"Smeltė" planuoja atleisti vos ne pusę darbuotojų.

Vakar laivų krovos AB "Klaipėdos Smeltė" buvo surengta spaudos konferencija diskusija, kurioje dalyvavo "Smeltės" generalinis direktorius Martinas Gusiatinas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas, Seimo nariai Rimvydas Vaštakas, Valentinas Greičiūnas ir kt.
Ir vėl "Smeltės" krantinių rekonstrukcijai lėšų skirti kol kas nenumatoma, nors tai daryti žadama jau seniai. Uosto investicijų programoje, kuri šiuo metu teikiama Vyriausybei tvirtinti, 82-89 krantinių rekonstrukcijai lėšų planuojama skirti tik 2004-2005 metais. Jeigu tokia programa bus patvirtinta, "Smeltės" administracija teigia būsianti priversta atliesti iki 160 iš 360 dabar šioje bendrovėje dirbančių darbuotojų. Beje, "Vakarų eksprese" dar pernai buvo nemažai rašoma apie šią problemą ir pažadus ją spręsti. Su "Smeltės" darbuotojais buvo susitikęs Uosto direkcijos direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas, darbuotojai rašė laišką premjerui Algirdui Brazauskui, tačiau reikalai nejuda iš vietos, ir gana. Vakar M. Gusiatinas žiniasklaidos akivaizdoje pareiškė, jog manąs, kad "Smeltės" verslas yra žlugdomas sąmoningai. Jis klausia, už ką ši bendrovė moką mokesčius Uosto direkcijai. Ir šiemet "Smeltės" dokininkai mechanizatoriai parašė laišką premjerui Algirdui Brazauskui, kuriame teigiama, jog jie pasilieka teisę aktyviau kovoti prieš bendrovės žlugdymą ir visomis priemonėmis ginti savo teisę dirbti.
S. Dobilinskas teigė, jog svarbiausia uosto vartai ir viskas bus daroma pradedant nuo vartų ir einant pietinės uosto dalies link, kad kol kas kitiems projektams nėra pinigų, kad jų bus tik tiek, kiek pavyks surinkti rinkliavų, sąmoningai, pasak jo, niekas nieko nežlugdo. Pasak S. Dobilinsko, ir taip Klaipėdos uosto pajėgumai dabar yra per metus krauti 30 mln. tonų, o kraunama tik 17 mln. tonų, taigi dar yra neišnaudotų rezervų.
R. Vaštakas Susisiekimo ministerijos politiką pavadino tragiška. V. Greičiūnas atkreipė dėmesį į vidinę krovos kompanijų konkurenciją uoste, kuri uostui naudos nenduoda jam kovojant konkurencinėje kovoje su kaimyniniais uostais.
Išsamiau apie liūdnas "Smeltės" perspektyvas uoste ir diskusijoje dalyvavusiųjų nuomonę skaitykite kituose "Vakarų ekspreso" numeriuose.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder