Vienuoliktokė: "Nemėgstu, kai mokytojas atsainiai dirba savo darbą"

Vienuoliktokė: "Nemėgstu, kai mokytojas atsainiai dirba savo darbą"

Tęsiame projektą "Mokinio dienoraštis", kurio tikslas - atidžiau pažvelgti į mokinio kasdienybę, fiksuoti jam tenkančias užduotis mokykloje ir už jos ribų, paanalizuoti, kiek ir kam jis skiria savo laiko.

Šį sykį savo dienotvarke pasidalijo klaipėdietė vienuoliktokė Lina (vardas pakeistas. - Autor. past.).

Nors mergina mokosi gerai, visgi ji turi savo filosofiją apie mokyklose taikomą mokymo metodiką.

"Nepripažįstu namų darbų. Mano nuomone, neturėtų jų iš viso būti, užtenka visko ir mokykloje. Juk ir taip pusę dienos mokykloje prasėdime, o likusį laiką turime ruošti namų darbus. Aš noriu turėti ir laisvalaikį, kurio, deja, daug kas iš mano bendraamžių visai neturi, nes daro namų darbus", - savo filosofiją dėstė Lina.

Tik kava

Vienuoliktokė kas rytą keliasi 5.30 val. "Kad spėčiau išgerti kavos ir į dušą", - paaiškina mergina.

Beje, ji turi ir rytinių pareigų - reikia išvesti į lauką pusvalandžiui šunį. Be to, prieš mokyklą esą norisi ir makiažą pasidaryti, ir susišukuoti. Paprastai tik ryte ji susideda tai dienai reikalingas knygas bei sąsiuvinius.

"Pavalgyti dažniausiai nespėju, bet mūsų šeimoje niekas pusryčių nevalgo, tik mažasis brolis. Tad pavalgau mokykloje - kartais nusiperku spurgą", - pasakojo Lina.

Iš namų moksleivė išeina 7.40 val., nes iki gimnazijos dar tenka pavažiuoti autobusu.

Svarbu - koks mokytojas

Tą dieną, apie kurią pasakojo mergina, jai buvo 8 pamokos. Viena mėgstamiausių jos pamokų - anglų, tačiau apie ją mergina negalėjo nieko papasakoti, nes neseniai pasikeitė mokytoja, tad praktiškai dar nebuvo nė vienos normalios pamokos.

"Antra pamoka - etika. Pasakysiu trumpai - sunku diskutuoti apie tam tikrus dalykus grupėje, kuri yra tiek pasyvi, kad mokiniai, paklausti mokytojos, nesiteikia net atsakyti. Bet man patinka tai, kad mokytoja provokuoja. Provokuoja prieštarauti jai, provokuoja išsakyti savo nuomonę, smagu, kai pamokos ne vadovėlinės, o susidėlioji, kas tau asmeniškai yra priimtina, normalu, o kas ne", - pasakojo Lina.

Mergina neslėpė, kad simpatijos vienai ar kitai pamokai labai priklauso nuo to dalyko mokytojo.

"Pavyzdžiui, anksčiau labai nemėgau matematikos, bet šiemet patekau pas labai gerą mokytoją. Dabartinis mokytojas yra vertas šio vardo. Motyvuoja, padaro matematiką įdomią. Dabar jos nebevengiu, dabar man labai patinka spręsti uždavinius, nors mąstau apie studijas menų srityje. Gal kada nors studijuosiu vadybą, nežinia", - pasakojo vienuoliktokė.

Per lietuvių - piešia

Lina pasakojo atradusi įdomų būdą, kaip lengviau įsisavinti per pamokas mokytojų pateikiamą informaciją. Mergina sako, kad jai puikiai padeda piešimas.

"Labai prailgsta dvi iš eilės lietuvių kalbos pamokos. Žinoma, įdomu nagrinėti kūrinius, mokytoja tiesiog mėgaujasi jais ir tai labai padeda mokyti. Anksčiau klausydavausi mokytojos pakėlusi galvą ir sunkiai ką išgirsdavau, užsimiegodavau, bet atradau piešimą, kuris man žymiai geriau padeda pamokos turinį įsisavinti. Piešiu, nuolat komentuoju tyliai teksto prasmes, jei kas neaišku - klausiu mokytojos. Nemaniau, kad piešimas man taip padės įsisavinti informaciją, galvodavau, kad tai tik blaško", - dalijosi savo atradimu moksleivė.

Ypač ji sakė nusivylusi biologijos mokytoju, nes per šią pamoką pusę laiko mokiniai "muša dinderį"

"Esu labai nusivylusi nauju mokytoju, pusę pamokos nieko neveikiame, kitą pusę užsirašome du tris sakinius. Nemėgstu, kai žmogus taip atsainiai dirba savo darbą. Tiesiog erzina tas nieko neveikimas ir laiko stūmimas", - atsiduso mergina.

Tikriausiai jau nereikia minėti, kad pati mėgstamiausia Linos pamoka - dailė. Pasak jos, ji turi patį geriausią dailės mokytoją.

"Jei turiu langų per visą savaitę, ateinu pas jį į klasę ir piešiu, kuriu. Būtent šis mokytojas mane ir motyvavo gyvenimą sieti su menais. Sunkiausia, žinoma, kai būna kūrybinės krizės. Tada einu iš proto, nes negaliu kurti, galva tuščia", - atviravo Lina.

Apie paskutinę - kūno kultūros pamoką mergina užsiminė tik tiek, kad sportuoti jai sekasi sunkiai.

Mėgsta pasibastyti mieste

"Po mokyklos per pietus vėl išvedu šunį ir vykstu į tapybos kursus. Kursai vyksta apie 2,5 valandos. Po to, kaip ir kiekvieną dieną, pabūnu kur nors mieste, išgeriu kavos, pailsiu po visos dienos ir grįžtu namo. Nemėgstu būti vienoje vietoje, ieškau vis naujų.

Namie, jei yra galimybė, pavalgau vakarienę. Ne visada norisi, ne visada būna likę. Kaip ir minėjau, namų darbų nepripažįstu, tad stengiuosi tai, kas užduota, atlikti dar mokykloje, o jei nespėju - vakare skiriu tam laiko, arba ne. Priklauso nuo nuotaikos", - šypsodamasi savo vienos dienos apžvalgą užbaigė Lina.

Kviečiame visus tėvelius dalyvauti šiame projekte - anonimiškai aprašyti vieną savo mokyklinuko dieną ar savaitę ir atsiųsti laišką el. p. [email protected]. Taip pat galite tiesiog pranešti apie norą dalyvauti tokiame eksperimente ir žurnalistai patys aprašys jūsų vaiko dieną.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder