Vilniaus oro uoste – nesusipratimas: lėktuvo keleiviai liko nesupratę, stiuardai patikino – to dar nėra buvę

(3)

Vilniaus oro uoste – nesusipratimas: lėktuvo keleiviai liko nesupratę, stiuardai patikino – to dar nėra buvę Lrytas.lt verslas Mano pinigai Į lėktuvą Vilniaus oro uoste įsėdusi Eglė su vaikais sekmadienį sulaukė staigmenos. Įgula staiga paprašė visų keleivių išlipti ir atpažinti savo lagaminus, kurie buvo pakrauti lėktuve, pakeliui į Egiptą.

Su portalu lrytas.lt susisiekusi moteris sakė taip ir nesupratusi, kodėl keleiviai buvo to paprašyti. Manoma, kad lėktuve atsirado „neaiškus lagaminas“.

„7 val. 45 min. turėjo įvykti skrydis iš Vilniaus oro uosto į Šarm el Šeichą Egipte.

Bet mums paaiškino, kad skrydis bus užlaikomas 15–20 minučių, nes neaišku iš kur atsirado lagaminas mūsų lėktuvo bagaže“, – aiškino moteris.

Anot jos, lėktuvas buvo pilnas keleivių, o iš jų nemažai vaikų.

Praėjus valandai paaiškino, kad iš lėktuvo reikia iškrauti visus lagaminus, kad būtų surastas „tas neaiškus lagaminas“.

Moters teigimu, stiuardai aiškino, kad tai yra pirmas kartas jų darbo istorijoje.

Kaip pasakojo Eglė, žmonės lėktuve dėl to pradėjo piktintis, lėktuvo įgula jiems pradėjo dalinti vandenį. Tačiau laukimo procesas išsitęsė iki kelių valandų.

Keleivių buvo prašoma išlipti iš lėktuvo ir atpažinti savo bagažą. Iš pradžių išlaipino dalį lėktuvo keleivių, o tada leido išeiti ir likusiems žmonėms. 

Moteris sakė, kad savo lagaminus jau rado, tačiau praėjus kelioms valandoms, pusė lėktuve esančių keleivių to dar nespėjo padaryti.

Apie 10 val. 30 min. portalui lrytas.lt keleivė pranešė, kad visi keleiviai buvo vėl išlaipinti ir jiems pažadėta, kad Egiptą pasieks kitu lėktuvu.

Jo laukti ilgai nereikėjo, o skrydis į Egiptą bus tiesioginis.

Vilniaus oro uosto tvarkaraštyje patikslintas šio reiso išvykimo laikas.

Planuota, kad lėktuvas turėjo išvykti 7 val. 45 min., tačiau vėliau išvykimo laikas pakeistas į 11 val. 30 min.

Kiek vėliau buvo dar kartą patikslinta, kad orlaivis išvyko 11 val. 24 min.

Lietuvos oro uostų Komunikacijos projektų vadovė Lina Beišienė portalui lrytas.lt patvirtino, kad keleivių bagažo atpažinimo procedūra prie orlaivio buvo vykdoma.

„Ši procedūra buvo inicijuota ir organizuojama oro bendrovės samdomo antžeminio aptarnavimo operatoriaus – įmonės „Litcargus“, – komentavo atstovė.

Priduriama, kad ši bendrovė galėtų tiksliau atsakyti, kodėl šiuo atveju buvo nuspręsta imtis tokių veiksmų.

„Kalbant apie tokias procedūras oro uostuose bendrai, keleivių prašoma atpažinti bagažą tik tais atvejais, kai, pavyzdžiui, registruoto bagažo gabenimo iki orlaivio procese atsiklijuoja ženklinimas su registracijos informacija ir pan.“ – dėstė L.Beišienė.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder