istorinis krovinys

Istorinis krovinys dėmesio sulaukia ir dieną: klaipėdiečiai fotografuojasi, šalia - kelio ribojimai ir aplinkkeliai (video)

(5)

Didžiausias Lietuvos istorijoje negabaritinis krovinys stovi Klaipėdos Tilžės gatvėje, čia klojamos plokštės ir ruošiamasi tolimesniam jo maršrutui.

Kartu su transporto priemone apie 2 200 tonų t sveriantis krovinys iš Tilžės gatvės Palangos plentu link antros savo sustojimo stotelės ties Jokūbavu-Žiobriais pajudės 21 val.

Planuojama, kad Žiobriuose jis atsidurs pirmadienio rytą apie 8 val. 
Kol krovinys stovi, smalsuolių būriai jį apžiūrinėja ir filmuoja. 

Tilžės gatvėje yra ribojamas eismas, vairuotojams tenka važiuoti aplinkkeliais.

„Vakarų eksprese“ jau rašėme, kad Italijoje pagamintas technologinis įrengimas. 

Kartu su transporto priemone krovinys svers apie 2 200 tonų, transporto priemonės su kroviniu ilgis sieks 93 metrus, aukštis - 10,5 metro, o plotis - 6,5 metro.

Sunkiasvoris krovinys iki Mažeikių bus transportuojamas apie dvi savaites, tamsiuoju paros metu, vidutiniškai 3 km/val. greičiu.

Daugiau informacijos apie reaktoriaus kelionę rasite istorinekelione.lt.

Vidurnaktį iš šeštadienio į sekmadienį iš Klaipėdos uosto į naftos perdirbimo bendrovės „Orlen Lietuva“ gamyklą Mažeikiuose pradėtas gabenti milžiniškas reaktorius kelionę pradėjo sklandžiai, išskirtinio krovinio pažiūrėti susirinko per tūkstantį žmonių, sako „Orlen Lietuva“ atstovė spaudai Kristina Gendvilė.

Pasak Klaipėdos miesto mero Arvydo Vaitkaus, rekordinio krovinio gabenimui per Klaipėdos miestą pasiruošta išties atsakingai. 

“Kol kas atsakyti, ar miesto infrastruktūrai nebuvo padaryta žala, per anksti. Tai turės įvertinti atsakingi asmenys. Dalis plokščių, kurios buvo sudėtos ant asfalto amortizuojant krovinio apkrovą, uždengia kelio dangą, todėl negalime pasakyti, ar nuostolių nėra, o jei ir yra, kokio masto. Tikėtina, kad krovinio gabenimas pažeidė saugumo saleles, tačiau tik po ekspertizės, galėsime atsakyti, kiek stipriai”, - sakė meras.

Anot jo, Savivaldybės įmonėms – AB „Klaipėdos vanduo“, „Klaipėdos energija“, UAB „Klaipėdos paslaugos“ nurodyta kiek įmanoma greičiau įvertinti situaciją. 

“Galimi pažeidimai infrastruktūrai gali atsirasti po metų ar net dviejų. Tokią galimybę buvome aptarę su krovinio vežėjais bei savininku, todėl tikiuosi, vėliau nustačius padarytą žalą miesto infrastruktūrai, rasime sprendimus su „Orlen Lietuva“ ir „Mammoet“ dėl nuostolių atlyginimo. 

Esame vienintelis miestas iš visų per kuriuos bus gabenamas šis krovinys užsitikrinę milijono eurų nenumatytiems atvejams, kuriuos galime besąlygiškai naudoti nustačius žalą infrastruktūrai. Taip pat sudarytos sutartys su savivaldybės įmonėmis dėl nuostolių atlyginimo, jei tokie atsirastų. Tai mums pavyko išsiderėti po nelengvų derybų ir visa tai miesto gerovei”, - teigė A. Vaitkus.

Krovinių gabenimas

Pirma istorinės kelionės stotelė

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder