Įsimintiniausios TV laidų vedėjų atostogos

Televizijos laidų vedėjai Dalius Mertinas, Audrė Kudabienė ir Andrius Tapinas „TV publikai“ atskleidė, kokios buvo jų įsimintiniausios atostogos.

D.Mertinas keliavo į vestuves, o atsidūrė kalėjime

„Atostogoms svarbiausi dalykai yra geri draugai, įdomi vieta ir dar šiek tiek pinigų“, - sako LNK laidos „Tikras gyvenimas“ vedėjas Dalius Mertinas.

D.Mertinas prieš aštuonerius metus, likus trims savaitėms iki Kalėdų, su draugais buvo pakviestas į vestuves Kalkutoje. „Ėmėme ir nuskridome tenai. Buvo įdomu, bet tos vestuvės įgriso, tad dar tą patį vakarą nutarėme, kad iš Kalkutos mums reikia važiuoti į Himalajus, tad taip ir padarėme“, - pasakojimą pradeda laidos vedėjas.

D.Mertinas prisimena, kad Himalajuose gamta tiesiog nepakartojama. O kelionė dar būtų nusitęsusi iki Laso, bet keliautojams nepavyko pasikeisti lėktuvo bilietų. Jiems buvo pasiūlyta kelionė atgal į Kalkutą. Sugrįžę į Kalkutą keliautojai skrido per Maskvą atgal į Vilnių, tačiau keliautojų planus kiek pakoregavo Maskvos taisyklės. „Atskridus į Maskvą mus supakavo ir uždarė į kalėjimą. Mūsų vizos negaliojo, nes buvome atvykę para anksčiau. Kitą dieną galvojome, kad mums leis išskristi į Vilnių, tačiau mus buvo užregistravę skrydžiui ne į Vilnių, o į Varną. Tame kalėjime buvo 36 nelegalai iš Varnos, tad ir mus priskaičiavo prie jų“, - pasakoja D.Mertinas.

Galiausiai paaukojus vardinį laikrodį keliautojams pavyko susitarti su vietine ruse, ir jai užtarus buvo leista grįžti į Vilnių. „Kalėdų dieną mes jau buvome namuose kartu su šeimomis“, - prisimena D.Mertinas.

A.Kudabienei jėgų suteikia Dzūkijos upės

TV3 laidos „Prieš srovę“ vedėja Audrė Kudabienė turi atostogų tradiciją, kiekvienas atostogas pradeda išvyka į gamtą, aktyviomis pramogomis: „Kad vasara būtų pradėta su gera energija, renkamės trumpas ir didelio fizinio krūvio reikalaujančias pramogas. Tada darbinės mintys nugula į tą vietą, kur jos ir turi gulėti per atostogas. Pastebėjau, kad jeigu atostogas pradedame nuo baidarių žygio, jos iš esmės visą laiką būna nuostabios.“

A.Kudabienė baidarėmis plaukioja Dzūkijoje. Ji turi mėgstamas trasas - plaukioja Ulos, Merkio, Šalčios upėmis. Pasak žurnalistės, šios upės turi nuostabius smėlėtus krantus, į kuriuos smagu įlipti ir išsivirus arbatos prie laužo parymoti.

Moteris prasitaria, kad turi ir kraštą, į kurį visada miela sugrįžti. „Man patinka Kretos sala. Ten man tinka viskas. Pradedant klimatu, baigiant maistu ir kainomis. Tik nuvažiavęs kažkur kitur pakeliauti vis dėlto supranti, kaip smagu Lietuvoje. Čia, kur tu gyveni, tačiau reikia pabūti visur, kad žinotum ir galėtum vertinti“, - teigia žurnalistė.

A.Tapiną traukia rytų egzotika

LRT laidos „Pinigų karta“ vedėjas Andrius Tapinas pasakoja, kad praėjusiais metais keliavo į Vietnamą, prieš dvejus metus lankėsi Japonijoje, o prieš trejus viešėjo Jungtinėse Amerikos Valstijose. Svečiose šalyse žurnalistas pirmiausia stengiasi pamatyti unikalias gamtos vietas, pažinti kultūrą, paragauti vietinio maisto.

A.Tapinui labiausiai įsiminė kelionė į tolimąją Japoniją: „Į Japoniją keliavome kartu su visa šeima. Buvo labai įdomu pamatyti visiškai kitokią kultūrą, negu esame įpratę matyti. Išskirtiniausias dalykas buvo japoniška septynių patiekalų vakarienė japoniškuose užeigos namuose. Mus aptarnavo visiškai angliškai nekalbantys žmonės. O ir man, nors ir minimaliai pramokusiam japoniškai, nelabai pavyko susikalbėti. Patys turėjome ir virti, ir kepti, bet visiškai nesupratome, ką valgome. Tik pamenu, kad tai buvo labai skanu.“

Japonijoje valgoma daug žuvies patiekalų, ji išsiskiria ir makaronais ramenais. „Lietuvoje aš ilgą laiką bandžiau prisipratinti prie japonų virtuvės, bet tik nuvykęs į Japoniją supratau, koks yra milžiniškas skirtumas tarp to, ką mes valgome čia, ir to, ką tu gali gauti kokioje nors nedidelėje užeigėlėje prie japoniško žuvies turgaus šeštą valandą ryto lyjant lietui“, - sako žurnalistas.

Rudeniop A.Tapinas planuoja keliauti į Australiją, o žiemą kartu su šeima ir draugais slidinėti į Gruziją.