Naujas rekordas vainikavo 1000 km lenktynių pirmosios dienos batalijas

Naujas rekordas vainikavo 1000 km lenktynių pirmosios dienos batalijas

Tapo gražia tradicija, kai jau keleri metai itin turtingoje ir turiningoje 1000 km tarptautinių lenktynių programoje atranda vietos ir drago arba kaip rekomenduoja sakyti kalbininkai – automobilių traukos lenktynės. Būtent jos ir užbaigė pirmosios dienos, pasibaigusios prieš pat vidurnaktį, batalijas.

Šįkart varžytuvės didžiausiame šalies kurorte drago meistrams sutapo su šios sporto šakos šalies čempionato trečiojo etapo batalijomis, kuriose panoro varžytis beveik pusšimtis lenktynininkų iš Lietuvos ir Latvijos.

Kaip ir buvo numatyta čempionato kalendoriuje, varžybos vyko 1/8 mylios (201,168 metro) distancijoje .

Keletą pastarųjų metų per drago lenktynes pliaupdavo lietus, o šį kartą sportininkai galėjo siekti maksimalių rezultatų. Nauja asfalto danga ir idealus tokios varžyboms oras sutraukė kelis tūkstančius greičio mėgėjų, kurie išvydo ir naujus greičio rekordus.

Rekordinį net 210,86 km/val. greitį ties finišo linija kvalifikacijoje sugebėjo pasiekti „Altered Fiat Topolino“ vairavęs Giedrius Jurevičius. Šis PRO klasės lenktynininkas, kurio automobilio ratus suka 1000 AG variklis, kvalifikacijoje užėmė 2-ąją vietą (6,29 sek.), jį vos 0,03 sek. persvara aplenkė Aivaras Štikelis („BMW Altered“).

Tiesa, Aivaro greitis ties finišo linija buvo kiek mažesnis – 199,46 km/val. Itin aukšti rezultatai jau kvalifikacijoje žadėjo bekompromisę kovą – galingiausios klasės finale ir susitiko būtent šie du lenktynininkai, kur pergale džiaugėsi A. Štikelis, o 3-ioji vieta PRO klasėje atiteko BMW vairavusiam Pauliui Vaškeliui.

Gausiausioje A klasėje varžėsi net 21 sportininkas. Pergalę po gražios, atkaklios kovos pasiekė „Honda Civic“ vairavęs Paulius Petkus, finale aplenkęs Eugenijų Gotautą („Mazda MX3“), o trečiuoju prizininku tapo Mantas Gumuliauskas („MitsubishiEclipse“).

B klasėje dominavo svečiai iš Latvijos. Nugalėtoju tapo Rolandas Ozolinis („Honda Jazz“). Jis finale aplenkė Tomą Malkauską (BMW3), o „Citroen Saxo“ vairavęs svečias iš Latvijos AndrejisGolovkoliko trečias.

C klasėje publika azartiškiausiai palaikė „Nissan GT-R“ vairavusią Airidą Beniušienę. Ši lenktynininkė, kvalifikacijoje pasiekusi geriausią rezultatą, nugalėjo ketvirtfinalyje ir pusfinalyje, tačiau finale turėjo pripažinti Ovidijaus Tylenio („Audi Coupe Quattro“) persvarą.

Trečiuoju prizininku šioje klasėje tapo Justas Žilėnas (BMW).

Itin graži kova vyko D klasėje. Čia netikėtai ketvirtfinaliuose pergales iškovojo prastesnius rezultatus kvalifikacijoje parodę sportininkai. O nugalėtoju tapo Kastytis Volbekas („Nissan GT-R“), finale aplenkęs varžybų išvakarėse 30-ąjį gimtadienį šventusį Giedrių Grigulą („Audi 80 Quattro“), o trečiąją vietą užėmė Martynas Kieras („FordEscort“).

Komandų įskaitoje 3-iąjį Lietuvos dragočempionato etapą laimėjo „TijaRacing“ lenktynininkai.

Prizininkus apdovanojęs Palangos miesto policijos komisariato viršininkas Alvydas Katkauskas nuoširdžiai palinkėjo naujų pergalių visiems drago dalyviams ir dar sykį paskatino greičio mėgėjus dalyvauti lenktynėse, o ne ieškoti iššūkių kasdienėse kelionėse.

„Atvažiuokite čia ir kitais metais. Mes tikrai džiaugsimės, jei jums šiame kelyje per 1000 kilometrų lenktynes pavyks pasiekti didesnį nei šiandien užfiksuotą 210 km/val. greitį. Demonstruokite savo ir automobilių galimybes trasoje, o kasdieniame eismo sraute būkite pavyzdžiu kitiems vairuotojams“, - linkėjo A. Katkauskas.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder