Klaipėdos motosporto klubas pasiruošęs naujiems iššūkiams

Klaipėdos motosporto klubas pasiruošęs naujiems iššūkiams

Naują sezoną pradedantis Klaipėdos motosporto klubas (KMK), po praėjusių metų sezono nesėkmių, grįžta su naujomis jėgomis ir naujais iššūkiais.

Dvyliktus metus gyvuojantis klubas šiuo metu savo gretose turi 11 narių. Tai yra didžiausia motosporto komanda Lietuvoje.

Klubo vadovas Audrius Žukaitis, laimėjęs titulą Lietuvos čempionato "B1000" klasėje ir tapęs čempionu "Baltic Rookie Cup" "1000cc" įskaitoje, viliasi, kad artimiausiu metu didės ne tik jo komandos narių, bet ir motosportu besidominčių žmonių skaičius.

Trokšta susigrąžinti titulą

"Šiais metais trokštame grįžti į pirmaujančių gretas. Mūsų komandą papildė daug naujų narių, iš jų viena mergina. Tikimės ir esame atviri visiems norintiems tapti mūsų klubo nariais. Mūsų kolektyvas labai draugiškas, vienas kitam padedame", - teigė klaipėdietis.

Per klubo istoriją tiek keturračių motokroso varžybose, tiek plento žiedo lenktynėse jėgas išbandęs Klaipėdos motosporto klubo vadovas pasidžiaugė, jog komanda pastaraisiais metais demonstruoja stabilią sportinę formą ir dažnai lipa ant prizininkų pakylos, ne išimtis bus ir šie metai.

Klaipėdos motosporto klubo atstovas Tadas Paulikas pridėjo, jog komanda aukštumas pasiekė tik ilgai, nuosekliai ir kryptingai dirbdama.

Praėjusiais metais KMK narius ne visada lydėjo sėkmė, bet nepaisant to pavyko užlipti ant prizininkų pakylos laiptelio ir ne vieną kartą. Klubo nariai pasiekė gerų rezultatų ir užsienio turnyruose, tad klubo pavadinimas vis labiau žinomas ne tik Lietuvoje - komandai teko savo sugebėjimus pademonstruoti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje.

Paklaustas, ar išlaikyti sportinį motociklą yra sudėtinga, A. Žukaitis neslėpė, jog šis malonumas reikalauja ne tik didelių investicijų, bet ir laiko.

"Motociklo išlaikymas kainuoja daug. Jeigu tenka važinėti po užsienio šalis, pinigų reikia dar daugiau. Tačiau esame dėkingi savo rėmėjams, kurie mums padeda. Be jų mūsų klubas nebūtu pasiekęs tokiu aukštų rezultatų. Be to patys remontuojame bei prižiūrime savo motociklus, tai sutaupome.

Trūksta trasų

Prasidėjus vasaros sezonui gatvėse pastebima vis daugiau motociklininkų. Nors pasigirsta kalbų apie jų sukeliamas avarijas ir nelaimingus įvykius, A. Žukaitis įžvelgia vis daugiau pozityvo. "Padėtis taisosi - nėra taip, kaip seniau, jog motociklininkai važiuotų lyg be galvos. Prie to stipriai prisidėjo policija - teisės atimamos už menkiausius pažeidimus, - sakė jis. - Tačiau patys automobilių vairuotojai nemato motociklininkų - daugelyje avarinių situacijų kaltas būna automobilio vairuotojas, ne motociklininkas. Siūlome važiuoti į trasas, išsilieti, kur nėra nei mašinų, nei stulpų, nei suoliukų, nei stotelių. Ten galima išnaudoti visą motociklo galią ir pajausti tikrą sportinį malonumą. Gatvėmis reikia važiuoti atsargiai ir save saugoti." Beje, klubo atstovas T. Paulikas dėmesį atkreipė ir į esamos infrastruktūros problemas. Ne paslaptis, jog dėl trasų trūkumo Lietuvos čempionato etapai vyksta ne tik Kaune, bet ir Estijoje, Latvijoje bei Lenkijoje. "Klaipėdos apskrityje visiškai nėra reikiamų trasų. O ir Kauno trasa neatitinka pasaulinių standartų. Jeigu futbolas neturi stadiono, tai ką kalbėti apie motosportą", - ironizavo T. Paulikas.

Lenktyniavo Estijoje

Praėjusį savaitgalį klubo atstovai dalyvavo pirmajame Baltijos šalių čempionato varžybų etapas Estijoje, Pernu mieste, "Auto24ring" trasoje. Šiose varžybose dalyvavo keturi Klaipėdos motosporto klubo nariai.

Klubo vadovas A. Žukaitis "Super bike" klasėje parodė puikų pavyzdį - iškovojo antrąją vietą. "C1000" klasės varžybose Marius Blažys liko arti prizininkų gretų - užėmė penktąją vietą.

"B1000" klasės varžybose sėkmės pritrūko T. Paulikui. Šis, likus 3 ratams iki varžybų pabaigos, patyrė avariją ir buvo priverstas baigti lenktynes.

"Išgyvensiu. Šonas pabraižytas ir tiek", - "Vakarų ekspresui" sakė T. Paulikas.

Ketvirtasis KMK klubo narys, lenktyniavęs "C1000" klasėje, nebaigė varžybų.

Klaipėdos motosporto klubo rėmėjai:

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder