Jau vienuoliktą kartą per visą Lietuvą nuvilnijo „Darom“ banga. Prie šios gražios...
ve > Žinios > Lietuva > Vakarų Lietuva
Vakarų Lietuva
Klaipėdoje pasigedo naktinio transporto
Teigiama, jog naktiniai maršrutai pagelbėtų ne tik besilinksminantiems studentams, bet ir smulkiajam verslui bei merdėjančiam senamiesčiui.
© Redakcijos archyvo nuotr.
Klaipėdos smulkaus ir vidutinio verslo taryba aptarė visuomeninio transporto uostamiestyje padėtį. Svarstyta ar Klaipėdos viešojo transporto sistema užtikrina reikiamą susisiekimą miesto teritorijoje. Be to, dar kartą prisiminta jau ne kartą kelta problema - naktinio transporto nebuvimas.
VšĮ "Klaipėdos keleivinio transporto" (KKT) direktorius Gintaras Neniškis tikino, jog Klaipėda labai patogus miestas viešajam transportui, maršrutai yra išdėstyti gana patogiai, balansas tarp viešojo transporto ir maršrutinių autobusų yra tinkamas ir to, ką miestas turi, visiškai pakanka. Be to, priminė, jog Klaipėda, bene vienintelis miestas, kur viešojo transporto sistema save išlaiko pati.
Klaipėdos verslininkų asociacijos pirmininkas Airidas Tamavičius G. Neniškiui perdavė uostamiesčio studentų nuogąstavimus, jog mieste trūksta naktinio transporto. Esą ilgiau pasilinksminus centre ar senamiestyje tenka sukti galvą, kaip parsigauti namo. Šios problemos išsprendimas A. Tamavičiaus manymu, pagelbėtų ne tik studentams, bet ir smulkiajam bei vidutiniam verslui - t. y. kavinėms bei kitoms pasilinksminimo vietoms, kur ilgiau užsibūtų miesto jaunuomenė, be to, toks sprendimas padėtų gaivinti ir senamiestį.
Kalbėdamas apie naktinį transportą, G. Neniškis užsiminė, jog paskutinis autobusas iš miesto stoties išvažiuoja 22.50 val., o vėliau dar maždaug valandą poreikį tenkina maršrutiniai autobusai. Prieš porą metų maršrutiniai autobusai važiuodavo ilgiau - maždaug iki 2 val nakties, tačiau situacijai pasunkėjus imta ieškoti kaip sutaupyti ir naktiniai reisai dingo. Paleisti didžiulį autobusą naktinėmis miesto gatvėmis, G. Neniškio manymu, pernelyg didelė prabanga, mat autobusas važiuotų pustuštis. "Šiaip tai autobusai gali važiuoti kad ir kiaurą naktį, jei tik bus kam už tai sumokėti", sakė KKT vadovas. Jis siūlė patiems maršrutininkams pagalvoti apie grįžimą prie naktinių reisų.
Dar vienas pasiūlymas, anot G. Neniškio, integruosiantis maršrutinius autobusiukus į viešąjį transportą, tai jau rudenį planuojami skersiniai maršrutai. Pasak jo, Klaipėdos viešasis transportas aptarnauja tik išilgines miesto gatves, o norintiems nusigauti, pavyzdžiui, iš Minijos g. į Šilutės pl. tai padaryti sudėtinga. Jo teigimu, maršrutiniai autobusai galėtų būti priskirti prie viešojo transporto ir tokiais pat tarifais vežioti žmones skersinėmis miesto gatvėmis.
A. Tamavičius priminė, jog smulkieji vežėjai jau anksčiau yra siūlę ir daugiau integracijos būdų, kad ir tais pačiais vakarais pakeisti pustuščius autobusus. Taip pat, pasak A. Tamavičiaus, dar pernai miesto savivaldybei buvo siūlyta, jog maršrutiniai autobusai galėtų keleivius vežti taikydami jiems lengvatas kaip ir miesto autobusuose. Tikinama, jog už tai nebūtų prašoma savivaldybės kompensacijos. Tiesa, teigiamo atsakymo nebuvo sulaukta.
Susitikimo metu nutarta, jog A. Tamavičius pateiks raštiškus apibendrintus pasiūlymus ir bus ieškoma galimybės suderinti visų šalių interesus.
Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.
Komentarai
Tavo komentaras
Šiandien VE.lt skaitykite
Vakarų Lietuva
Klaipėdos rajono savivaldybė vicemerės Rūtos Cirtautaitės iniciatyva organizuoja „Gražiausios šimtmečio sodybos“ konkursą!
Klaipėdos rajono savivaldybės tarptautinių projektų programos valdybos posėdyje, kuriam pirmininkavo mero pavaduotoja...
Šventosios uosto ledai pajudėjo – Vyriausybė patvirtino uosto perėmimui būtinas įstatymo pataisas
(5)
Meras Šarūnas Vaitkus savo asmeninėje paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ vakar paliko įrašą:...
Klaipėda, Paskelbta prieš 6 val.
Sportas, Paskelbta prieš 8 val.
Sveikata, Paskelbta prieš 9 val.
Vakarų Lietuva, Paskelbta prieš 10 val.
Naujienos

"Neptūnas" pralaimėjo Kėdainiuose

Dangaus veidrodis Atgimimo aikštėje bus kaip altorius (4)

Klaipėdiečiai rekordus gerino Lenkijoje

Tikrino vaisių įmonę ir rado narkotikų (2)
Įvairybės
Sveikinimai
Savaitės lankomiausi
Daugiausiai komentuoti
Neteisybė
2012-05-09 09:50
IP: 193.219.187.22
Kada autobusuose atsiras kasos aparatai???? Kas čia per išimtis? Kas garantuoja skaidrumą?? Kodėl nevienodos konkurencinės sąlygos??? Mažėji privalo, o stambieji savivaliauja.
Naktinukas
2012-05-09 08:00
IP: 86.100.73.18
Gerai skamba "pagelbėtų besilinksminantiems studentams" :) Visi įsivaizduojam, kaip atrodo "besilinksminantys" žmonės. Pas būdvardis "linksmas" = "girtas". O girti - betvarkės garantas. Kas tokiais atvejais "pagelbės" vairuotojams ir autobusui? Ypač minėtos Melnragės maršrute. Tol, kol bus pilna neadekvačių žmonių, naktinius autobusus matysime kaip savo ausis.
Nėra derinimo
2012-05-09 07:29
IP: 78.61.56.179
Miesto visuomeninio transporto funkcija užtikrinti tinkamą gyventojų susisiekimą, bet kuriuo gyventojams reikalingu maršrutu ir bet kuriuo laiku.
Dėl to, kad reikiamu laiku, tarkime vakarais, stambusis transportas nepakeičiamas smulkiuoju kenčia visi Klaipėdos gyventojai, dėl to: išauga pravažiavimo kaina, nes autobusai važinėja pustuščiai; sukeliamas vakariais gatvėse didelis triukšmas; išauga miesto oro užterštumas, su kuriuo kaip su vėjo malūnais pastaruoju metu bando kovoti Klaipėdos miesto valdžia. Šioje situacijoje vienintelis kas turi naudą tai tik Klaipėdos autobusų parkas, visi kiti tik tenkiname Autobuso parko poreikius.
Visi komentarai (6)