Pasak LNK generalinės direktorės Zitos Sarakienės, BTV įsigijimas buvo vienas pagrindinių žingsnių įgyvendinant LNK strategiją sukurti didžiausią, stipriausią ir į visus auditorijos segmentus orientuotą televizijos kanalų grupę." Sieksime, kad BTV veiktų pelningai, optimizuodami jos veiklos kaštus ir sinergizuodami personalo struktūrą su LNK grupe", - sako Z. Sarakienė.
„Džiaugiamės, kad LNK įvertino BTV kaip stiprų kanalą. Pastaruoju metu BTV turėjo daugiau nei 6 proc. auditorijos, šio televizijos kanalo rinkos dalis nuolat auga, - sako BTV vadovas Liutauras Elkimavičius.
Didžiausios televizijų grupės LNK rinkos dalis, prisijungus BTV, išaugo daugiau nei 6 procentais ir gegužę sudarė trečdalį TV auditorijos (30 proc.) Palyginti TV3 grupės auditorijos dalis buvo 19,8 proc.
Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, gegužę populiariausios šalyje televizijos LNK žiūrovų dalis sudarė 17,7 proc., TV1 - 3,2 proc., „Info TV" - 2,5 proc., „Liuks!" - 0,6 proc., TV3 teko 14,8 proc., TV6 - 3,6 proc., TV8 - 1,4 proc. rinkos dalies.
Rašyti komentarą