šviesų segmentai, sunkvežimiui artėjant prie iš priekio arba ta pačia kryptimi važiuojančių transporto priemonių.

Vairavimą taip pat palengvina adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), kuri veikia net ir važiuojant minimaliu greičiu, ir pastovaus greičio palaikymo važiuojant nuokalne sistema, kuri automatiškai suaktyvina ratų stabdžius, kai reikia papildomos stabdymo galios, kad būtų išlaikytas pastovus greitis važiuojant nuokalne.

Elektroniškai valdoma stabdžių sistema (EBS), kuri yra būtina, kad veiktų tokios saugumo funkcijos kaip įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija ir elektroninė stabilumo kontrolės sistema, yra standartinė naujojo sunkvežimio įranga.

„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema su važiuojamosios juostos kontrolės ir stabilumo kontrolės saugumo funkcijomis siūloma kaip papildoma įranga. Kelio ženklų atpažinimo sistema aptinka kelio ženklus, tokius kaip draudimą lenkti, kelio klasifikaciją ir greičio apribojimus, ir parodo juos prietaisų ekrane.

Matomumą galima dar labiau pagerinti įrengus papildomą vaizdo kamera keleivio pusėje, kuri leidžia matyti sunkvežimio šoną papildomame ekrane.

Efektyvūs varikliai ir alternatyvūs jėgos agregatai

Transporto įmonėms svarbi ir aplinkosauga, ir ekonomiškumas. Kadangi kol kas rinkoje nebus vieno energijos šaltinio, leidžiančio išspręsti visas klimato kaitos problemas, o įvairiems transporto segmentams ir užduotims reikės įvairių sprendimų, bent jau artimiausioje ateityje ir toliau bus naudojami kelių tipų jėgos agregatai.

Daugelyje šalių galima užsisakyti „Volvo FH“ ir „Volvo FM“ su „Euro 6“ standartą atitinkančiu SGD varomu varikliu, padedančiu sumažinti išlaidas degalams irnašumuprilygstančiam „Volvo“ dyzeliniams varikliams, tačiau pasižymi mažesniu poveikiu aplinkai.

Šis variklis gali būti varomas tiek biodujomis, sumažinančiomis į aplinką išmetamo CO2 kiekį iki 100 procentų, tiek gamtinėmis dujomis, kurios sumažina į aplinką išmetamo CO2 kiekį iki 20 procentų, palyginti su „Volvo“ dyzeliniais varikliais. Emisija vertinama transporto priemonės eksploatacijos metu – nuo degalų užpylimo į baką iki jų sudeginimo.

Naujajame „Volvo FH“ taip pat gali būti montuojamas naujas, efektyvus, „Euro 6“ standartą atitinkantis, dyzelinis variklis su „I-Save“ paketu. Jis padeda gerokai sumažinti degalų sąnaudas ir į aplinką išmetamo CO2 kiekį. Pavyzdžiui, tolimiesiems gabenimams skirtame naujajame „Volvo FH“ su „I-Save“ D13TC variklio ir jo funkcijų paketo derinys gali padėti sumažinti degalų sąnaudas iki 7 %*.

„Euro 3“ ir „Euro 5“ standarto versijos taip pat buvo patobulintos, jose diegiama „Volvo“ sukimo momento kontrolės sistema.

* Teiginys apie degalų sąnaudų sumažinimą apskaičiuotas lyginant dyzelinio ir „AdBlue“ D13TC „Euro 6“ D pakopos standartą atitinkantį variklį su tolimųjų gabenimų degalų paketu („I-Save“) ir D13 „eSCR“ „Euro 6“ D pakopos standartą atitinkantį variklį be tolimųjų gabenimų degalų paketo.

Faktinės išlaidos degalams gali skirtis, atsižvelgiant į daugybę veiksnių, tokių kaip vairuotojo patirtis, pastovaus greičio palaikymo sistemos naudojimas, transporto priemonės komplektacija, kroviniai, topografija, transporto priemonės priežiūra ir oro sąlygos.



Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder