2018 m. rugsėjo 20 d. 18:14 val., ketvirtadienis

ve  >  Žinios  >  Laisvalaikis  >  Stilius

Stilius

Paskutinė dizainerės kolekcija

(2)

2018-08-15, 12:00

Dalia DAŠKEVIČIŪTĖ, Respublika.lt

Paskutinė dizainerės kolekcija nuotrauka, foto

Julija Janus.

© Irmanto Sidarevičiaus nuotr.

Julija Janus, sukūrusi aštuonioliktą prekės ženklo Julia Janus kolekciją, oficialiame laiške paskelbė, kad kolekcija - paskutinė. Po dešimties metų dizainerė, kaip pati teigia, eina patylėti.

„Kiekvieną sezoną kūriau naują prekės ženklo kolekciją, kuriai pasirinkdavau aktualią temą.

Tema tapdavo raktais, atrakinančiais kolekcijos audinių, spalvų, marginimų, printų, konstrukcijos kūrybinio proceso duris. Šio rudens tema - intravertas. Žmogaus charakteris susideda iš intravertiškos ir ekstravertiškos dalies. Jų proporcija lemia, kokie mes esame: atviresni, šnekesni, daug ir noriai bendraujantys ar atvirkščiai - labiau susikaupę, mėgstantys vienumą, įsigilinantys į detales. Dažnai bijome būti pavadinti intravertais, nes yra įsigalėjusi nuomonė, kad žmogus, kurio charakteryje dominuoja ši pusė, yra nebendraujantis, o tai reiškia - negali būti sėkmingas. Tačiau pripažįstame, kad didieji mokslo pasaulio atradimai buvo padaryti labiau intravertiškų žmonių ir kad kiekvienam ekstravertui reikalinga ir brangi asmeninės tylos akimirka, kurios metu žmogus pailsi, paūgėja dvasiškai, pamato ir supranta dalykus, kurie svarbūs.

Aktyviai dirbdama mados industrijoje vis labiau suprantu viena - tokia, kokia yra dabar, su pertekliniu gamybos kiekiu ir nuolaidų ciklu, ji yra atgyvenusi, išeinanti ir mirštanti. Noriu surasti daugiau prasmės joje. Atrasti naują mados paskirtį. Noriu dirbti su mokslininkais, ieškoti, kaip padėti žmonėms jaustis pakankamai gražiais“, - savo svetainėje rašo J.Janus.

Pagrindinis motyvas, vienijantis naująją kolekciją - apsnigtų vaismedžių nuotrauka. „Praeitą žiemą pamačiusi vaismedžius per savo namų langą buvau pakerėta suvokimo, kad šis paprastas vaizdas ir yra ta neįkainojama asmeninės tylos akimirka, - apie kolekcijos idėją pasakoja dizainerė. - Aš lėkiau savo gyvenimo ratuose nepastebėdama, kaip keičiasi gamta, o čia ėmiau, sustojau ir... Sustojau. Kolekcija jau buvo pradėta kurti ir sodo nuotrauka atsirado ant įvairių jos elementų: palaidinių, suknelių ir paltų. Šalia ant kitų šios kolekcijos modelių užsirašė žodžių žaismas, apibūdinantis intraverto savijautą žmonių apsuptyje: „Čia ne aš. Aš ne čia“. Man atrodo, kad panašiai jaučiuosi jau kelis mėnesius: čia ne aš. Aš ne čia. Tarsi eičiau nepažįstamu keliu, nežinodama tikslo ir nerasdama prasmės. Arba būčiau ten, kur nenoriu būti. Ne, ne - aš čia kalbu ne apie bankrotą. Apie kūrybinę tylą, kontempliaciją, siekiant suprasti, kas toliau. Kokia viso to prasmė.“

Laiško pabaigoje dizainerė pabrėžia, kad prekės ženklas niekur nedingsta: „Aš esu Julija Janus ir ketinu toliau eiti savo misijos keliu, daryti tai, ką moku - kurti. Tik po pertraukos. Kažkas keisis - esu abejonėse ir nežinioje.“

J.Janus teigimu, šį laišką ji skaitė ir perrašinėjo daug kartų - norėjo, kad viskas visiems būtų aišku. Tačiau interpretacijoms visada lieka erdvės, tad ši informacija sukėlė daug minčių ir klausimų internetinėje bendruomenėje, kartu - ir daug palaikymo kūrėjai.

Dizainerė uždarė dvi fizines parduotuves, dar dvi uždarys iki metų galo, taip pat atleido apie dvidešimt darbuotojų. Liks tik koncepcinė prekės ženklo parduotuvė sostinėje, Stiklių gatvėje. Viskas keliasi į internetinę prekybą, kuri jau dabar, anot dizainerės, sėkmingai vystoma. Šiek tiek anksčiau J.Janus nusprendė nebekurti vyriškų kolekcijų - Vyrų mados savaitėje gegužės mėnesį buvo pristatyta paskutinė kolekcija vyrams.

Žymos: julija janus

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

Kosmonautė

2018-08-16   20:06

IP: 78.63.32.12

Kuriamas gatvės stilius, kuri ir matėme Jūros šventės metu sukurtose marškinėliuose. Net jūros šventės organizatoriai vilkėdami šios Julijos marškinėlius visiškai "dingdavo" gatvėje, kam reikia tokios atributikos, kuri padaro beveidžiais net organizatorius. Nevykęs šventės apipavidalinimas.

2018-08-15   21:23

IP: 78.57.218.183

Julijos sukurti rūbai atrodo kaip "Škuduriukai", žinomi pasauliniai dizaineriai kuria GROŽI , kuri visi nori įsigyti :)

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Stilius

Vasarą klaipėdiečių akis traukė provokuojantys ir pikantiški vaizdai. Uostamiesčio gatvėse buvo galima...

Menininkė klaipėdiečius intrigavo nuogybėmis nuotrauka, foto

Nuolat pasitempusi ir visad stilinga – tokį įspūdį apie save sėkmingai sukūrė...

Daina Bosas prakalbo apie dažniausias stiliaus klaidas nuotrauka, foto

"Toks mielas, jaukus, švarus, tvarkingas miestelis", - su pakilia nuostaba apie Šilutę...

Aleksandras Vasiljevas žavėjosi Šilute nuotrauka, foto

Klaipėdietė Aušra Pacevičiūtė (33 m.) – naujas ir itin šviesus Lietuvos...

Klaipėdietė vaikystės žaidimus atgaivino madoje nuotrauka, foto

Biudžetą papildė 4 mln. eurų „bešeimininkių“ lėšų nuotrauka, foto

Lietuva, „Tokiu būdu 4 milijonai eurų buvo pervesti į Lietuvos biudžetą, o ...

Sezono atidarymo rungtynėse – gausybė prizų bei nuolaidų nuotrauka, foto

Sportas, Klaipėdos „Neptūno“ sirgaliai jau turi galimybę įsigyti bilietus į pirmąjį „Betsafe–LKL“...

Prezidentei krizė buvo pelninga nuotrauka, foto

Lietuva, Seimo Biudžeto ir finansų komitetas tęsia parlamentinį tyrimą, kas lėmė 2009-aisiais Lietuvoje...

Gatvė rekonstruojama greičiau nei planuota nuotrauka, foto

Klaipėda, Pamario gatvės rekonstrukcija bus baigta daug greičiau nei planuota. "Jau šiais metais...

Lietuva, Paskelbta prieš 3 val.

Klaipėda, Paskelbta prieš 4 val.

 

 

 

 

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...