Klaipėdos motosporto klubas ruošiasi apginti čempionų titulą

Klaipėdos motosporto klubas ruošiasi apginti čempionų titulą

Naują sezoną pradedantis "Klaipėdos motosporto klubas" (KMK) šįmet pasiruošęs sėkmingai pasirodyti bei apginti Lietuvos čempiono titulą.

Vienuoliktus metus gyvuojantis klubas šiuo metu savo gretose turi 14 narių - tai didžiausia komanda Lietuvoje. Klubo vadovas Audrius Žukaitis, laimėjęs titulą Lietuvos čempionato "B1000" klasėje ir tapęs čempionu "Baltic Rookie Cup" "1000cc" įskaitoje, viliasi, kad artimiausiu metu didės ne tik jo komandos narių, bet ir motosportu besidominčių žmonių skaičius.

Trokšta apginti titulą

"Šiais metais trokštame to paties - surinkti kuo daugiau pirmų vietų ir pritraukti kuo daugiau žmonių. Mūsų kolektyvas labai draugiškas, vienas kitam padedame", - teigė klaipėdietis.

Per klubo istoriją tiek keturračių motokroso varžybose, tiek plento žiedo lenktynėse jėgas išbandęs Klaipėdos motosporto klubo vadovas pasidžiaugė, jog komanda pastaraisiais metais demonstruoja stabilią sportinę formą ir dažnai lipa ant prizininkų pakylos.

Klaipėdos motosporto klubo atstovas Tadas Paulikas pridėjo, jog komanda aukštumas pasiekė tik ilgai, nuosekliai ir kryptingai dirbdama.

Praėjusiais metais KMK sėkmingai pasirodė ir užsienio turnyruose, tad klubo pavadinimas vis labiau žinomas ne tik Lietuvoje - komandai teko savo sugebėjimus pademonstruoti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje.

Paklaustas, ar išlaikyti sportinį motociklą yra sudėtinga, A. Žukaitis neslėpė, jog šis malonumas reikalauja ne tik didelių investicijų, bet ir laiko.

"Motociklo išlaikymas kainuoja daug. Jeigu tenka važinėti po užsienio šalis, pinigų reikia dar daugiau. Tačiau turime rėmėjų, kurie mums padeda. Patys remontuojame, tai sutaupome. Klubas turi savo transportą - autobusus", - sakė klubo vadovas.

Trūksta trasų

Prasidėjus vasaros sezonui gatvėse pastebima vis daugiau motociklininkų. Nors pasigirsta kalbų apie jų sukeliamas avarijas ir nelaimingus įvykius, A. Žukaitis įžvelgia vis daugiau pozityvo.

"Padėtis taisosi - nėra taip, kaip seniau, jog motociklininkai važiuotų lyg be galvos. Prie to stipriai prisidėjo policija - teisės atimamos už menkiausius pažeidimus, - sakė jis. - Tačiau patys automobilių vairuotojai nemato motociklininkų - daugelyje avarinių situacijų kaltas būna automobilio vairuotojas, ne motociklininkas. Siūlome važiuoti į trasas, išsilieti, kur nėra nei mašinų, nei stulpų, nei suoliukų, nei stotelių. Ten galima išnaudoti visą motociklo galią ir pajausti tikrą sportinį malonumą. Gatvėmis reikia važiuoti atsargiai ir save saugoti."

Beje, klubo atstovas T. Paulikas dėmesį atkreipė ir į esamos infrastruktūros problemas. Ne paslaptis, jog dėl trasų trūkumo Lietuvos čempionato etapai vyksta ne tik Kaune, bet ir Estijoje, Latvijoje bei Lenkijoje.

"Klaipėdos apskrityje visiškai nėra reikiamų trasų. O ir Kauno trasa neatitinka pasaulinių standartų. Trasų labai trūksta Lietuvoje. Jeigu futbolas neturi stadiono, tai ką kalbėti apie motosportą", - ironizavo T. Paulikas.

KMK šįmet ketina jėgas išbandyti ne tik Lietuvos čempionate, bet ir keliuose Lenkijos čempionato etapuose, kurie vyks Slovakijoje ir Vengrijoje. Jau gegužės 19 d. klubo laukia pirmasis Baltijos šalių čempionato varžybų etapas Estijoje, Pernu mieste, "Auto24ring" trasoje.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder