Tauralaukiui ir Mazūriškėms - daugiau autobusų

Tauralaukiui ir Mazūriškėms - daugiau autobusų

Klaipėdos uostamiesčio transportininkų tvirtinimu, prabėgus porai savaičių po atliktos viešojo transporto reformos nepasitenkinimo vis dar sulaukiama tik iš Tauralaukio ir Mazūriškių gyventojų.

Nors sukurtas naujasis 7 maršrutas (Mažūriškės - Klaipėdos universitetinė ligoninė) nėra toks populiarus kaip tikėtasi, žadama, kad nuo pirmadienio jo autobusiukai rytinio ir popietinio piko metu važiuos dažniau.

"Jei iki šiol per mažai keleivių buvo tik dėl pernelyg reto 7-ojo autobusiuko važiavimo grafiko, kaip teigiama dabar, tai pakeitus grafiką jų turėtų padaugėti", - antradienį pas Klaipėdos merą vykusio pasitarimo metu sakė VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktorius Gintaras Neniškis.

Jis paminėjo ir tokį įdomų faktą, kad 7-ojo maršruto autobusiukams jau net kelis kartus teko keisti padangas dėl to, kad Mazūriškėse esančioje galinėje stotelėje kažkas pribarstydavo varžtų.

Taip pat dažniau pradės kursuoti ir 14 autobusas. Tai turėtų būti naudinga ir Kretingos gatvės gyventojams, kurie nuo rugsėjo iki miesto centro gali nusigauti tik su šiuo autobusu. Tiesa, tai bus padaryta iki Kalotės pradėjusio kursuoti 17 autobuso sąskaita, nes dėl Joniškės gatvės rekonstrukcijos sutrumpėjus jo trasai čia smarkiai sumažėjo keleivių skaičius.

Tačiau įgyvendinti gyventojų prašymų pratęsti 14 autobuso maršrutą iki Tauralaukio galo, anot G. Neniškio, neįmanoma, nes ten esančios gatvės neatitinka autobusų eismui keliamų reikalavimų. Lygiai taip pat negalima patenkinti ir Paupio gyventojų norų, kad 17 autobusas suktų į Jaunystės gatvę, nes ši yra per siaura.

KKT duomenimis, antrąją rugsėjo savaitę naujais privežamaisiais maršrutais važiavo 26 proc. daugiau keleivių nei pirmąją. Iš viso - 17 200. Daugiau nei pusė keleivių (10 tūkst.) rinkosi 2A ir 11A maršrutus. Ženklaus jų didėjimo tikimasi nuo spalio pradžios.

G. Neniškis taip pat pripažino, kad naujų maršrutų autobusiukuose dirba daugelis buvusių "maršrutininkų", tad pagal seną įprotį jie vis dar lenktyniauja su autobusais, nesilaiko tvarkaraščių ar nevažiuoja iki maršruto pabaigos, o kartais net neišduoda bilietėlio.

KKT vadovas taip pat pabrėžė, kad artimiausiuose planuose yra uostamiesčio savivaldybei priklausančių priemiestinių maršrutų integracija į bendro bilieto sistemą. Be kitų pranašumų keleiviams, tai dar sudarytų galimybę užtikrinti papildomą susisiekimą Baltijos prospekto gyventojams, nes čia dabar kursuoja tik 21 maršruto autobusai.

G. Neniškis vakar taip pat priminė, kad šiuo metu yra atliekami skaičiavimai, kiek nuo kitų metų galėtų mažėti bilietėlių kaina. Galutiniai rezultatai turėtų paaiškėti jau šio mėnesio pabaigoje arba spalio pradžioje.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder