Muzikantai, grojantys pučiamaisiais instrumentais, prieš pasirodymą turėtų išgerti burokėlių sulčių – tai...
Sveikata
Mokslininkai: gerkite pieną užkąsdami duonos plutele
Reguliarus karvės pieno vartojimas 15-20 proc. mažina riziką susirgti širdies-kraujagyslių ir vėžinėmis ligomis. Prie tokios išvados priėjo britų universitetų Redingo ir Kardifo mokslininkai.
Jų atlikti tyrimai parodė, kad karvės piene yra medžiagų, pasižyminčių savybėmis apsaugoti žmogaus organizmą nuo įvairiausių ligų.
Jų atradimas prieštarauja tradiciniam šiuolaikinio mokslo požiūriui, esą pieną vartoti reikia labai atsargiai dėl jame esančių aktyvių cheminių medžiagų.
Tačiau britų mokslininkai paneigia šį požiūrį. Jų atlikti bandymai rodo, kad pienas palaiko širdies darbą, menkina insulto riziką, taip pat mažina galimybę susirgti vėžiu, išskyrus prostatos vėžį.
"Pasirodo, pienas ne tik sustiprina kaulus - jame esančios aktyvios cheminės medžiagos stiprina imuninę žmogaus sistemą", - pareiškė tyrimo vadovas profesorius Jenas Givensas (Yen Givens).
Tyrimo metu nustatyta, kad unikalių gydomųjų savybių turi ir paskrudinta duonos plutelė. Kaip nustatė vieno Indijos universiteto mokslininkai, joje esančios cheminės medžiagos neleidžia susiformuoti ir vystytis vėžinėms ląstelėms, pirmiausia žmogaus skrandyje ir žarnyne.
Eksperimentai, atlikti su žiurkėmis, parodė, kad duonos plutelių vartojimas 72 proc. mažina tikimybę susirgti piktybinėmis opomis.
Ir vis dėlto kol kas mokslininkai iki galo argumentuotai nepaaiškino duonos plutelėje esančių antioksidantų poveikio. Dabartiniai specialistų tyrimai tik patvirtino vokiečių mokslininkų išvadas - jie dar 2002 metais pranešė apie ypatingas duonos plutos savybes, padedančias įveikti vėžines ląsteles.
Eltos inf.
reklama
Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.
Tavo komentaras
Šiandien VE.lt skaitykite
Sveikata
Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras informuoja, kad gegužės 28-ąją minima Tarptautinė...
Dauguma tėvelių augindami mažylius susidūrė su jų apetito stokos problema. Kartais mažyliai...
Pacientai asmens sveikatos priežiūros įstaigose neretai verčiami sumokėti už paslaugas, kurių...
Vakarų Lietuva, Paskelbta prieš 1 val.
Kultūros naujienos, Paskelbta prieš 1 val.
Kriminalai, Paskelbta prieš 2 val.
Jūra, Paskelbta prieš 3 val.
Naujienos

Plačiame Palangos kelyje - smūgis į užpakalį (3)

Klaipėdos penktadienis, gegužės 25-oji

Šeštadienį, gegužės 26-ąją, Klaipėdoje tuokiasi

Neringos garbės piliečio vardas - Aloyzui Pusliui (1)
reklama
Įvairybės
Horoskopai
Sveikinimai
Orai Klaipėdoje
Šiandien
Rytoj
Poryt
Naktį
8

7

8

Dieną
20

18

19

Savaitės lankomiausi
Daugiausiai komentuoti










































































