Kaip rasti Pilies muziejų?.

Šiuolaikiškai įrengtame Pilies muziejuje lankytojai gali sužinoti daug įdomių dalykų apie Klaipėdos pilį ir miestą, pamatyti išlikusius Klaipėdos pilies pamatus, nuo bastiono viršaus pasigrožėti senamiesčio panorama.
Didžiausio muziejaus lankytojų dėmesio vertas tikslus XVII a. Klaipėdos miesto maketas, kuriame matosi senosios gatvės, namai, pilis, taip pat vertingiausias muziejaus eksponatas - renesansinis žiedas su deimantu bei kompiuterių terminalas, kuriame veikia virtualus muziejus.
Kompiuterių terminale lankytojai gali savarankiškai ieškoti papildomos informacijos apie Klaipėdos ir Mėmelio vardų kilmę, miesto herbo atsiradimą ir jo prasmės aiškinimą, miestiečių buitį, miesto raidą nuo pilies pastatymo iki XVII a. Spaudžiant kompiuterio ekraną, galima paklaidžioti po XVII a. Klaipėdos pilį, jos kiemą ir pastatus.

Daugelis nežino, kaip patekti

Deja, Klaipėdos piliavietė, kurioje įkurtas muziejus, dėl čia veikiančios AB "Klaipėdos laivų remontas" ilgą laiką buvo neprieinama miesto gyventojams, todėl daugelis žmonių nežino, kaip patekti į naująjį muziejų. Tuo įsitikinome pakalbinę praeivius gatvėje.

Eimantas ir Reda

Daug girdėjome apie Pilies muziejų, tačiau dar nebuvome, ketiname apsilankyti artimiausiu metu. Matėme reklaminį muziejaus stendą prie Senosios prieplaukos, bet kaip patekti į patį muziejų nežinome.

Žaneta

Girdėjau apie Pilies muziejų, tačiau dar nebuvau. Mačiau rodykles, bet kaip patekti į muziejų, tiksliai nežinau.

Jurijus

Žinau, kad yra toks muziejus "Laivitės" teritorijoje. Patekti ten nelengva. Anksčiau esu ten buvęs, tačiau pačiame muziejuje dar nesilankiau.

Adolfas

Žinau, kur yra piliavietė. Iš kitos pusės į ją reikia eiti, pro laivų remonto įmonę. Esu ten prieš keletą metų buvęs. Tada ten vyko koncertas ir man reikėjo suderinti pianiną. O muziejuje dar nebuvau.

Darius

Girdėjau apie muziejų, tačiau apsilankyti jame dar neteko ir nežinau kaip į jį patekti. Esu ne klaipėdiškis, iš kaimo. Būtų įdomu nueiti į muziejų, tačiau nemanau, kad artimiausiu metu pavyks - neturiu laiko, esu labai užsiėmęs.

Muziejaus adresas - Pilies g. 4

Norinčiuosius apsilankyti muziejuje, nuvesti į jį savo svečius informuojame, kad Pilies muziejaus adresas yra Pilies g. 4. Įėjimas į muziejų pro laivų remonto įmonės vartus. Jeigu į muziejų atvyksite automobiliu, jį galėsite palikti stovėjimo aikštelėje šalia įmonės. Pilies gatve važiuoja 1 numerio maršrutiniai taksi ir autobusai.
Pilies muziejus dirba trečiadieniais-sekmadieniais nuo 10 iki 18 val. Bilietų kainos 4 Lt suaugusiesiems, 2 Lt moksleiviams, studentams. Trečiadieniais muziejaus lankymas moksleiviams ir studentams nemokamas.
Iš anksto darbo dienomis nuo 10 iki 16 val. tel. 410524 galima užsisakyti ekskursiją po muziejų.