"Lesto" bendrovei kalotiškių skundai - nė motais?

"Lesto" bendrovei kalotiškių skundai - nė motais?

Nors Kalotėje problemos dėl elektros tiekimo jau sutvarkytos, gyventojai vis tiek skundžiasi bendrovės "Lesto" darbu. Ir ne vien dėl elektros dingimo padarytos žalos. Kalotiškiai teigia, jog kompanija "Lesto" nepateikia reikiamos informacijos apie incidentus, maža to – nesilaiko tam tikrų sutarties principų.

Padaryta žala - nemenka

Kalotės gyventojas Igoris Knežėvas skundėsi, jog situacija dėl elektros dingimo kainavo ne tik daug nervų, bet ir pridarė daug materialinių nuostolių

"Man, pavyzdžiui, sugedo lauko šviestuvas. Kas man už jį sumokės? Be to, dabar atsirado problemų su kompiuteriu, o to iki elektros dingimo nebuvo. O vienas kaimynas, kuris namie turi didelį, tūkstančius litų kainavusį, žuvų akvariumą, buvo persigandęs, jog akvariumas gali sugesti. Rizika juk iš ties didelė – be nuolatinio elektros tiekimo prietaisai genda", – skundėsi gyventojas.

I. Knežėvas patikino, jog ir kiti kaimynai taip pat patyrė smulkių nuostolių. Tai patvirtino ir bendrijos "Naujoji Kalotė" pirmininkas Mindaugas Beresnevičius. "Žmonėms sugedo katilai, kiti elektros prietaisai. Žodžiu, žalos buvo pridaryta nemažai", – teigė pirmininkas.

Nuostolius padengia draudimas?

Pasiteiravus, kas gi atlygina patirtą žalą, M. Beresnevičius teigė, jog atvejų, kad su bendrove "Lesto" dėl padarytų nuostolių būtų bylinėjamasi tiesiogiai – nėra.

"Visos taisykles išdėstytos būsto draudimo polise. Draudėjas ir atlygina padarytą žalą. Dar nesu girdėjęs, jog pati kompanija kompensuotų nuostolius. Viskuo rūpinasi draudimas", – teigė bendrijos pirmininkas.

Tačiau M. Beresnevičių labiausiai piktina ne padaryta žala, o tai, jog elektros kompanija nesilaiko susitarimų.

"Esame su kompanija pasirašę sutartį. Deja, jos nebuvo paisoma. Mums nebuvo suteikta reikiama informacija, nebuvo ir pasiteirauta, ar elektra jau atsirado, ar ne. Jokio bendravimo. Beje, nepranešama apie planuojamus projektus, darbus", – piktinosi pašnekovas.

Jis taip pat teigė, jog taip gaišinamas brangus klientų laikas, žmonėms kainuoja ir skambučiai telefonu, kai reikia aiškintis susidariusio įvykio aplinkybes. Anot M. Beresnevičiaus, sunku būtų suskaičiuoti, kiek kartų dėl elektros dingimo buvo skambinta.

Netiki, kad padėtis keisis

Kadangi neišsprendžiama situacija Kalotėje tęsiasi jau ne vienerius metus, nieko nauja nepasakė ir "Lesto" atstovas žiniasklaidai Ernestas Naprys.

"Įvyko avarinis gedimas, operatyvinės brigados kuo skubiau ėmėsi darbų. Šiuo metu situacija Kalotėje yra gera, elektros tiekimas gyventojams sutvarkytas. Jei kyla kažkokių problemų, gyventojai visuomet gali kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių", – abejingu liko E. Naprys.

Konkretaus atsakymo, kodėl būtent šiame Klaipėdos rajone kyla problemų dėl elektros, "Lesto" atstovas nepateikė. "Naujoji Kalotė" bendrijos pirmininkas M. Beresnevičius teigė, jog nesklandumai dėl elektros tiekimo Kalotėje tęsiasi jau 5 – 6 metus, todėl, jo manymu, padėtis gyvenvietėje dar ilgai nesikeis.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder