Poilsiautojai spūsčių artimiausiu metu neišvengs

Poilsiautojai spūsčių artimiausiu metu neišvengs

Į „Vakaro žinių” redakciją jau kelis savaitgalius iš eilės vis plūsta nepasitenkinusių skaitytojų skundai dėl nesibaigiančių ir varginančių spūsčių po savaitgalio traukiant iš pajūrio miestų.

Žmonės skundžiasi spūstyse praleidžią po 2-3 papildomas kelionės valandas. Kelyje Klaipėda - Kryžkalnis šiuo metu vyksta kelio darbai ir vairuotojai ne tik gaišta laiką ar iki nakties negrįžta namo, bet ir gadina savo automobilius ar iš nevilties pradeda piktavališkai važiuoti kelkraščiais. Šis savaitgalis poilsiautojams taip pat buvo ne išimtis, minėtame ruože vėl susidarė kilometrinės spūstys. Magistralę Vilnius-Kaunas-Klaipėda prižiūrinčios įmonės „Automagistralės” direktoriaus pavaduotojas kelių priežiūrai Mindaugas Rinkevičius teigia, kad gana dažnai vykstantys remontai yra normalus reiškinys.

M.Rinkevičius tikisi, kad kelio darbai ruože nuo Klaipėdos iki Kryžkalnio, prasidėję gegužės mėnesį, turėtų būti baigti iki šių metų rugsėjo pabaigos. Magistralės prižiūrėtojai stengiasi rekomenduoti vairuotojams apylankas, kitus maršrutus, siūloma pasirinkti kitokį nei įprasta kelionės laiką. Tiesa, prieš pat įprastą spūsties pradžią, išvažiuojant iš Klaipėdos ar įvažiuojant į pajūrį, įspėjamųjų ženklų dėl gresiančios spūsties ar galimų apylankų maršrutų nėra, tačiau, M.Rinkevičiaus teigimu, tokia informacija yra skelbiama viešojoje erdvėje. „Su spūstimis mums taip pat padeda susidoroti policija, būtent šį savaitgalį jų pagalba buvo ypač aktyvi. Jie padėjo drausminti, bausti piktavalius vairuotojus, kurie važiavo pažeisdami taisykles. Taip pat elementariai reguliavo eismą”, - pasakojo M.Rinkevičius. Šis savaitgalis kelyje iš Klaipėdos buvo išskirtinis, mat bendradarbiaujant su kelių policija valdyti eismą sudėtingame ruože buvo pabandyta pirmą kartą. Tačiau įmonės „Automagistralės” direktoriaus pavaduotojas pripažino, kad spūsčių išvengti vis tiek nepavyko.

Nors vairuotojus nuolatinės spūstys vasaromis kankina jau ne vienus metus, M.Rinkevičius prasitaria, kad kitais metais kažkuris magistralės ruožas, tikėtina, bus vėl remontuojamas. „Kitų metų rekonstrukciniai darbai priklausys tik nuo valdžios finansavimo. Bet normalu, jeigu viena pusė suremontuojama, tenka remontuoti ir kitą. Kelias turi būti remontuojamas, kadangi praeina tam tikras laikas ir reikia atstatyti dangą, kitaip vairuotojai važiuos nuolatinėmis duobėmis. Tad tikėtina, kad ir kitais metais magistralė bus remontuojama”, - ateities perspektyvomis vairuotojų nenudžiugino M.Rinkevičius. Nors vyras pripažįsta, kad vairuotojai dažnai skundžiasi nuolatiniais darbais ir spūstimis, jų neišvengsi, tačiau kitais metais žada labiau atsižvelgti į pastarųjų metų nepatogumus ir numatyti kitokį eismo srautų reguliavimą. „Galbūt rangovas bus labiau įpareigotas užtikrinti eismo pralaidumą. Kaip? Pavyzdžiui, mūsų įmonė naudojo reversą - į pajūrį prieš savaitgalį automobilius leidome dviem juostomis, o sekmadienį iš pajūrio dviem”, - vairuotojus, kurie pavargo nuo nuolatinių spūsčių, bandė guosti M.Rinkevičius.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder