Eiles sukuria neateinantys pacientai

Eiles sukuria neateinantys pacientai

Mėnesį vizito pas odos ligų gydytoją laukusi moteris įsitikinusi, kad eilės gydymo įstaigoje sukurtos dirbtinai - esą apsilankymo dieną ji rūbinėje tematė tris paltus, o medikai, anot jos, sėdėjo be darbo.

Klaipėdietė Živilė pasakojo, kad, turėdama siuntimą ir panorusi užregistruoti savo vaiką pas dermatologą, sužinojo, kad teks laukti mėnesį. Pagaliau atėjus konsultacijos laikui, moteris su vaiku atvyko į Respublikinės Klaipėdos ligoninės Odos ir venerinių ligų polikliniką Jūros gatvėje.

"Buvo paskirtas laikas beveik 16 valandą. Rūbinėje matėme tik tris paltus. Visame aukšte mes su vaiku buvome vieninteliai pacientai, o mums dar liepė palaukti. Sėdėdama prie kabineto girdėjau, kaip geras dešimt minučių kabinete kalbėjo apie kainas, infliaciją, atlyginimus. Žmonių nėra, o mes dar turėjome laukti, kol jos ten pasišnekės", - įpykusi pasakojo Živilė.

Pasak jos, vaikui yra alergija, todėl vis prireikia gydytojų konsultacijos. Moters teigimu, prieš porą metų ji susidūrė su lygiai tokia pat situacija - esą žmonių beveik nebuvo, o reikėjo laukti.

"Kaip gali būti tuščia koridoriuose, jeigu eilėse žmonės laukia po mėnesį? O gal visi iš ryto ten griūva ir popiet tuščia?" - stebėjosi klaipėdietė.

Odos ir venerinių ligų poliklinikos vedėja, gydytoja dermatovenerologė Aldona Kajutytė atkreipė dėmesį į tai, kad poliklinikoje nuolat dirba tik trys gydytojai, yra ir dirbančių tik ketvirčiu etato, tad ir susidaro eilė mėnesiui į priekį.

"Dalį tos eilės sudaro tie pacientai, kurie yra užsiregistravę, ir žinodami, kad neatvyks, savo talono neatšaukia. Neateina ir tie, kuriems belaukiant konsultacijos odos problemos, alergijos praeina ir nusiskundimų jie nebeturi, bet nepraneša, kad neatvyks. Gydytojai tuo metu negali priimti kito paciento ir turi laukti, kadangi būna atvejų, kai pacientas vėluoja. Pacientui skiriama 20 minučių, kartais žmonės pavėluoja ir pusę to laiko, tačiau vis tiek ateina. Todėl gydytojai sėdinčiųjų už durų priimti anksčiau jiems paskirto laiko negali", - aiškino A. Kajutytė.

Medikai yra pastebėję, kad pasitaiko dienų, kai pas kiekvieną gydytoją per dieną neatvyksta net po 5-6 pacientus. Tuomet stengiamasi priimti laukiančius kitus žmones, pirmenybę teikiant žmonėms su mažais vaikais, senyviems pacientams, besilaukiančioms moterims.

Medikės teigimu, labai trūksta pacientų sąmoningumo, norisi, kad jie nebūtų abejingi: "Yra maža dalis žmonių, kurie paskambina, pasikeičia apsilankymo laiką, jeigu žino, kad negalės atvykti. Esame jiems labai dėkingi."

Pasak A. Kajutytės, tuščias poliklinikos koridorius atrodo tada, kai pacientai ateina likus tik kelioms minutėms iki jiems paskirto konsultacijos laiko.

"Tos eilės koridoriuose ir neturėtų būti, jeigu žmonės ateitų tuo laiku, kada paskirta. Tada taip ir būna - vienas išeina, kitas įeina. Todėl ir gali atrodyti, kad visą laiką yra tuščia. Be to, nuo 15.30 val. dirba tik vienas gydytojas, todėl eilės tokiu metu niekuomet nėra ir moteris matė, kad buvo tuščia", - pasakojo gydytoja.

Pasak poliklinikos vedėjos, tuo metu, kai nebūna pacientų, gydytojai tvarko dokumentus.

"Gydytojas nesėdi be darbo, nors pacientams, laukiantiems už durų, atrodo, kad gydytojas tuo metu geria kavą ar ant sofutės miega", - sakė A. Kajutytė ir pridūrė, kad poliklinikoje skubi, neatidėliotina pagalba neteikiama, išskyrus atvejus, kai reikia traukti erkę suaugusiam asmeniui ar priimti vaiką esant generalizuotam viso kūno išbėrimui, o visi kiti pacientai konsultacijoms registruojasi iš anksto.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder