Klaipėdos universitete baigėsi projektas "Iškeisk pamoką į paskaitą"

Klaipėdos universitete baigėsi projektas "Iškeisk pamoką į paskaitą"

Kovo 20–24 dienomis Klaipėdos universitete vykdytas projektas, skirtas vyresniųjų klasių moksleiviams „Iškeisk pamoką į paskaitą“. Projekto tikslas – supažindinti moksleivius su aukštojo mokslo ypatumais, sudaryti sąlygas praktiškai pabandyti, ką reiškia būti studentu. Šiais metais į paskaitas KU atvyko daugiau kaip tūkstantis moksleivių iš Klaipėdos ir aplinkinių rajonų mokyklų. Tiesa, buvo ir iš tolesnių Lietuvos vietų, pavyzdžiui, Kėdainių.

Jau aštuntą kartą organizuotas projektas moksleiviams siūlė apsilankyti 86 paskaitose, seminaruose ir laboratoriniuose užsiėmimuose. Daugiausia paskaitų šiemet pasiūlė Jūros technologijų ir gamtos mokslų fakultetas. Vis dėlto gausiausiai moksleiviai lankėsi Socialinių mokslų bei Humanitarinių ir ugdymo mokslų fakultetų siūlomose paskaitos, kurios vyko ne tik Klaipėdos universitete, bet ir kitose uostamiesčio vietose, tokiose kaip „Delfinų terapijos centras“ ar „Vakarų Baltijos laivų statykla“. Vykdant projektą „Iškeisk pamoką į paskaitą“ Klaipėdos universiteto dėstytojai moksleiviams siūlė paskaitas skaityti ir jų mokyklose.

Moksleivių, iškeitusių pamoką mokykloje į paskaitą universitete, teigimu, tokio pobūdžio projektai padeda tiksliau apsispręsti, kuriuo keliu sukti baigus mokyklą. Viktorija Metiolkina prisipažino, kad paskaitos padėjo kardinaliai pakeisti nuomonę apie būsimą savo ateities pasirinkimą: „Visada maniau, kad studijuosiu visuomenės sveikatą, tačiau apsilankiusi visuomenės sveikatos paskaitoje supratau, kad ši sritis – ne man.“ Andželika Turčiakaitė iš Klaipėdos „Žemynos“ gimnazijos po paskaitų KU mano atradusi tai, kuo norėtų užsiimti gyvenime: „Socialinio darbo paskaita vyko Šv. Pranciškaus onkologijos centre, dėstytoja plačiau papasakojo apie socialinio darbo specifiką, man tai labai įdomu.“

Moksleiviai džiaugėsi naujais potyriais ir įspūdžiais: „Man patiko tai, kad dėstytojai šiltai ir draugiškai bendravo, jautėsi, jog universitete yra visai kita atmosfera, negu mokykloje“, – pasakojo Arnas Klimašauskas iš Klaipėdos Vytauto Didžiojo gimnazijos. Tadas Jurkus iš Klaipėdos „Žemynos“ gimnazijos pastebėjo, kad per paskaitą, kuri trunka ilgiau nei pamoka – 90 minučių, galima gerokai daugiau išmokti ir įsiminti: „Mokykloje tos 45 minutės pralekia taip greitai, kad, rodos, vos spėji įsidėmėti informaciją.“ Vaikinai pridūrė, kad paskaitos universitete sustiprino norą domėtis ir baigus mokyklą studijuoti išmaniųjų technologijų specialybes.

KU Socialinių mokslų fakulteto Vadybos katedros prof. dr. Ligitos Šimanskienės teigimu, tokie projektai naudingi ne tik moksleiviams, bet ir dėstytojams: „Bendraudami su moksleiviais suvokiame, kokia bus naujoji karta, po keleto metų įstosianti į universitetą. Tai mus skatina permąstyti studijų programas, informacijos pateikimo, siekiant išlaikyti jų dėmesį, būdus.“

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder